BMW 525tds E34 1992 – SPRZEDANE

Niegdyś większość z tych samochodów trafiało do Polski już w agonalnym stanie, ale ten jest wyjątkowy. To BMW 525tds E34 przejechało do dziś jedynie 50 tys. km i z pewnością wiele rzeczy w nim może zachwycić… również silnik, bo M51D25 w zdrowym stanie spisuje się świetnie. To tradycyjny, sześciocylindrowy silnik z komorą wirową, wyposażony dodatkowo w turbosprężarkę i intercooler. Trafił pod maskę serii 3, serii 5 i serii 7, ale montowany był również w Oplach Omega i Range Roverach. Wszędzie zbierał dobre recenzje, a uzyskiwane przed niego 143 konie mechaniczne było świetnym wynikiem, jak na połowę lat 90-tych.

BMW 525tds E34
Data produkcj: 1992
Pierwsza rejestracja: 01.04.1992
Pojemność silnika: 2498ccm
Moc silnika: 105 kW / 143 KM
Przebieg: 50,280 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest BMW e34 525 TDS w kolorze „Alpinweis II” z materiałową tapicerką. Sprowadzone z Niemiec od pierwszego właściciela. Auto zachowane w bardzo dobrym stanie z małymi śladami użytkowania i upływu czasu.

Nadwozie jest w bardzo dobrym stanie, jednak widoczne są minimalne ślady użytkowania i upływu czasu, znajdziemy kilka małych rys, zaprawek lakieru. Spód auta, komora silnika i wnęki nadkoli wyglądają dobrze, brak jest oznak korozji. Lampy w stanie bardzo dobrym, listwy i emblematy w dobrym stanie.

Wnętrze zachowane w bardzo dobrym stanie, z drobnymi śladami użytkowania. Tapicerka wygląda bardzo dobrze, nie posiada uszkodzeń, plastiki we wnętrzu wyglądają świetnie, są nadal matowe. Wyświetlacze w liczniku bez martwych pikseli zostały wymienione na nowe.
Felgi i opony zachowane w bardzo dobrym stanie.
Samochód sprawny.

Dodatkowe wyposażenie:
– fotele sportsitze,
– elektryczny szyberdach,
– elektryczne szyby przód,
– kierownica M pakiet,
– automatyczna skrzynia biegów,
– alufelgi.

Samochód został przygotowany do jazdy. Wykonane prace:
– wymiana oleju silnikowego,
– nowe filtry oleju, powietrza oraz kabinowe,
– nowe amortyzatory oś tył,
– nowe odboje amortyzatora oś tył,
– nowe pióra wycieraczek,
– nowe dolne listwy drzwi ASO BMW,
– świeży płyn chłodniczy i płukanie układu,
– nowy przewód EGR,
– nowe łączniki stabilizatora oś tylna,
– nowe gumy stabilizatora,
– nowy płyn hamulcowy,
– wymiana taśmy w liczniku na nową,
– nowe tarcze hamulcowe oś przednia,
– nowe klocki hamulcowe oś przednia,
– nowy akumulator,
– nowy wieszak tłumika,
– nowe czujniki klocków hamulcowych.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.

Samochód zarejestrowany w Polsce, ze świeżym badaniem technicznym i ubezpieczeniem. Możliwa jazda testowa i powrót na kołach.

Kredyt na klasyka