Krotoski Drivers Club

BMW 330Ci Cabriolet E46 2006 – SPRZEDANE

BMW E46 było wehikułem, który pozwolił marce wejść w XXI w. na własnych warunkach. Charakterystycznie dla serii 3, łączyła przystępny luksus i dynamiczne właściwości jezdne. Dzięki szerokiej gamie napędów i nadwozi, była w stanie dopasować się do wielu potrzeb. BMW E46 Cabrio było również lifestylową opcją w gamie – dla tych, którzy mogą nadać radości z życia wyższy priorytet 😉 To dlatego, gdy na E46 zaczynamy patrzeć w kategorii youngtimera, kabriolet jest najbardziej (obok coupé) cenionym nadwoziem dla tego modelu.

BMW 330Ci Cabriolet E46
Rocznik: 2006
Przebieg: 116151 km
Pojemność: 2979 cm3
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 231 KM

Prezentowany egzemplarz to wersja 330Ci z 2006 roku. Został sprowadzony z USA. Przeszedł pełną konwersje dostosowującą pojazd do warunków europejskich. Aktualny przebieg to udokumentowane 116 tys. km

Konfiguracja tego egzemplarza jest dyskretna – lakier Black Saphire Metallic i czarny dach, z ładnie odcinającymi się chromami i kremowym wnętrzem. Sąsiad oszczędzi sobie komentarza o kryzysie wieku średniego…

Całe auto jest w oryginalnej powłoce lakierniczej, a materiałowy dach jest w idealnym stanie. Mechanicznie auto nie wymaga żadnego wkładu, mechanizm dachu działa płynnie, a auto przeszło serwis olejowy i jest gotowe do dalszej eksploatacji.

Wnętrze E46 doceniane jest za swoją ergonomię (pod kierowcę) i lepszą niż w poprzedniku jakość wykonania. Tutaj jest bardzo czyste. Skóra posiada oznaki naturalnego zużycia wynikającego z wieku i przebiegu pojazdu. Nie jest nigdzie wytarta. Różnice w odcieniach skóry na poszczególnych zdjęciach wynikają wyłącznie z oświetlenia w garażu podziemnym.

Wszystkie elementy z tworzywa na swoim miejscu, a guziki nie obłażą z gumy. Bogate wyposażenie w pełni sprawne. Do pełni szczęścia brakuje tylko naszym zdaniem nawigacji 16:9 i el. składanych lusterek bocznych.

BMW bez dachu nie będzie siać postrachu na torze, ale spełni wszystkie oczekiwania kierowcy na angażującej drodze. Precyzyjne prowadzenie i sprężyste zawieszenie pozwalają na wykorzystanie możliwości rzędowej szóstki pod maską, ale wtedy wiatru we włosach możemy mieć aż nadto 🙂

Kredyt na klasyka