BMW 540i E34 1992 – SPRZEDANE

BMW 540iA E34 ma wszystko, by oczarować wytrawnych kierowców. Pod maską 4-litrowe V8, napęd tylny, do tego automatyczna skrzynia biegów, doskonała skórzana tapicerka, klimatyzacja. Wszystko co trzeba, by podroż odbywała się w wysokim komforcie i przytulnym klimacie. Lata 80-te i 90-te były świetnym okresem niemieckiej marki. BMW jeździły lepiej i przyjemniej, niż auta konkurencji, a do tego wyglądały tak, że nie sposób je pomylić z autami koreańskimi czy japońskimi. Za tamtymi czasami można tęsknić, a sportowy pazur bawarskich samochodów sprawia frajdę i dziś. Czemu nie? Tu dodatkowym atutem z pewnością jest włoskie pochodzenie egzemplarza, niewysoki przebieg oraz niezwykły kolor Lazur Blau Metallic. Można cieszyć się z jazdy, a można też z samego widoku auta w garażu czy na zlocie.

BMW 540i E34
Rocznik: 1992
Przebieg: 148000 km
Pojemność: 3982 cm³
Rodzaj paliwa: LPG
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 286 KM

Wyposażenie:
ABS
Poduszka powietrzna kierowcy
Alarm
Klimatyzacja automatyczna
Szyberdach
Tempomat
Elektryczne szyby przednie
Poduszka powietrzna pasażera
Alufelgi
Klimatyzacja dwustrefowa
Światła przeciwmgielne
Elektrycznie ustawiane lusterka
Wspomaganie kierownicy
Elektryczne szyby tylne
Radio niefabryczne
Tapicerka skórzana

BMW 540iA z pierwszego rok produkcji z oryginalnym przebieg wynoszący niecałe 148.000 km.

Auto w ubiegły roku sprowadziłem z północnej części Włoch – Bolonii, pierwszy właściciel auta urodzony w 1933 roku.

Podczas szukania tego auta kierowałem się przede wszystkim stanem karoserii pod kątem korozji, żeby znaleźć egzemplarz, który będzie w oryginalnym stanie, bez przeróbek i z niskim przebiegiem.
Samochód z bogatym fabrycznym wyposażeniem, w bardzo dobrym stanie zachowania oraz w niesamowitym kolorze Lazur Blau Metallic połączonym z pakietem Shadow Line.

Karoseria jest absolutnie wolna od korozji, z racji specyfiki użytkowania auta w większym włoskim mieście w aucie były poobcierane/obijane/porysowane obydwa zderzaki oraz boki auta, na szczęście bez żadnej tragedii (zdjęcia uszkodzeń oczywiście posiadam do wglądu).

W tym roku przeprowadzono dość obszerny przegląd techniczny obejmujący:
– wymianę wszystkich możliwych płynów i filtrów eksploatacyjnych,
– uszczelnienie silnika,
– wymiana odmy,
– rewizja śrub smoka pompy olejowej,
– serwis klimatyzacji,
– wymiana elementów gumowych w tylnym zawieszeniu,
– ustawienie zbieżności kół.

BMW pracuje i prowadzi się wzorowo, sprawiając dużo przyjemności z jazdy. Wyposażenie auta jest w 100% oryginalne, pomijając tylko instalacje telefoniczną, do której nie posiadam słuchawki.