Alfa Romeo GTV 1997 – 29500 PLN – Łódź

Gran Turismo Veloce. Tak należy rozszyfrować skrót oznaczenia ego samochodu i właściwie dużo już to mówi. Alfa Romeo GTV
była tworzona, by przemierzać dalekie dystanse szybko – i do tego zawsze nadawały się jej najlepsze, najmocniejsze wersje, takie jak ta. Z 24-zaworową 3-litrówką pierwszej serii produkcyjnej powstało ich ledwie 6375 egzemplarzy – ziarno wśród niezliczonych VW czy Audi tego okresu. Po latach porównanie takie Alfy czy VW Corrado czy Audi TT może zaskoczyć. Brzmienie silnika, kunszt i styl wnętrza – to są sprawy, które poruszają serce, i których niemieccy producenci nigdy nie stawiali nigdy na pierwszym miejscu. Dlatego i po latach włoskie, sportowe auto kusi, szczególnie gdy mówimy o tak dziewiczym egzemplarzu z przebiegiem zaledwie 36 tysięcy kilometrów. Tu każda przejażdżka będzie ogromną przyjemnością i oderwaniem od codziennego świata. To nie przypadek, że jednostka V6 konstrukcji Giuseppe Busso nazwana została przez magazyn EVO najlepiej brzmiącym sześciocylindrowym silnikiem w historii i ktokolwiek miał okazję usłyszeć wie, że nie ma w tym określeniu cienia przesady.

Alfa Romeo GTV
Rocznik: 1997
Przebieg: 37 000 km
Pojemność: 2959 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 220 KM

Cena: 29500 PLN

Wyposażenie:
– ABS,
– Poduszka powietrzna kierowcy,
– Poduszka powietrzna pasażera,
– Wspomaganie kierownicy,
– Klimatyzacja manualna,
– Tapicerka skórzana,
– Elektryczne szyby przednie,
– Elektrycznie ustawiane lusterka,
– Radio Alpine CDE 9874R, CD, MP3,
– Centralny zamek,
– Alufelgi 17”

Alfa Romeo GTV z 1997 roku z legendarnym silnikiem Busso 3.0 V6 w wersji 24-zaworowej o mocy 220 KM (w tej wersji wyprodukowano jedynie 6375 egzemplarzy). Auto pięknie brzmi, świetnie przyspiesza i znakomicie jeździ. Gaz na lince powoduje, że samochód błyskawicznie reaguje na najmniejszy ruch pedału gazu. Prawdziwe Gran Turismo Veloce.

Samochód większość życia spędził w Japonii, stąd mały przebieg 37 tys. km. Auto zadbane, w bardzo dobrym stanie technicznym, karoseria i podwozie całkowicie bez korozji. Jeździ niedużo, ale regularnie. Garażowane, nieużytkowane zimą.

Wymienione zostały następujące elementy:
– wszystkie płyny eksploatacyjne i filtry,
– rozrząd z pompą wody,
– sprzęgło,
– świece,
– cewki zapłonowe,
– sonda lambda,
– amortyzatory tylne,
– tarcze i klocki hamulcowe z przodu i z tyłu,
– naprawa i serwis klimatyzacji,
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia i karoserii.

Obecnie są założone felgi aluminiowe Alfa Romeo 17″ (opony 215/45 ZR 17), dodaję również oryginalne felgi 16”.
Badanie techniczne i ubezpieczenie do 27.06.2020.
Chętnie odpowiem na wszelkie dodatkowe pytania związane z Alfą.

Telefon: +48 601 215 494
Miejscowość: Łódź