BMW 316 E21 1981 – SPRZEDANE

Jest takie stare i prawdziwe kolekcjonerskie powiedzenie, że samochód oryginalny jest tylko raz. Dlatego warto kupować klasyki w jak najlepszym stanie, dopóki tylko możemy odnaleźć taki egzemplarz danego modelu na rynku. Lepiej za samochód w idealnym stanie zapłacić dwa razy więcej niż za słaby egzemplarz, który wkrótce będzie wymagał kompleksowych prac renowacyjnych. Raz, że te koszt odbudowy i tak kilkukrotnie przekroczy cenę zakupu, a dwa, że w ten sposób zabijamy oryginalny urok samochodu, patynę, która objawia się czasami w tak subtelnych niuansach jak równy stopień zużycia wszystkich elementów czy nawet zapach samochodu. BMW 316 E21 z ogłoszenia, z przebiegiem zaledwie 48500 km, oryginalnym lakierem, w doskonałym zestawieniu kolorystycznym i z klimatyzacją na wyposażeniu to doskonały wybór, aby sprawdzić prawdziwość tego stwierdzenia na własnej skórze.

BMW 316 E21
Rocznik: 1981
Przebieg: 48500 km
Pojemność: 1766 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 90 KM

Wyposażenie:
– klimatyzacja,
– felgi aluminiowe BBS,
– sportowa kierownica,
– radio Bavaria + 4 głośniki + antena,
– elektrycznie sterowane lusterko,
– podgrzewana tylna szyba,
– felgi stalowe.

Sprzedam 35-letnie unikatowe, zabytkowe BMW E21 (rekin) 316 z 1981 r. w oryginalnym, kolekcjonerskim stanie
Silnik 1.8 90 KM, przebieg tylko 48500 km.

Uwaga: samochód bezwypadkowy, sprawny, oryginalny lakier (za wyjątkiem jednego, drobnego elementu podszybia), bez rdzy (nadwozie i podwozie).

Auto posiada m.in. fabryczną i sprawną klimatyzację (prawdziwa rzadkość), oryginalne felgi aluminiowe BBS oraz sportową kierownicę.
Oryginalny złoty ocynk m.in. na zamkach (wskazuje to na bardzo dobre warunki przechowywania i użytkowania), ponadto kompletny zestaw narzędzi w bagażniku.

Piękne połączenie zielonego nadwozia (zypressengrün metall) z beżowym, zadbanym wnętrzem.
Samochód sprowadzony parę lat temu z Włoch, zarejestrowany jako zabytkowy.
Wersja silnikowa polecana przez Auto Świat Classic nr 3/2015 – silnik dynamiczny (niska masa auta) i trwały.
Na tylnej klapie bagażnika jest rysa zrobiona przez kogoś „życzliwego”, na nadwoziu są też 2-3 minimalne, ledwo widoczne wgniotki (celowo nic z tym nie robiłem, bo nadają autu autentyczności).

Lakier nie był polerowany, samochód nie był “picowany” do sprzedaży.
Auto posiada tylko lekkie ślady użytkowania adekwatne do niewielkiego przebiegu.
Według mechanika “stan pojazdu 2-3 letniego”.
Samochód ma m.in. nowy akumulator i klocki hamulcowe.