BMW 2800 CS E9 1970 – SPRZEDANE

BMW 2800 CS E9 ma styl, klasę i wciąż nieprzyzwoicie niskie ceny, szczególnie jeżeli mówimy o samochodach do renowacji. Ten z ogłoszenia wymaga delikatnego zmrużenia powiek by zobaczyć go w pełnej krasie, lecz połączenie czerwonego lakieru z chromami, koniakowym wnętrzem i efektownym wzorem felg ma duży potencjał. BMW E9 to projekt który dzięki zindywidualizowanej ręcznej produkcji w zakładach Karmann’a stawia wysokie wymagania przy blacharskiej odbudowie, lecz szczęśliwie fachowców w branży mamy w Polsce jednych z najlepszych na świecie. Zestawiając z kultowym modelem Porsche 911 wzrost ceny BMW 2800 CS E9 w ostatnich 5 latach to jedynie 16% vs. ok. 200-300%. To pewny zysk, jeżeli projekt odbudowy powierzony zostanie we właściwe ręce.


BMW 2800 CS E9
Rocznik: 1970
Pojemność: 2800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 170 KM

Klasyczne piękne sportowe coupe z Niemiec.
Silnik 6 cylindrów w rzędzie na 2 gaźnikach 170 KM, manualna skrzynia biegów, felgi oryginalne BMW a’la model Turbo.
Samochód jest kompletny (brak jedynie zderzaka przód / do dokupienia i osłon kierunkowskazów / to drobiazg).
Auto jest sprawne tzn. „odpala” i całkiem fajnie jeździ, czyli przyspiesza, skręca i hamuje.
Wnętrze praktycznie kompletne i niezniszczone, w na prawdę dobrym stanie jest także całe drewno, karoseria trzyma się nieźle jak na model E9, choć oczywiście wymaga interwencji.

Model E9 to piękny klasyk – ceny tych samochodów rosną w zastraszającym tempie więc to także świetna inwestycja na przyszłość.
Ten model według niemieckiego magazynu Motorklasik jest uznawany za najlepszą alternatywę dla Porsche 911.

Samochód do renowacji – możemy zająć się tematem od a do z we własnym warsztacie.
Możliwość łatwej adaptacji do wyścigów / rajdów samochodów klasycznych.

FF CUSTOM & CLASSIC CARS WROCŁAW
sprzedaż / renowacja samochodów zabytkowych