Krotoski Drivers Club

BMW 528i E39 1998 – SPRZEDANE

Citroen ma być wygodny, Porsche ma bić rekordy, a BMW? A BMW ma przede wszystkim dawać radość z jazdy. BMW serii 5 E39 to auto stworzone dla kierowcy, które pozwala czerpać przyjemność z prowadzenia na co dzień. Silnik to jednostka o preferowanej przez inżynierów BMW konfiguracji R6, tutaj w wersji 2,8-litrowej. Zapewnia przyjemne brzmienie i zadowalające osiągi, nie windując przy tym kosztów eksploatacji auta. E39 to przez wielu uważane za ostanie BMW zbudowane w duchu słynnego sloganu marki. Ten egzemplarz z pewnością wybitnie wyróżnia się swoim stanem zachowania. Ma jedynie 51 tys. km przebiegu i sprowadzone zostało z Japonii.

BMW 528i E39
Rocznik: 1998
Przebieg: 51912 km
Pojemność: 2793 cm3
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 193 KM

Prezentowane BMW 528i to jeden z najładniej utrzymanych egzemplarzy tego modelu, z jakim mieliśmy do czynienia. Pochodzi z 1998 r. i od nowości przejechało zaledwie 51 tys. km, potwierdzone certyfikatem. Zostało sprowadzone z Japonii. Auto jest w doskonałym stanie, jedynie lakier posiada niewielki odprysk na masce oraz skazę na tylnym zderzaku. Na życzenie Klienta możemy polakierować obydwa elementy, jednak póki co nie chcieliśmy ingerować w oryginalną powłokę.

Charakterystyczne dla tego egzemplarza jest wyposażenie w system samooczyszczania reflektorów, mimo braku ksenonów. Zapewniamy, że taka konfiguracja była możliwa fabrycznie i jest zgodna z VIN. Dodatkowo przedni zderzak otrzymał akcesoryjną, oryginalną dokładkę przedniego zderzaka.

BMW E39 uważane jest za jeden z najładniejszych sedanów w historii za sprawą swoich klasycznych i prostych linii. Również wnętrze jest przykładem dobrego designu — świetnie łączy eleganckie wykończenie i prostotę obsługi potrzebną kierowcy. Utrzymane jest w niemal idealnym stanie, bez skaz na elementach dekoracyjnych i przetarć na tworzywach. Skóry wyglądają jak nowe, są matowe i sprężyste.

Klasyczna bryła sedana pozwoli nam bez problemu pomieścić 5 osób wraz z bagażami. Wyposażenie bagażnika kompletne.

Silnik to jednostka o preferowanej przez inżynierów BMW konfiguracji R6, tutaj w wersji 2,8-litrowej. Zapewnia przyjemne brzmienie i zadowalające osiągi, nie windując przy tym kosztów eksploatacji auta. W tym egzemplarzu sparowany jest z automatyczną skrzynią. Obydwa podzespoły działają bez zarzutu. Mechanicznie auto nie posiada żadnych wad.

Zarówno podwozie, jak i komora silnika są czyste. Samochód kompletnie wolny od rdzy. W naszych rękach przeszedł podstawowy serwis, otrzymał nową uszczelkę pokrywy oraz zregenerowany rozrusznik, a reflektory zostały dostosowane do ruchu prawostronnego. Ten egzemplarz serii 5 z pewnością pozytywnie wyróżnia się na tle zmęczonych nieprawidłową eksploatacją Beemek na naszych drogach.

Kredyt na klasyka