BMW M3 Coupe E46 2003 – 139000 PLN – Stare Miasto

342 KM i pojemność 3,2 l, czyli ponad 100 koni mechanicznych osiągnięte z litra pojemności skokowej bez użycia turbosprężarki. To były parametry godne jedynie jednostek wyczynowych, wykorzystywanych w motorsporcie, i niezwykle rzadko pojawiały się w samochodach produkowanych seryjnie. BMW M3 Coupe E46 było jednak wyjątkiem, pod maską pracuje tu słynne S54 B32 opracowane przez BMW Motorsport. Sześć cylindrów w rzędzie, blok z żeliwa, pojedyncza przepustnica, podwójny układ VANOS. Maksymalnie kręci się do 8000 obr./min, a moc maksymalna dostępna jest na samej górze, przy 7900 obr./min. Parametry jak w wyścigowej jednostce. Wybornie. W zestawieniu z manualną skrzynią i tylnym napędem wrażenia z jazdy daje niezapomniane. Tu seryjne parametry zostały jeszcze poprawione zmodyfikowanym zawieszeniem, hamulcami, skróconym przełożeniem głównym dyferencjału.

BMW M3 Coupe E46
Rocznik: 2003
Przebieg: 184000 km
Pojemność: 3246 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 342 KM

Cena: 139000 PLN

Na sprzedaż moje prywatne piękne m3 e46. Samochód zbudowałem dla siebie około 7 lat temu. Po odbudowie zrobiłem nim nie więcej niż 15 tys. km.

Poniżej przestawiam podstawową listę wymian i modyfikacji:
– hamulce przód Panamera, tył Cayman,
– klocki Ferodo ds2500 FCP4064H,
– tarcza hamulcowa Brembo 09.C406.13,
– felga ori 18 na oponie Federal 595 RSR. Posiadam także koła CSL (foto),
– wymienione sprzęgło i dwumasa ASO,
– świece wiadomo też nowe,
– wszystkie buble w okolicy silnika poregenerowane – alternatory, rozruszniki itp.,
– filtr powietrza wkładka KN
– zawieszenie KW Wariant 3,
– stabilizatory H&R przód i tył,
– dyfer trochę krótszy BMW Motorsport 4.10 nowy,
– półosie nowe oryginalne,
– całe zawieszenie brak luzów, wszystkie gumy, sworznie, łożyska nowe ASO,
– motor i skrzynia 0 wycieku, a gdzie był to uszczelnione uszczelkami z ASO,
– klapa CSL ori,
– chłodnica wody Mishimoto,
– nowy olej w silniku (Millers), skrzyni, mostach,
– nowe panewki ASO,
– skrzynia biegów po regeneracji,
– stalowe oploty hamulcowe,
– w chłodnicy oryginalny płyn chłodniczy BMW z koncentratu,
– płyn w hamulcach wysokotemperaturowy niebieski,
– końcówka wydechu custom,
– podłoga pod tylnym wózkiem wymieniona na mocniejszą bez wady wyrywania,
– śrubki znajdujące się pod samochodem wszystkie nowe zakupione w ASO.

Na budowę tej M3 nie były używane żadne półśrodki. Wszystko co wymagało wymiany zostało wymienione na nowe z ASO. Samochód jest jak nowy od góry i pod spodem. Dla poważnie zainteresowanych podczas oględzin okażę większą ilość zdjęć.

Telefon: +48 790 800 181
Miejscowość: Stare Miasto