Z perspektywy czasu seria 3 E46 zyskała, oferując przyzwoite osiągi w przystępnej cenie. Prosta stylistyka zapewniła modelowi ponadczasowość. Radość z jazdy to obietnica składana przez BMW. Tu pomaga mu silnik, który pozwala na wykorzystanie potencjału bardzo dobrego podwozia, a przy tym bardzo gładko dostarcza moc. A w wersji cabrio wiatr we włosach i poczucie wolności jest gratis. Jeżeli dodamy do tego lakier w kolorze “Alpinweiss” i pięknie kontrastujący granatowy dach, a także jasne wnętrze z drewnianymi akcentami, które wygląda jak nowe, otrzymamy egzemplarz, na którym warto zawiesić oko.
BMW 330 Ci E46
Rocznik: 2004
Przebieg: 48798 km
Pojemność: 2979 cm3
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 231 KM
Zapewne wielu pasjonatów motoryzacji pamięta jeszcze BMW E46 jako nowy samochód, przyciągający do salonów marki fanów “radości z jazdy”.
Z perspektywy czasu seria 3 E46 tylko zyskała, oferując przystępne osiągi w przyzwoitej cenie. W cabrio wiatr we włosach i poczucie wolności jest gratis 😉
Prezentowany egzemplarz to BMW 330Ci z 2004 roku. Pochodzi z Japonii i do tej pory przejechał niecałe 49 tys. km, co wyróżnia go na tle krajowych ofert.
Prosta stylistyka zapewniła modelowi ponadczasowość. Trudno dostrzec to na zmęczonych egzemplarzach z polskich dróg, jednak zadbana seria 3 dalej urzeka.
Co rzadkie w cabrio, BMW wygląda dobrze także z założonym dachem 🙂
Nasza Trójka jest w doskonałym stanie. Lakier “Alpinweiss” nie posiada żadnych skaz. W naszych rękach został wypolerowany i nawoskowany, by wydobyć z niego co najlepsze. Granatowy dach również w świetnej kondycji, pięknie kontrastuje z bielą lakieru i srebrnymi dodatkami.
Jasne wnętrze z drewnianymi akcentami wygląda jak nowe. Nie widać żadnych oznak zużycia, a całe wyposażenie jest w pełni sprawne. Konfiguracja tego egzemplarza byłaby dość odważna na innym nadwoziu, ale w kabriolecie “robi robotę”.
Radość z jazdy to obietnica składana przez BMW, której ten egzemplarz z pewnością dotrzymuje. Prowadzenie jest precyzyjne. Zawieszenie jest zwarte, ale nie męczy nawet w dłuższej podróży. Silnik pozwala na wykorzystanie potencjału bardzo dobrego podwozia, a przy tym bardzo gładko dostarcza moc (231 KM). Oczywiście cabrio nie jest modelem do szaleństw za kierownicą, a raczej do weekendowego crusingu, dlatego automat jest tu bardzo dobrym wyborem.
Na rynku jest bardzo wiele E46, ale żadne nie może równać się z tym egzemplarzem. Nawet solidnie inwestując, nie uda się doprowadzić ich do takiego stanu. Zawsze pozostaną elementy tj. odłażąca z guzików guma, pęknięcia na tworzywach czy luzy w zawieszeniu. W tym przypadku mamy do czynienia z autem w stanie kolekcjonerskim, z pełną historią serwisową.
Samochód przeszedł pełen serwis silnika, posiada nowe opony letnie i oryginalny windshot wraz z pokrowcem. Został także przystosowany do ruchu prawostronnego i otrzymał europejską wersję radia Business CD.