KlasykaGatunku.pl

BMW 730i E32 1992 – SPRZEDANE

BMW 730i E32 w trzech ostatnich latach produkcji (1992-94) dostępne było równolegle z dwiema jednostkami napędowymi. Do wyboru była tradycyjna, rzędowa szóstka z rodziny M30 lub nowość – silnik V8 o oznaczeniu M60. Odnaleźć w nim można było wszystkie zdobycze techniki – był w całości wykonany z aluminium, miał 4 zawory na cylinder, pełny, sekwencyjny wtrysk paliwa, hydrauliczne kasowanie luzów rozrządu oraz łańcuchów. Gwarantował moc maksymalną o 21 KM wyższą, przyspieszenie do pierwszej setki o sekundę krótsze i przede wszystkim – charakterne brzmienie, jak na V8 przystało. Jazda takim samochodem to to dziś ogromna przyjemność, szczególnie gdy mówimy o tak efektownie skonfigurowanym egzemplarzu, jak w tym ogłoszeniu. Piękne zestawienie kolorystyczne, obszerna lista wyposażenia, wykonany pełny serwis, zachowana cała dokumentacja i pochodzenie prosto od pierwszego właściciela. Czego chcieć więcej?

BMW 730i V8 e32
Data produkcji: 29.04.1992 / 1. rejestracja: 14.06.1993
Pojemność silnika: 2997 ccm
Moc: 218 KM (160 KW)
Przebieg: 204,418 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest BMW 730i V8 serii e32 w kolorze „259 Brokatrot Metallic” z beżową skórzaną tapicerką. Samochód zachowany w bardzo dobrym stanie z normalnymi śladami użytkowania. Sprowadzony z Dübendorf, Szwajcaria bezpośrednio od pierwszego właściciela. Kompletna dokumentacja serwisowa, regularnie uzupełniana książka, książka badań spalin, oryginalny rachunek zakupu z 1994 roku. Samochód garażowany i serwisowany głównie u dealerów BMW.

BMW 730i zostało zakupione przez pierwszego właściciela 29 marca 1994 na wyprzedaży rocznika ’93 u dealera “BMW Hans-Heinrich Groß” za kwotę 77.500,- CHF. Udzielono rabat w wysokości 24.830,- CHF. Oryginalna cena wynosiła 102.080,- CHF, co świadczy o wysokiej konfiguracji wyposażeniowej, na zdjęciach w galerii widać dokładną listę. Co ciekawe w rozliczeniu zostało przyjęte używane Audi V8 za kwotę 35,000,- CHF 😉

Nadwozie zachowane w bardzo dobrym stanie, bez korozji czy widocznych uszkodzeń. Posiada w większości fabryczny lakier. Komora silnika w stanie wzorowym. Zderzaki nie posiadają obcierek. Przednia maska ma małe odpryski lakieru od kamieni. Tylny błotnik ma małą rysę, ledwo widoczną. Spód i wnęki nadkoli w bardzo dobrym stanie jak na wiek auta.

Wnętrze kompletne, widoczne jedynie drobne ślady użytkowania. Drewna prawie jak nowe. Skórzana tapicerka w świetnym stanie, bez uszkodzeń czy wytarć. Wszystkie elementy plastikowe są matowe. Oryginalne radio w pełni sprawne. Wyświetlacze nie mają brakujących pikseli. Komplet fabrycznych dywaników welurowych wciąż w dobrym stanie.

Felgi w bardzo dobrym stanie, nie były odnawiane. Koło zapasowe, narzędzia i akcesoria w bagażniku nieużywane.

Wykonane prace:
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem na Millers 5w-40,
– wymiana uszczelek pokryw zaworowych,
– nowe świece zapłonowe,
– nowe gruszki nivo,
– nowe łączniki stabilizatora przód,
– komplet nowych tarcz i klocków ATE Classic,
– kompletna rewizja skrzyni automatycznej wraz z wymianą oleju i filtra, nowe uszczelniacze,
– nowe szczęki hamulca ręcznego,
– nowe uszczelki klamek,
– nowy zawias klapki wlewu paliwa,
– wymienione przepalone żarówki i bezpieczniki.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.