BMW 325i Cabriolet E30 1987 – 169000 PLN – Orzesze

Gdy szukamy auta do kolekcji, dobrze, jeżeli będzie spełniał kilka podstawowych warunków. Kultowy model, wysoka wersja silnikowa, oryginalny stan, niski przebieg, pewna historia. Gdy jednak egzemplarz spełnia wszystkie zakładane warunki z nawiązką i w sposób, który powoduje szerokie otwarcie oczu, z pewnością warty jest zapłaty kwoty większej od średniej dla modelu. W końcu o zapłaconej cenie prędzej czy później zapomnimy, a tak utrzymany samochód cieszyć oczy będzie zawsze. To BMW 325i Cabriolet E30 napędza 170 koni mechanicznych zestawione ze skrzynią manualną. Przebieg to tylko 73 tys. km. Lakier jest oryginalny. Auto od nowości użytkowane było tylko sezonowo i jest to udokumentowane. W zestawie jest nawet fabryczny hardtop, który nigdy nie został założony na auto.

BMW 325i Cabriolet E30
Rocznik: 1987
Przebieg: 73766 km
Pojemność: 2494 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 170 KM

Cena: 169000 PLN

BMW 325i E30 z manualną skrzynią
– oryginalny udokumentowany przebieg 73.766 km,
– pierwszy właściciel od nowości (1987-2024),
– rok produkcji 1987, wersja przed liftingiem, z chromowanymi zderzakami oraz z felgami 14 cali,
– według Oldtimer Markt 2024, notowana o 10% wyżej od wersji poliftowej,
– data pierwszej rejestracji: 29.04.1987.

Samochód jest w kolekcjonerskim stanie, lakier jest w 100% oryginalny, żaden element nie był powtórnie lakierowany (możliwość wysłania zdjęć z dokładnym pomiarem lakieru). BMW posiada fabryczną konserwację, cała komora silnika, profile otwarte są zakonserwowane od nowości woskiem. Spód samochodu wygląda jak w rocznym samochodzie, nie ma żadnego nalotu rdzy na podwoziu oraz elementach zawieszenia. Układ wydechowy bez nalotu rdzy. Na sprężynach nadal jest widoczne fabryczne znakowanie farbą. Od pierwszego dnia BMW było zarejestrowane w Niemczech na sezonowych tablicach od czerwca do sierpnia, dlatego nigdy nie widziało zimy. Hardtop samochodu leżał do 2024 r. na strychu w kartonie i nie był nigdy wcześniej zamontowany na samochodzie. BMW posiada pełną dokumentację, począwszy od zamówienia samochodu w 1987 r.

– 01.1987 zamówienie samochodu
– 29.04.1987 faktura zakupu na kwotę 51.766 DM,
– 19.06.1987, 2324 km, kontrola po dotarciu, wraz z pierwszym przeglądem,
– 08.04.1988 przegląd roczny BMW, 209 DM,
– 04.10.1988, zakup Hardtopu, 5500 DM,
– 19.05.1989, przegląd roczny BMW, 711 DM,
– 03.05.1990, przegląd roczny BMW, 386 DM,
– 05.06.1991, przegląd roczny BMW, 734 DM,
– 15.07.1992, przegląd roczny BMW, 101 DM,
– 02.06.1993, przegląd roczny BMW, 670 DM,
– 01.07.1994, przegląd roczny BMW, 265 DM,
– 22.05.1995, przegląd roczny plus serwis w BMW, 2745 DM,
– 18.07.1995, serwis w BMW, 91 DM,
– 02.08.1995, 42000 km, przegląd techniczny TUV w BMW, 57 DM,
– 19.08.1997, 42300 km, TUV,
– 02.08.1999, 47693 km, TUV,
– 04.08.1999, serwis, 750 DM,
– 03.06.2000, zakup radia Blaupunkt, 300 Euro (oryginalne radio jest),
– 29.08.2001, 49764 km, TUV,
– 26.08.2003, 53207 km, TUV,
– 08.07.2004, 54155 km, serwis, 364 Euro,
– 14.07.2005, serwis BMW, 209 Euro,
– 14.09.2005, 56993 km, TUV,
– 18.06.2012, 60798 km, TUV,
– 10.06.2014, 63443 km, serwis, 206 Euro,
– 12.06.2015, 63637 km, serwis, 2242 Euro,
– 12.06.2015, 63638 km, TUV,
– 27.07.2017, 66702 km, TUV,
– 19.05.2020, 70107 km, TUV,
– 27.05.2020, 70107 km, serwis,
– 21.10.2022, 72646 km, serwis, 926 Euro,
– 04.07.2023, 72696 km, TUV,
– 31.08.2023, 73710 km, serwis.

Samochód zostanie sprzedany wraz z nowym przeglądem, wykonanym już w Polsce, m.in. wymiana płynów, paska rozrządu, wymiana opon na nowe (obecne wyglądają jak nowe lecz są z 2011 r.)

Zainteresowanym chętnie wyślę więcej zdjęć przez Whatsapp. Inne zdjęcia również są dostępne na Instagram: 4classic.pl.

Telefon: +48 507 679 988
Miejscowość: Orzesze