BMW 528i E39 1999 – 21900 PLN – Poznań

Bogate wyposażenie, solidna dawka mocy, tylny napęd i piękne brzmienie sześciu cylindrów. BMW 528i E39 ma świetny silnik, daje wiele przyjemności z jazdy i wysoki komfort. Dla miłośników marki, którzy nie akceptują futurystycznego kierunku projektowania BMW wytyczonego w kolejnych latach przez Chrisa Bangle’a, model E39 to wybór obowiązkowy. W ciemnym kolorze z jasnym skórzanym wnętrzem wygląda wyśmienicie. Ten egzemplarz może być idealny do pełnienia funkcji ciekawego auta na co dzień. Wyposażony jest w manualną skrzynię biegów, często uznawaną wśród miłośników marki za atut. Zmierzona moc silnika wciąż jest wyższa od tej, jaką deklarował producent przeszło 20 lat temu. Tak, BMW zdecydowanie wiedziało, jak robić dobre samochody.

BMW 528i E39
Rocznik: 1999
Przebieg: 296000 km
Pojemność: 2800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 193 KM

Cena: 21900 PLN

Wyposażenie:
– ABS
– Elektrycznie ustawiane lusterka
– Poduszka powietrzna pasażera
– Alufelgi
– Elektrycznie ustawiane fotele
– Komputer pokładowy
– Podgrzewane przednie siedzenia
– Światła przeciwmgielne
– Wielofunkcyjna kierownica
– Centralny zamek
– Immobilizer
– Radio fabryczne
– ASR (kontrola trakcji)
– Klimatyzacja automatyczna
– Kurtyny powietrzne
– Tapicerka skórzana
– Elektryczne szyby przednie
– Poduszka powietrzna kierowcy
– Wspomaganie kierownicy
– Elektryczne szyby tylne
– Klimatyzacja dwustrefowa
– Podgrzewane lusterka boczne
– Szyberdach
– Tempomat

BMW E39 z najlepszym silnikiem, czyli kultowym 2.8 benzyna z manualną skrzynią biegów. Moc fabryczna 193 KM, wartość potwierdzona na hamowni w Poznaniu to 206 KM.
Wersja Individual z pięknym, zadbanym środkiem, zegary bez pikseli, wszystko obszyte skórą w pięknym wykończeniu.

W październiku 2019 auto przeszło przegląd bez uwag diagnosty, wraz z weryfikacją spalin.

WNĘTRZE.
Zadbane, skóra naturalna cielęca, pełna elektryka z pamięcią ustawień foteli oraz kierownicy. Wszystko działa jak powinno, podświetla się i uruchamia.

SILNIK.
M52B28 – kultura pracy oraz całego osprzętu bez zastrzeżeń. Silnik nie bierze oleju oraz ma idealną jakość spalin, co świadczy o tym, że jest całkowicie szczelny.

ZAWIESZENIE.
Dwa komplety zawieszania: aktualnie zamontowane MTS Gold, czyli gwintowane z kołami 17″ oraz kołami letnimi, drugi zestaw zawieszenia to amortyzatory oraz sprężyny Bilstein z przebiegiem około 1500 km.

KOŁA.
Dwa komplety kół wraz z oponami.
Letnie: 17″ szerokość 225 (dwa sezony), zimowe 16″ szerokość 205 (dwa sezony).

INFORMACJE DODATKOWE.
Auto jest garażowane, sprawdzone przed zakupem w 2016 r. przez bimmer-check, który potwierdził autentyczność pojazdu wraz z jego historią. Wszelkie naprawy oraz serwis był wykonywany w Poznaniu w serwisie MBA Car Serwis przy ul. Ptasiej.
Wszystkie szyby są oryginalne z logo BMW oraz datą produkcji.

LISTA SERWISOWA.
– wymiana sprzęgła,
– wymiana koła dwumasowego,
– wymiana uszczelki przedniej szyby,
– serwis olejowy co 15 tys. km,
– wymienione tarcze hamulcowe przód oraz klocki,
– wymienione wszystkie paski gumowe osprzętu silnika,
– regeneracja wszystkich łączników, sworzni oraz elementów gumowych zawieszenia,
– regeneracja wału wraz z nowymi łącznikami i uszczelniaczami.

Telefon: +48 512 214 208
Miejscowość: Poznań