Archiwum kategorii: ATM Finanse

ATM FINANSE – ubezpieczenia i auta z pasją.

Nasza firma działająca na polskim rynku od 2000 r. zajmuje się m.in. sprzedażą klasycznych aut i youngtimerów pochodzących z Niemiec (głównie Audi i Mercedes).

Staramy się, żeby nie był to tylko biznes, ale również pasja.

Wyszukujemy i sprzedajemy interesujące egzemplarze, która oprócz samej radości z jazdy, mogą być dobrą inwestycją na przyszłość.

Dokładamy starań, aby sprzedawane przez nas auta, były w jak najlepszym stanie technicznym.

Robimy to z pasji do motoryzacji.

Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.

Audi A6 quattro Avant C5 1998 – 12900 PLN – Gajków

Audi A6 C5 zaprezentowane zostało w 1997 roku. W rok później zaprezentowano wersję Avant, a zatem ten egzemplarz pochodzi z pierwszego roku produkcji. Pod jego maską pracuje 6-cylindrowa, 30-zaworowa, wolnossąca jednostka o pojemności 2,8 l i mocy 193 KM, przekazująca napęd na wszystkie koła za pomocą skrzyni manualnej. W opinii wielu to jedno z najładniejszych aut kombi przełomu wieków. Luksusowe, komfortowe, odporne na korozję i dające przyjemność z prowadzenia. Model ten swoich wiernych fanów ma do dziś, a cena zakupu wciąż nie musi być wysoka.
Czytaj dalej Audi A6 quattro Avant C5 1998 – 12900 PLN – Gajków

Audi Cabriolet 2000 – 23900 PLN – Gajków

Wielu ludzi nazywa je Audi 80 Cabrio, choć ta nazwa nigdy nie funkcjonowała. To po prostu Audi Cabriolet, jedyny ówcześnie produkowany samochód marki z otwartym nadwoziem. Ten konkurent BMW E36 zbudowany był w oparciu o Audi Coupe, przekonuje dziś do siebie zarówno elegancką stylistyką, jak i bardziej pragmatycznymi zaletami – miejscem dla czterech osób, dużą trwałością mechaniczną, świetną, nierdzewiejącą blachą. To świetny youngtimer, który w ciepłym sezonie da mnóstwo frajdy z jazdy.
Czytaj dalej Audi Cabriolet 2000 – 23900 PLN – Gajków

Audi TT Roadster 8N 2002 – 29713 PLN – Gajków

Audi TT pierwszej generacji rodziło się w centrum projektowym w Simi Valley w Kalifornii. Pierwsze szkice powstały już w 1994 roku, a concept car zaprezentowany został w kolejnym roku na targach IAA we Frankfurcie. Pozytywne przyjęcie przez zwiedzających i dziennikarzy poskutkowało wdrożeniem Audi TT do produkcji. Swoją nazwą TT nawiązuje do tradycji DKW i NSU podczas zawodów Tourist Trophy na Wyspie Man, które do dziś są najsłynniejszym na świecie wyścigiem motocyklowym rozgrywanym na drogach publicznych. Coupe weszło do sprzedaży w 1998 roku, a Roadster, czyli model w którym szczególnie dobrze można odczuć pęd powietrza, w rok później. Choć Audi TT bazowało na mechanice z Volkswagena Golfa, miało o wiele więcej stylistycznej finezji i potrafiło przykuć uwagę, szczególnie w tak ciekawym zestawieniu kolorystycznym, jak w prezentowanym egzemplarzu. To roadster ze 225-konną jednostką 1,8 turbo, wyposażony w opcjonalny napęd quattro.
Czytaj dalej Audi TT Roadster 8N 2002 – 29713 PLN – Gajków

Audi 80 quattro B4 1992 – 28713 PLN – Gajków

Niewiele jest youngtimerów, które są równie wytrzymałe i uniwersalne, jak ten model. Audi 80 quattro B4 ma odpowiednio wiele atutów, by użytkowanie go na co dzień było przyjemnością, i to niezależnie od sezonu i pogody za oknem. Odnajdziemy w nim skuteczny i święcący przez długie lata triumfy na trasach rajdowych stały napęd na cztery koła, lecz decydującym argumentem może być skutecznie ocynkowana karoseria, dzięki czemu zapomnieć można o stałej przypadłości nieodłącznie związanej z eksploatacją starszych ssamochodów – czyli o walce z korozją.
Czytaj dalej Audi 80 quattro B4 1992 – 28713 PLN – Gajków

Audi V8 1993 – 29713 PLN – Gajków

Audi V8 D11 było pierwszą propozycją koncernu w klasie wyższej. Debiutowało w 1988 roku, wyróżniając się wśród konkurencji niespotykanym wyposażeniem w postaci stałego napędu czterech kół. Początkowo planowano ten model nazwać Audi 300, lecz pozostano przy nazwie podkreślającej rodzaj zastosowanego silnika – V8. Do 1994 roku zbudowano ich jedynie 21565 sztuk, co po części było efektem ceny o 30% wyższej od bazowych wersji Mercedesa S-klasy i BMW 7. W zamian już na starcie każdy klient otrzymywał tu skórzaną tapicerkę, automatyczną skrzynię biegów, klimatyzację, tempomat, komputer pokładowy, elektrycznie ustawiane i podgrzewane fotele, no i 2 cylindry więcej.
Czytaj dalej Audi V8 1993 – 29713 PLN – Gajków

Audi 100 2.6 E C4 1992 – 27713 PLN – Gajków

Audi 100 generacji C4 to ostatnia „setka” w historii. Debiutujące w 1990 roku nadwozie mimo upływu ćwierćwiecza wciąż uchodzi za stonowane i eleganckie. Co prawda prestiż, którym otoczona była ta limuzyna za młodu rozpłynął się z czasem wśród zalewu trafiających na nasz rynek zużytych egzemplarzy, jednak wybierając zadbany egzemplarz zostaniemy hojnie nagrodzeni. To jest dziś już pełnoprawny youngtimer. Silnik V6 brzmi przyjemnie, galwanizowana karoseria jest świetnie spasowana, a komfort, materiały wykończeniowe w kabinie i trwałość tego modelu są wręcz nadzwyczajne.
Czytaj dalej Audi 100 2.6 E C4 1992 – 27713 PLN – Gajków