Zmieniają się czasy, zmieniają się gusta, zmienia się moda. W przypadku serii E65/E66, czyli luksusowej siódemki z lat 2001–2008, czas zadziałał tak, że auto dziś podoba się zdecydowanie bardziej niż w momencie debiutu. Odpowiedzialny za jego narysowanie amerykański stylista Chris Bangle okazał się być wizjonerem. Dziś kształt tej karoserii odbierany jest jako elegancki, stonowany i, co najbardziej szokujące, nowoczesny, zwłaszcza w wersji po lifcie w 2005 roku, czyli dokładnie takiej, jak tu prezentowana. Kształty i rozmiary, szczególnie w wersji z wydłużonym rozstawem osi, robią ogromne wrażenie, ale to oczywiście nie jedyne zalety tego samochodu. Komfort gwarantuje pierwszorzędny, a osiągi? BMW 750Li E66 z silnikiem V8 o pojemności 4,8 l i firmowym oznaczeniu N62B48 rozpędza się w 5,9 s do setki, dając do dyspozycji 367 koni mechanicznych. To był pierwszy na świecie silnik wykorzystującym kolektor dolotowy o zmiennej długości i pierwsze V8 BMW, w którym zastosowano zmienny wznios zaworów. To wszystko w dalszym ciągu robi wyśmienite wrażenie.
BMW 750Li e66
Data produkcji: 09.03.2007
Pojemność silnika: 4799 ccm
Moc silnika: 270 kW / 367 KM
Przebieg: 113,129 km
Skrzynia biegów: automatyczna
Przedmiotem sprzedaży jest BMW 750i serii e66 w kolorze „300 Alpinweiss 3” z czarną skórzaną tapicerką. Sprowadzone z Saitama, Japonia od pierwszego właściciela. Zachowane w bardzo dobrym stanie z minimalnymi śladami użytkowania. Oryginalny niski przebieg 113 tysięcy kilometrów, potwierdzony dokumentacją serwisową oraz elektroniczną książką.
Nadwozie zachowane we wzorowym stanie, nie posiada żadnej korozji, wgnieceń czy rys. Lakier w idealnym stanie z minimalnymi śladami użytkowania. Jeśli to dla kogoś istotne posiada wciąż fabryczny lakier. Spód auta, komora silnika, wnęki nadkoli jak w dwuletnim pojeździe.
Wnętrze jest kompletne, bez żadnych uszkodzeń. Skórzana tapicerka zachowana w idealnym stanie, jak nowa, bez jakichkolwiek śladów zużycia. Żadne przyciski nie są powycierane. Wszystkie elementy wyposażenia sprawne. Wykończenia drewniane jak nowe, bez rys czy pęknięć. Komplet oryginalnych dywaników welurowych w idealnym stanie.
Felgi prawie jak nowe, komplet nowych opon letnich.
Wyposażenie bagażnika kompletne, nieużywane koło zapasowe. Tapicerka nie posiada uszkodzeń.
Wykonane prace:
– pełny serwis w wyspecjalizowanym warsztacie w marce BMW, rachunki na kwotę 10’000 PLN, lista prac na kilka stron A4.
– nowe opony letnie Dunlop SportMaxx,
– nowy akumulator.
Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.
Cena 70’000 PLN zawiera kompletne opłaty, które zostały już wykonane. Samochód odbierasz w tej cenie zatankowany do pełna, z tłumaczeniami dokumentów, pierwszym przeglądem technicznym, ubezpieczeniem OC na 30 dni, gotowy do rejestracji w RP.
Zapraszamy do kontaktu pod tel. +48 791 515 905.
Zapytania mailowe prosimy kierować pod info@klasykagatunku.pl.