Audi S6 C5 2001 – SPRZEDANE

Motoryzacja spod znaku ośmiu cylindrów w układzie widlastym powoli odchodzi już do lamusa, choć ledwie 2 dekady temu na rynku mieliśmy niezwykle szeroki wybór samochodów z takimi jednostkami. Mogliśmy odnaleźć je w autach luksusowych, jak i sportowych, a także w samochodach próbujących łączyć ze sobą te dwa jakże odległe światy. Jednym z nich było Audi S6 C5 z lat 1999 – 2003. Napędzane jest 40-zaworową jednostką V8 o pojemności 4,2 l. Choć podobną jednostkę mogliśmy odnaleźć w wersji A6 4.2, tu oferuje ona 340 zamiast 300 koni mechanicznych, co zapewnia zauważalną różnicę, podobnie jak usztywnione i obniżone zawieszenie. Napęd na cztery koła realizowany jest za pośrednictwem pięciobiegowej automatycznej Tiptronic i centralnego mechanizmu różnicowego Torsen. Napęd standardowo rozłożony jest równomiernie na przód i tył, aż do wystąpienia poślizgu, a w razie potrzeby ciąg zostaje przekazany tam, gdzie jest przyczepność. Wersja S6 to również drobne zmiany stylistyczne, kilka różnic w przednim pasie, poszerzone błotniki skrywające szersze opony, dwie rury wydechowe i oczywiście zdradzające charakter samochodu logo „S”. Ten egzemplarz ma niski przebieg, jest po pełnym serwisie i zdaje się być wzorowy w każdym aspekcie.

Audi S6 C5
Rocznik: 2001
Przebieg: 79641 km
Pojemność: 4172 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 340 KM

Wyposażenie:
Nr nadwozia WAUZZZ4B92N074145
model Audi S6 qu. 4,2 A6
Data produkcji 06.12.2001
Rok modelowy 2002
typ handlowy 4B404Z
Kod silnika ANK
Kod przekładni FBD
numer napędu osiowego 5A
Wyposażenie ZN
kolor dachu 4Z
kolor zewnętrzny / numer koloru 4Z / Z9W

wyposażenie dodatkowe pojazdu pod linkiem: https://we.tl/t-zKKm0TFLdK

Import Japonia.
Auto absolutnie bezwypadkowe.
Oryginalna powłoka lakiernicza na każdym elemencie.
Niski, oryginalny przebieg.
Auto w rewelacyjnym stanie wizualnym i mechanicznym.
Wymienione wszystkie podzespoły, które budziły jakąkolwiek wątpliwość.
Bardzo szeroki zakres prac mechanicznych.

Nowy komplet opon Michelin Pilot Sport 4.
Nowy akumulator.
Nowy rozrząd z pompą wody.
Serwis filtrowy.
Serwis olejowy (łącznie ze skrzynią biegów i napędami).
Komplet nowych świec zapłonowych.
Kompletny serwis klimatyzacji (nowa sprężarka klimatyzacji).
Komplet nowych wahaczy na przedniej osi.
Usunięte wszelkie zapocenia i wycieki.
Powłoka elastomerowa Aqua coating na całym nadwoziu i felgach.

Fantastyczny egzemplarz.
Doskonale wygląda i tam samo jeździ.

Kredyt na klasyka