BMW R1200 GS Adventure 2008 – SPRZEDANE

Jego protoplastą było BMW R80 G/S z 1980 roku – pierwszy motocykl, który doskonale sprawdzić się mógł zarówno na autostradzie, jak i na dziurawych, a nawet nieutwardzony drogach. Wyposażone w silnik typu bokser, miało zawieszenie o dużym skoku, opony z terenowym bieżnikiem, pokaźny przedni błotnik i… duży zbiornik paliwa. Później przyszło kilka modeli powtarzających ten schemat, aż w 2004 roku narodził się R1200GS, gromadzący wszystkie cechy przydatne do przemierzenia globu. Przy okazji stał się też obiektem kultu, czego potwierdzeniem są organizowane imprezy z cyklu BMW GS Challenge Tour. Ten egzemplarz wyposażony jest w pakiet Adventure, co jeszcze zwiększa jego przydatność w podróży. W skład pakietu wchodzi 33 litrowy zbiornik paliwa, większa szyba, stelaż, zawieszenie o zwiększonym skoku, terenowe opony, gmole, szerokie podnóżki kierowcy, regulowane dźwignie zmiany biegów i hamulca, 720 watowy alternator i kilka innych dodatków.

BMW R1200 GS Adventure
Rocznik: 2008
Przebieg: 74000 km
Pojemność: 1170 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 110 KM

Przedmiotem sprzedaży jest BWM R1200 GS w topowej wersji Adventure, czyli:
– większy zbiornik paliwa (33 l),
– szprychowe koła,
– pełne, wyższe owiewki,
– krótszy 1 bieg,
– oryginalne kufry,
– hand guardy z podgrzewanymi manetkami,
– dodatkowe halogeny,
– zawieszenie ESA II,
– osłony reflektorów oraz skrzyni biegów,
– pełne, bezpieczne gmole.

Dodatkowo w tym egzemplarzu:
– uchwyty do noszenia kufrów (bardzo praktyczne w podróżach),
– tank bag,
– uchwyt na telefon z ładowarką (ściągasz mapy online i jeździsz po całym świecie bez transmisji danych),
– szersza podkładka pod stopkę,
– tłumik MIVV (nadaje charakter bez zbędnego krzyku wydechu),
– dodatkowa ochrona ESA,
– dodatkowy tylny błotnik.

Motocykl serwisowany od początku do końca, wszystko potwierdzone plikiem faktur, wpisy w książce serwisowej do 64 000 km, dodatkowo plik faktur potwierdzających prace.
Motocykl uczestniczący w akcji serwisowej 2014 (wymiana pompy paliwa) – potwierdzone dokumentacją.
Faktury z samego ASO BMW na około 10000 zł za serwis.

Potwierdzenie przebiegu w postaci wydruków z stacji kontroli pojazdów, faktur itp. W 2019 zmienione opony na nowe Metzeler Tourance, serwis olejowy, synchronizacja przepustnic itp. 2021, 2022 – serwisy olejowe, wszystko potwierdzone FV VAT.

Motocykl odwiedził parę razy Bałkany, nigdy mnie nie zawiódł.
Podsumowując idealny sprzęt do długiego użytkowania.