BMW 535i E39 2001 – 39500 PLN – Opole

BMW E39 to klasa 5, ale z pewnością bogato skonfigurowana może robić wrażenie, jakby była niemal siódemką. Spójrzcie tylko na ten egzemplarz. To fabryczny Indyvidual. Na pokładzie fotele Komfortsitze z funkcją masażu i podgrzewania, tylna roleta, regulowana elektrycznie kolumna kierownicza, dwukolorowa tapicerka Nappa, a pod maską solidne V8 o pojemności 3,5 l. Takim samochodem aż chce się jeździć i bardzo dobrze, że historia serwisowa wskazuje, że ostatni właściciele w Polsce używali samochodu właśnie do jazdy, a nie do stanie w garażu. O ile dobrze pamiętamy, dziś samochód ma o 70 tys. km przebiegu więcej, niż kiedy pojawił się po raz pierwszy na Giełdzie klasyków, wystawiony przez importera.

BMW 535i E39
Rocznik: 2001
Przebieg: 306000 km
Pojemność: 3500 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 245 KM

Cena: 39500 PLN

Wyposażenie:
– masaże przednich foteli,
– zmieniarka płyt w bagażniku (6 CD),
– fotele komfortowe w pełnym elektryce wraz z pamięcią ustawienia (możliwość zapisania 3 ustawień),
– tapicerka dwukolorowa,
– klimatyzacja dwustrefowa,
– kolumna kierownicy regulowana elektrycznie w dwóch płaszczyznach,
– czujniki parkowania przód i tył.

Sprzedaję swoje BMW 535i E39 w wersji Individual. Auto kupione w firmie Klasyka Gatunku, które sprowadziło je ze Szwajcarii od pierwszego właściciela (dla zainteresowanych mam ogłoszenie z ich strony do wglądu). Samochód ma prawie wszystko, co można było wtedy dobrać do tego modelu.

Z uwagi na to, że to mój prywatny samochód, którym poruszałem się od zakupu w marcu 2021, wszystko serwisowane na bieżąco:
– rozrząd i vanosy zrobione w lipcu 2021,
– nowy akumulator i alternator + zregenerowany rozrusznik w maju 2021,
– świece w sierpniu 2021,
– czujnik wałka rozrządu październik 2021,
– olej w skrzyni przy 250k km w grudniu 2021,
– amortyzatory, sprężyny odboje i poduszki na tylnym zawieszeniu styczeń 2022,
– klocki lipiec 2022,
– olej w dyferencjale czerwiec 2023.

Cały serwis wykonany w BM Garage we Wrocławiu, na wszystko mam faktury do wglądu. Olej i filtry wymieniane co 8-10 tysięcy kilometrów. Mechanicznie samochód nie ma żadnej znanej mi wady – wszystko działa płynnie, skrzynia nie szarpie, silnik nie generuje wibracji ani niechcianych odgłosów.

Parę mankamentów, które mi osobiście nie przeszkadzają, więc się za nie nie brałem:
– masaż w fotelach działa, ale dość delikatnie, najpewniej poduszka masująca do wymiany (wymaga ściągnięcia skóry z fotela, a to dość sporo roboty),
– w fotelu pasażera poduszka lędźwiowa pompuje się, ale po paru minutach zanika – najpewniej nieszczelna (również wymaga ściągnięcia tapicerki); w fotelu kierowcy działa w pełni poprawnie,
– zmieniarka płyt czasem przeskakuje i sama zmienia płyty. Slot nr 2 na płytę nie działa. Nie używam, więc się za to nie brałem.

Sprzedaję go z dwóch powodów:
– znudził mi się i kupuję coś szybszego,
– mam psa i nie chcę go wozić na tylnej kanapie, bo robi tam bałagan.

Proszę dzwonić lub pisać SMS-y. Jak nie odbiorę, to oddzwonię. Samochód w tej cenie z dwoma kompletami opon – zimowe Yokohama i letnie Firestone (wszystkie kupione nowe przeze mnie po zakupie samochodu).

Telefon: +48 695 443 731
Miejscowość: Opole

Kredyt na klasyka