BMW 728i E23 1986 – SPRZEDANE

W momencie narodzin, w 1977 roku, było większe niż jakiekolwiek inne BMW, lecz zachowało sportowy styl zawsze identyfikowany ze śmigłem na masce. BMW 728i E23 to pierwsza w historii limuzyna serii 7, dzieło Paula Bracq’a, w swojej rekiniej sylwetce rozwijająca koncepcję serii 6 (E24). To samochód, który rządził na niemieckich autostradach przełomu lat 70-tych i 80-tych. 184-konny silnik o sześciu cylindrach i pojemności 2,8 l, wyposażony w układ wtryskowy Bosch L-Jetronic, oferowany był w latach 1979-1986 i gwarantował osiągnięcie pierwszej setki już w czasie 9,3 s. Prezentowany egzemplarz to model poliftowy, z ostatniego roku produkcji. Jest zarejestrowany na żółte tablice wozu zabytkowego i na zdjęciach prezentuje się wyśmienicie.

BMW 728i E23
Rocznik: 1986
Przebieg: 254000 km
Pojemność: 2800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 184 KM

Wyposażenie:
– 4x elektryczne szyby
– elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne
– ABS
– welurowa tapicerka koloru niebieskiego
– szyberdach
– roleta przeciwsłoneczna tylna
– wspomaganie kierownicy
– podłokietnik na tylnej kanapie
– zamek centralny
– pełne koło zapasowe
– komplet narzędzi
– radio BLAUPUNKT Bremen SQR45
– antena radia wysuwana elektrycznie
– alufelgi
– wskaźniki błędów
– oryginalna apteczka
– książka serwisowa

BMW 7 E23 728i 1986
Oryginalny stan, książka serwisowa.
Lakier Polaris metallic.
Zarejestrowany jako zabytek.

INFORMACJE OGÓLNE:
– silnik M30, rzędowy 6-cylindrowy, 184 KM (135 kW) przy 5800 obr./min
– moment obrotowy 240 Nm przy 4200 obr/min
– przyspieszenie 0-100 km/h 9,3 s
– V-max – 201 km/h
– skrzynia manualna 5-biegowa
– wtrysk Bo L-Jet
– długość 4860 mm
– szerokość 1800 mm
– wysokość 1430 mm
– rozstaw osi 2790 mm
– masa własna 1580 kg
– poj. zbiornika paliwa 100 l

STAN TECHNICZNY:
– samochód w bardzo dobrym stanie technicznym
– na bieżąco wykonywane naprawy
– idealny stan blacharski

HISTORIA
– w 2007 roku sprowadzony ze Szwajcarii
– dwóch właścicieli w Szwajcarii, jeden w Polsce
– książka serwisowa
– garażowany
– nie palono w środku
– użytkowany okazjonalnie na zlotach i w słoneczne dni
– zarejestrowany jako zabytek (biała karta)