BMW 325ti E46 2002 – SPRZEDANE

Okrągłe oczka nie przysporzyły mu wielu miłośników, ale w odpowiedniej konfiguracji i specyfikacji to może być fantastyczne auto. BMW 325ti E46 otrzymało to, czego brakowało poprzednikowi – mocny, niestłumiony silnik M54B25. 192 KM i 245 Nm czystej zabawy, przekazywane na tylną oś. Drugiego takiego samochodu w klasie kompaktowej można ze świecą szukać. Z jednej strony jest poręczne i świetnie sprawdzi się w mieście, a z drugiej w zestawieniu z manualną skrzynią pozwoli na niewiarygodne harce na szutrowych drogach. Ten egzemplarz dodatkowo ma jeden z najpiękniejszych kolorów BMW – Imolarot 2 oraz M Pakiet i piękne, czarne wnętrze. Przebieg to jedynie 130 tys. km, a dodatkowym atutem jest dokumentacja serwisowa.

BMW 325ti E46
Rocznik: 2002
Przebieg: 131500 km
Pojemność: 2494 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 192 KM

Wyposażenie:
0167 Norma spalinowa EU 4
0210 Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
0226 Sportowe dostosowanie podwozia
0249 Wielofunkcyjność dla kierownicy
0262 Czołowa poduszka pow. ITS
0315 Wycieraczka tylnej szyby
0320 Brak napisu modelu
0321 Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu
0338 Dummy-SALAPA
0340 Listwy zderzakowe czarne
0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
0441 Pakiet dla palących
0481 Fotel sportowy
0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
0508 Park Distance Control (PDC)
0520 Lampa przeciwmgłowa
0530 Klimatyzacja
0548 Licznik kilometrów
0550 Komputer pokładowy
0651 Stacja napędu MD
0661 Radio BMW Business (C43)
0710 M Kier. sport. wielofunk.
0716 Pakiet aerodynamiczny
0772 Listwy wewnętrzne Alu Black Cube
0785 Lampy kierunkowskazów białe
0789 Obr. BMW, st. le. indywid.
0801 Wersja krajowa Niemcy
0832 akumulator w bagażniku
0851 Wersja językowa, niemiecki
0863 Spis dealerów, Europa
0879 Literatura pokładowa, niemiecki

Przedmiotem sprzedaży jest topowa wersja nietuzinkowego i kontrowersyjnego BMW E46 Compact, czyli 325ti w pakiecie aerodynamicznym M w najbardziej pożądanym kolorze Imola Rot 2.

Do klientów trafiło zaledwie 10.961 sztuk wersji 325ti, natomiast domniemywać można, że pojazdów w wyżej wspomnianej specyfikacji wyjechało z fabryki zaledwie niewielki ułamek tej liczby.

Samochód pochodzi z końcówki 2002 r., napędza go kultowa sześciocylindrówka M54B25, rozwija 192 KM i 245 Nm, a do tego nie ma słabych punktów. Silnik pozwala na rozpędzenie tego niepozornego hatchbacka do pierwszej setki w 7,1 s, a prędkość maksymalna to 235 km/h. Nieprzypadkowo M54 jest zaliczany do najlepszych silników BMW.

Zwarte nadwozie w połączeniu z nieco niższą niż w przypadku Coupé masą własną oraz idealnym wyważeniem (BMW mówi o 50:50) czynią z 325ti pożeracza zakrętów. Nie bez powodów auto często bywało adaptowane do sportu.

Egzemplarz ten wyróżnia się niezwykle dobrym stanem zachowania adekwatnym do potwierdzonego przebiegu. Nadwozie nie nosi najmniejszych śladów jakiejkolwiek korozji.

Praktycznie każdy element pojazdu wygląda niemal jak nowy, a jazda nim to właściwie czysty slogan producenta, czyli „radość z jazdy”.