BMW 525iA E39 2003 – 43500 PLN – Wrocław

BMW 525i E39 to auto kompletne. Ponadczasowa sylwetka, umieszczony wzdłużnie doskonały silnik, tylny napęd, świetne i trwałe rozwiązania mechaniczne. W poliftowej wersji napędzane było sześciocylindrową, rzędową jednostką M54, która po poprzedniku przejęła aluminiowy blok i aluminiową głowicę cylindrów z żeliwnymi tulejami cylindrów oraz zmienne fazy rozrządu na obu wałkach rozrządu (tzw. „pdwójny Vanos”). Różnice to bezzwrotny układ paliwowy, w pełni elektroniczna przepustnica, zmienione ECU i kolektor dolotowy. W rezultacie nowe 525i niemal dorównywało osiągami poprzedniemu 528i, przy zmniejszonym spalaniu i emisji spalin. Kolorystyka tego egzemplarza? Uniwersalna. Srebrny lakier i czarna skórzana tapicerka to wybór konserwatywny, który zawsze będzie w modzie. To egzemplarz z ostatniego etapu produkcji, wyprodukowany tuż przed szokiem, jaki przeżył świat po zaprezentowaniu jego następcy, modelu E60.

BMW 525iA E39
Rocznik: 2003
Przebieg: 63600 km
Pojemność: 2500 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automat
Moc: 192 KM

Cena: 43500 PLN

Wyposażenie:
– ABS, ASC+T
– 8x poduszki powietrzne,
– wspomaganie kierownicy,
– dwustrefowy klimatronic,
– 4x elektryczne szyby,
– system nagłośnienia HiFi ze zmieniarką i nawigacją
– elektrycznie sterowane fotele z funkcją podgrzewania i pamięcią,
– oryginalne aluminiowe felgi 16,
– elektryczne lusterka z fotochromem,
– tempomat,
– automatyczna roleta

Klasykowo Garage zaprasza do zapoznania się z ofertą sprzedaży auta BMW 525i z rocznika 2003.

BMW serii 5 czwartej generacji o oznaczeniu e39 było produkowane przez 8 lat od 1995 do 2003. Oferowany egzemplarz to wersja 525i poliftowa z ostatniego roku produkcji, zasilana silnikiem M54. Ta wersja jest następcą 528i, która była produkowana tylko do 2000 roku, gdy e39 przeszło zmiany stylistyczne takie jak: inne reflektory przednie (wykorzystano soczewkowe światła mijania oraz pozycyjne światła typu „Angel Eyes”), lampy tylne, listwy boczne, halogeny przednie (okrągłe zamiast owalnych) i drobne zmiany w kształcie przedniego zderzaka, zrezygnowano również z silników M52 na rzecz właśnie M54.

Nasze BMW pochodzi z Japonii, dlatego też posiada bardzo niski przebieg 63600 km. Wnętrze auta jest w stanie idealnym, skóry są matowe (niewysiedziane), kierownica również, a nadwozie i podwozie nie posiada żadnej widocznej rdzy. Silnik pracuje bardzo dobrze, fajnie wkręca się na obroty, a skrzynia zmienia biegi bardzo płynnie.

Lakier na całym aucie jest oryginalny, bardzo ładnie się prezentuje, choć posiada kilka drobnych rysek i odpryski od kamyczków (normalne podczas eksploatacji). Wyposażenie jest bardzo dobre, m.in: skórzane elektryczne fotele z pamięcią z funkcją podgrzewania, tempomat, automatyczna roleta, skórzana wielofunkcyjna kierownica, cztery elektryczne szyby, elektryczne i fotochromatyczne lusterka boczne, czujnik deszczu, fabryczna nawigacja, systemy kontroli trakcji, oryginalne radio z zmieniarką na 6 płyt, 8 poduszek powietrznych (w tym kurtyny), dwustrefowy klimatronic, automatyczna skrzynia biegów, oryginalne aluminiowe felgi, wykończenie w drewnie i czarnej skórze z jasną podsufitką.

BMW zostało przygotowane już do jazdy po polskich drogach, czyli zostały przerobione oryginalne lampy na EU, które przy okazji zostały też zregenerowane, niedawno zrobiony serwis olejowo-filtrowy poprzedzony płukanką Liqui Moly, wymienione łączniki stabilizatora z przodu oraz została odgrzybiona i odświeżona klimatyzacja, a skóry we wnętrzu zostały wyczyszczone i zaimpregnowane zestawem firmy Gliptone. Auto posiada bardzo ładne opony letnie rocznik 2019 oraz kilka tysięcy kilometrów temu wymienione wszystkie tarcze i klocki na Brembo.
Pełna dokumentacja serwisowa, 4 kluczyki… auto zarejestrowane w Polsce, zrobiony przegląd, aktualne ubezpieczenie OC.

Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na wszystkie pytania dotyczące tego auta.

Zapraszamy też na www.klasykowogarage.pl i śledzenie innych naszych ofert 🙂

Telefon: +48 606 729 277
Miejscowość: Wrocław