BMW 740i E38 1997 – 47900 PLN – Ruda Śląska

4,4 l, V8 i 286 koni mechanicznych. Kto nie chciałby jeździć takim daily? Tym można jeździć nawet na co dzień, bo właściciel zadbał o wszystkie sprawy eksploatacyjne i na dodatek zainstalował obniżającą koszty eksploatacji instalację gazową. Jeżeli nie jesteście zatwardziałymi miłośnikami etyliny, to ma sens. BMW 740i E38 to doskonała konstrukcja, która nawet po niemal ćwierćwieczu wciąż urzeka jakością wykonania, trwałością rozwiązań mechanicznych, komfortem i wyposażeniem. W tym odnajdą się miłośnicy weluru we wnętrzu. W BMW serii 7 to rzecz nieczęsto spotykana i warta uwagi. Dodatkowo urzeka konfiguracja kolorystyczna. To bardzo ciekawy egzemplarz.

BMW 740i E38
Rocznik: 1997
Przebieg: 312000 km
Pojemność: 4400 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna + LPG
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 286 KM

Cena: 47900 PLN

BMW 740i w kolorze „317 Orientblau Metallic” z granatową welurową tapicerką. Posiada legendarny silnik M62 V8 bez vanosów oraz pancerną automatyczną skrzynię biegów ZF.

Samochód zakupiony od Klasyki Gatunku w 2019 w stanie reprezentatywnym dla tej firmy (wówczas zainwestowano 20 tys. złotych): http://klasykagatunku.pl/auta/bmw-740i/.
Przebieg auta jest potwierdzony w ASO BMW.

Używany przez pasjonata, dyrektora oddziału banku, jako samochód głównie autostradowy, na dojazdy do kluczowych klientów. Do dzisiaj utrzymany w fantastycznym stanie i nieprzeciętnie doinwestowany. Poniesione koszty w celu utrzymania nienagannego stanu opiewają na 30 tys. złotych, co potwierdzają posiadane faktury. Poniżej to co zostało zrobione:

Przez obecnego właściciela
– regeneracja zbiornika paliwa,
– nowe dwa katalizatory,
– kompletne zabezpieczenie antykorozyjne w firmie KROWN (łącznie z profilami zamkniętymi),
– wymiana dwóch sond lambda,
– nowa oryginalna dmuchawa,
– nowy wąż ciśnieniowy wspomagania,
– nowe opony letnie Hankook (2020),
– nowa klamka zewnętrzna,
– uszczelnienie kolektora,
– uszczelnienie układu wspomagania,
– uszczelnienie małej miski olejowej,
– nabicie i odgrzybienie klimy,
– nowa chłodnica,
– nowe świece,
– wymiana oleju w skrzyni biegów,
– wielokrotna wymiana co 8-10 tys. km oleju w silniku,
– nowe filtry powietrza, paliwa, kabinowe węglowe, oleju,
– nowe wahacze i tuleje,
– ustawienie geometrii,
– nowy drążek kierowniczy,
– zabezpieczenie przed kradzieżą (odcięcie zapłonu z kluczyka),
– nowe uszczelki pokrywy zawór + piaskowanie pokrywy zaworów,
– nowy czujnik płynu chłodniczego,
– nowa instalacja gazowa STAG do V8 (na gwarancji – przeglądy co 10 tys. km).

W Klasyce Gatunku:
– nowy akumulator Banner 100 Ah,
– wymiana kompletu tarcz i klocków,
– wymiana uszczelek pokryw zaworów,
– nowa wanienka płynu chłodniczego między głowicami,
– komplet świec zapłonowych NGK,
– regeneracja alternatora i nowe wszystkie paski, rolki,
– nowy wentylator chłodnicy i sprzęgło wiskotyczne,
– wymiana oleju w silniku oraz skrzyni biegów poprzedzona płukaniem środkami Liqui Moly,
– wymiana płynu chłodniczego i nowy termostat,
– nowe oryginalne klosze przednich lamp, oprawy żarówek i żarówki,
– nowe oryginalne tylne lampy, oprawy żarówek i żarówki,
– komplet nowych uszczelek dolnych drzwi,
– nowe przewody wspomagania, zalany świeży właściwy płyn CHF11S,
– nowe nerki przedniej maski,
– nowe odboje maski i tylnej klapy, komplet nowych siłowników gazowych,
– nowa przednia szyba wraz z uszczelką,
– nowe niektóre listwy zewnętrzne, wszystkie klipsy wymienione na nowe,
– nowe niektóre elementy plastikowe nadkoli, osłony, nowe klipsy i śruby,
– nowy ogranicznik drzwi,
– nowe plastikowe podszybie i pióra wycieraczek,
– komplet oryginalnych nowych gumowych dywaników BMW,
– kompletny przegląd układu klimatyzacji wraz z uzupełnieniem czynnika,
– nowy wahacz przedni lewy, ustawienie geometrii zawieszenia,
– nowe dekle alufelg,
– nowe zewnętrzne emblematy,
– wymiana taśm wszystkich wyświetlaczy i żarówek podświetlenia wnętrza.

Telefon: +48 600 046 482
Miejscowość: Ruda Śląska