BMW 318i Cabriolet E30 1992 – SPRZEDANE

BMW 318i Cabriolet E30 łączy surowy niemiecki styl z romantyczną wolnością, jaką daje jazda bez dachu. Felgi BBS RS leżą tu po prostu idealnie, ale największa przyjemność i tak płynie z jazdy. Uśmiech gwarantowany jest dla wszystkich czterech osób, gdyż nawet pasażerowie tylnej kanapy otrzymują tu pełnoprawne miejsca. Dziś to już młody klasyk, który ma wszystko, by sprawiać przyjemność i obiecywać przyszły wzrost wartości.

BMW 318 Cabriolet E30
Rocznik: 1992
Przebieg: 220000 km
Pojemność: 1798 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 113 KM

Sprzedam BMW 318 E30 Cabriolet. Przebieg samochodu to 220 tys. kilometrów. Silnik jest wciąż w doskonałej kondycji i w stanie oryginalnym. Na dzień dzisiejszy nic nie wymaga wymiany, motor pracuje równo, dobrze odpala, nie bierze oleju. Świeżo wymieniona pompa paliwa.

Blacharka nie wymaga remontów, samochód jest świeżo zakonserwowany od spodu, a także w profilach zamkniętych. Poprzedni właściciel wstawił reperaturkę lewego tylnego błotnika (około 6 lat temu). Na większości samochodu jest oryginalny lakier. Auto jest w pełni bezwypadkowe oraz bezkolizyjne, proste i kompletne we wszystkie plastiki, zaślepki itp. Nie posiada oznak korozji.

Poszycie dachu w dobrym stanie, szczelne, tylna szyba jest cała. Mechanizm dachu jest sprawny, nic nie trzeszczy zarówno podczas składania jak i podczas jazdy.
Dach składany jest ręcznie.

Elementy zawieszenia wymieniane na bieżąco zarówno przez poprzedniego właściciela jak i przeze mnie. Wszystkie łączniki, gumy, poduszki, sworznie są w bardzo dobrym stanie. Świeżo wymieniony komplet sprężyn oraz amortyzatory na przedniej osi z regulacją wysokości.

Tarcze i klocki hamulcowe wymienione +10 tys. km wstecz.

Poprzedni właściciel zamontował a audio. Łącznie 7 głośników, 4-kanałowy wzmacniacz Magnat Classic Legend 360, 6 głośników w środku (w tym 2 gwizdki) plus niewielki subwoofer w bagażniku. Nowoczesne radio LG z bluetooth (możliwość połączenia z telefonem, spotify) i mikrofonem, wyposażone w stację dokującą do iPhone’a lub iPad’a. Ja jestem zwolennikiem klasycznych rozwiązań, więc nawet nie zdarzyło mi się korzystać z tego systemu, ale może przyszły nabywca uzna, że to ciekawa modyfikacja.

Felgi to oryginalne BBS RS 001 15″ z oryginalnym rozstawem śrub 4×100 mm. Żaden bęben nie był spawany. Felgi są proste, mają założone opony letnie TOYO o wymiarach 195/55 z przodu oraz 215/45 z tyłu. Możliwa sprzedaż samochodu bez felg BBS RS, jednak NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAKUPU SAMYCH FELG.

Samochód jest zwolniony z posiadania obowiązkowego ubezpieczenia OC pomimo zarejestrowania na białe tablice rejestracyjne 🙂 Co za tym idzie – chcesz jezdzić – opłacasz, nie chcesz – nie opłacasz i BMW może stać w garażu przez zimę lub lata nie generując absolutnie żadnych kosztów utrzymania.

Poniżej linki do galerii zdjęć przedstawiających stan zewnętrzny samochodu, a także poszycie dachu, komorę silnika, wnętrze i oczywiście podwozie.