BMW 318iS E30 1990 – 59000 PLN – Warszawa

BMW 318iS E30 jest obecnie najlepszym i najbardziej konkurencyjnym youngtimerem, jakiego da się przygotować do amatorskiego lub profesjonalnego sportu. Tylny napęd, rozwojowa jednostka M42 i niezliczone części do sportowych modyfikacji pozwalają na zbudowanie maszyny zdolnej do wygrywania swojej klasy. W ogłoszeniu świeżo i bezkompromisowo zbudowana rajdówka, po zaledwie kilku zawodach. Uzyskane 209 KM przy masie tylko nieco wyższej od tony musi budzić szacunek i wymaga niemałych umiejętności.

BMW 318iS E30
Rocznik: 1990
Przebieg: 800 km
Pojemność: 1800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 209 KM

Cena: 59000 PLN

Do sprzedania mam auto przebudowane do sportu w Firmie Walenda Motorsport na przełomie 2014/2015 roku.
Jest to BMW e30 z 1990 roku, model IS z silnikiem 1,8.
Sprzedaję ponieważ przygotowuję kolejny samochód, aby wystartować w innej klasie w Pucharze ClassicAuto Cup.
Od momentu przebudowy auto startowało w 4 imprezach (eliminacje pucharu Classicauto Cup).
Samochód wożony był na imprezy na lawecie.
Na co dzień auto jest garażowane.
Od czasu przebudowy samochód zrobił około 800 km.
Badanie techniczne ważne jest do 07.2016, natomiast ubezpieczenie ważne do 10.2016.
Na auto nie żałowałem gotówki, przygotowanie samego silnika przekroczyło 28000 zł, nie wspominając już o modyfikacji zawieszenia czy układu hamulcowego.
Stan blacharski i lakieru jest bardzo dobry.

SILNIK:
Silnik 1,8 is o mocy 209 KM i 217 NM obr max 7400 /min, 4 przepustnice DBilas Dynamic, sterowanie silnika Ecumasterem, strojenie na hamowni w firmie PROMOTOR, układ wydechowy 4w1 przelotowy ze stali nierdzewnej 2,5”, sportowe wałki rozrządu, osłona „pancerna” miski olejowej, duża chłodnica wody z elektrowentylatorem dodatkowo sterowanym z kabiny.

NAPĘD:
Skrzynia biegów BMW E36 (krótsze przełożenia), dźwignia zmiany biegów z short shifterem, tylny most ze szperą, przełożenie 4,45.

ZAWIESZENIE:
Zawieszenie kół P i T obniżone i utwardzone KW, stabilizatory wyczynowe HR z regulacjami.

UKŁAD HAMULCOWY:
Hamulce kół przednich – tarcze 300 mm, zaciski 4 tłokowe Brembo Porsche, klocki hamulcowe FERODO wyczynowe z homologacją drogową, hamulce kół tylnych – tarcze 280 mm, zaciski 2 tłokowe Opel, klocki hamulcowe FERODO wyczynowe z homologacją drogową, hamulec ręczny hydrauliczny

UKŁAD KIEROWNICZY:
Przekładnia kierownicza z BMW E36 (krótsze przełożenie).

KOŁA:
Do auta dodaje dwa komplety kół:
kpl. Felgi BBS 7Jx15
Opony „na sucho” Semi-slick TOYO R888 205/50R15,
oraz Kpl. OZ 7Jx16
opony „na mokro” BRIDGESTONE 205/45R16

WNĘTRZE:
Deska rozdzielcza flokowana, fotele kubełkowe, pasy bezpieczeństwa 4 – punktowe, dodatkowe wskaźniki: temperatury oleju, ciśnienia oleju i napięcia akumulatora.

NADWOZIE:
Spojler na klapie tylnej od BMW M3, karbonowy z regulacją ustawienia lotki, klatka bezpieczeństwa Race Cages, szyby boczne tylne z poliwęglanu.

Telefon: +48 601 202 465
Miejscowość: Warszawa