BMW 635 CSi E24 1985 – SPRZEDANE

BMW 635 CSi E24 może poszczycić się jedną z najbardziej rozpoznawalnych sylwetek w historii marki. Karoseria projektu Paula Bracq’a jest urzekająca, wygląda wspaniale z każdej strony, wielu uważa je nawet za najlepiej wyglądające BMW w historii. To nie jednak samochód, który chciałoby się trzymać jedynie w garażu bądź salonie. Jego drapieżny charakter, szczególnie odczuwalny w rzadziej spotykanych wersjach ze skrzynią manualną, wciąż zachęca do dynamicznej jazdy, a mechaniczna trwałość tej konstrukcji zdecydowanie wybija się ponad przeciętność. Nie brakuje na rynku BMW z silnikiem M30, które dobiły do pół miliona kilometrów, a jeżeli mówimy o egzemplarzu stale serwisowanym, po połowie tego dystansu, możemy mieć pewność, że przyniesie nam ogromną przyjemność z eksploatacji, i na wartości nie straci. W cenie około 50 tysięcy złotych najczęściej oferowane są egzemplarze do remontu, a ten zapowiada się o wiele lepiej.

BMW 635 CSi E24
Rocznik: 1985
Przebieg: 250000 km
Pojemność: 3500 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 218 KM

Numer podwozia WBAEC710409403220
Kod typu 5371
Typ 635 CSI (EUR)
Typoszereg E E24 ()
Seria 6
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M30
Pojemność skokowa 3.50
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ZOBELBRAUN METALLIC (196)
Tapicerka PERLBEIGE (7189)
Data prod. 1985-08-01

Wyposażenie:
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S314A HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S667A BMW BAVARIA ELECTRONIC II Radio BMW Professional RDS
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH

Oc opłacone do – 21.07.2019.
Przegląd techniczny – 03.10.2018.

Niechętnie sprzedaję swoją maszynę. która służyła mi dość długo, bo prawie 10 lat.
Prowadzi się dobrze i prezentuje równie okazale.
Ładnie się zbiera, trudno zostać niezauważonym prowadząc to auto.

W BMW naprawiłem wiele (posiadam część rachunków i faktur).

Kolor zobelbrown metallic. Samochód malowałem w 2016 r. zgodnie z oryginałem w profesjonalnym warsztacie w komorze lakierniczej (posiadam wiele zdjęć).
Naprawiałem blacharsko lewy błotnik, przód i tył.
Podwozie, progi i podłoga, podłużnice są w świetnym stanie.
Most, belka zawieszenia tylnego, tylne wahacze i parę innych elementów piaskowane i malowane proszkowo.

Chromy są zadbane, nie ma żadnych dziur, wżerów i głębokich rys. Przednie chromy zostały zdemontowane, wypiaskowane i oddane ponownie do chromowania i konserwacji. Tylny zderzak został oczyszczony i zakonserwowany (posiadam dokumentacje zdjęciową).
Gumy chromów tez dobrze się zachowały. Podczas remontu obu zderzaków spinki gum zostały wymienione na nowe. Ramki aluminiowe tylnych lamp nie są uszkodzone – rzadkość (często aluminium się utlenia). Wszystkie szyby oryginalne (otwierają i zamykają się również płynnie).

Wymieniłem część przewodów w układzie chłodzenia, chłodnica (Nissens) była regenerowana w specjalistycznym serwisie. Alternator, rozrusznik również był regenerowany, zewnętrzną pompę paliwa wymieniłem na oryginał Boscha, akumulator firmy Centra ma niecałe 2 lata.
Kopułkę, palec, przewody, świece też wymieniałem.

6 posiada wiele ciekawych dodatków:
– Dokładkę spojlera z przodu M technik. Na wycieraczkę też, jest mały spojler.
– Sportowe siedzenia Recaro (rarytas) . Obszyte na nowo z dbałością o jak najlepsze odwzorowanie oryginału.
– Felgi alpinki turbinki 14′ z epoki (zregenerowane proste i nie spawane).
Części te nie są dostępne w ASO.

W tym miesiącu, przed wystawieniem auta na sprzedaż, wymieniłem:
– wszystkie płyny eksploatacyjne (poza płynem w skrzyni biegów i moście – wymienione w 2016) oraz filtry,
– zregenerowałem zaciski z przodu, wymieniłem szczęki i sprężyny hamulca ręcznego + tarcze hamulcowe tył,
– wymieniłem parę części zawieszenia.

Opony 75% (japońskiej produkcji).

Nie jest to samochód nowy (33 lata) i nosi ślady użytkowania, parę rzeczy można by poprawić.