BMW 750iL E32 1990 – Warszawa

BMW 750i E32 to jeden z rzadszych w historii przypadków, kiedy cechy limuzyny zostały umiejętnie połączone z przyjemnością, jaką odczuwa kierowca. 750-tka to flagowy okręt bawarskiej marki, pochodzący z drugiej generacji serii 7. Projektowany był z dużym rozmachem i użyciem metod CAD/CAM (projektowanie i produkcja z użyciem komputerów). Jego sylwetka łączyła stylistyczne motywy charakterystyczne dla marki z naciskiem na udoskonalenie aerodynamiki. Topowy, 5-litrowy silnik V12 pojawił się w gamie od lata 1987 roku, oferując wysoką moc i piękna kulturę pracy. Okaz prezentowany na aukcji posiada automatyczną skrzynię biegów i powiększony rozstaw osi, który zaoferowano po raz pierwszy właśnie w generacji E32. Pozwolił on uzyskać o 114 milimetrów więcej miejsca na kolana dla pasażerów z tyłu.

Ardor Auctions jest pierwszym w Polsce domem aukcyjnym zajmującym się klasyczną motoryzacją. Działając od siedmiu lat na europejskim rynku pojazdów zabytkowych zorganizowaliśmy kilkanaście aukcji w tradycyjnej formie oraz kilkadziesiąt licytacji online. Więcej informacji dotyczących naszej działalności i proponowanych form sprzedaży znajduje się na naszej stronie https://www.ardorauctions.pl/ w zakładce „o nas”. Mamy ogromną przyjemność zawiadomić Państwa, iż przeszliśmy do formuły aukcji otwartej, 14-dniowej z możliwością składania ofert on-line na naszej stronie.

Pojazd jest oferowany w formie aukcji otwartej, 14-dniowej z postąpieniem 1000 zł. Aukcja trwa od 07.09 do 21.09.2022. do godz. 17:00 i będzie przedłużana co 1 minutę w przypadku ofert składanych nie później niż o 17:00.

Link do aukcji: https://www.ardorauctions.pl/202-bmw-750il/

Cena wywoławcza: 42 000 zł
Opłata prowizyjna wynosi 9%.

BMW 750iL 1990
Numer nadwozia: WBAGC8318MDC78863

BMW 750iL zostało sprowadzone przez obecnego właściciela z Kalifornii. Auto wcześniej w Stanach Zjednoczonych miało tylko dwóch właścicieli, z czego ostatni użytkował je ponad 25 lat. Dostępna jest do wglądu dokumentacja fotograficzna sprzed zakupu jak i z różnych okresów transportu przez ocean.

Samochód jest w 100% bezwypadkowy i ma oryginalny lakier na całym nadwoziu. W kraju został uszczelniony silnik, pomalowane kolektory dolotowe, wymieniony olej w silniku i skrzyni, wymieniony płyn w układzie chłodzenia, zregenerowany układ hamulcowy (tarcze, klocki i płyn) oraz elementy zawieszenia przedniego, a także wykonana geometria.

Dane techniczne:
Silnik: 5 l, V12
Moc: 299 koni mechanicznych
Inne dane: skrzynia biegów automatyczna, napęd na tylne koła
Odczyt licznika: 187 000 kilometrów

Stan prawny: zarejestrowany w Polsce jako pojazd zabytkowy