Zmieniają się czasy, zmieniają się gusta, zmienia się moda. W przypadku serii E65/E66, czyli luksusowej siódemki z lat 2001–2008, czas zadziałał tak, że auto dziś podoba się zdecydowanie bardziej niż w momencie debiutu. Odpowiedzialny za jego narysowanie amerykański stylista Chris Bangle okazał się być wizjonerem. Dziś kształt tej karoserii odbierany jest jako elegancki, stonowany i, co najbardziej szokujące, nowoczesny, zwłaszcza w wersji po lifcie w 2005 roku, czyli dokładnie takiej, jak tu prezentowana. Kształty i rozmiary, szczególnie w wersji z wydłużonym rozstawem osi, robią ogromne wrażenie, ale to oczywiście nie jedyne zalety tego samochodu. Komfort gwarantuje pierwszorzędny, a osiągi? BMW 750Li E66 z silnikiem V8 o pojemności 4,8 l i firmowym oznaczeniu N62B48 rozpędza się w 5,9 s do setki, dając do dyspozycji 367 koni mechanicznych. To był pierwszy na świecie silnik wykorzystującym kolektor dolotowy o zmiennej długości i pierwsze V8 BMW, w którym zastosowano zmienny wznios zaworów. To wszystko w dalszym ciągu robi wyśmienite wrażenie, szczególnie w egzemplarzu, który przejechał do dziś zaledwie 15 tysięcy kilometrów.
BMW 750Li E66
Rocznik: 2006
Przebieg: 15000 km
Pojemność: 4799 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 367 KM
Cena: 134900 PLN
BMW 750 Li.
Auto sprowadzone do Polski z Japonii w 2023. Zarejestrowane w Polsce – aktualny przegląd i ubezpieczenie.
Auto w stanie bliskim fabrycznie nowego auta – świetny stan, w pełni kompletny egzemplarz. Bezwypadkowe. Auto po serwisie w Polsce potwierdzonym dokumentami .
Zapraszamy.
Telefon: +48 501 271 175
Miejscowość: Stary Dzierzgoń