BMW R850 RT 2000 – 89790 PLN – Wrocław

Organy ścigania na całym świecie nie bez powodu wybierają motocykle BMW, które służą w ponad 150 krajach na całym świecie. Niezawodność, wytrzymałość, wysokie osiągi, świetne zawieszenie i nisko położony środek ciężkości – to były cechy, które sprawiły, że policyjne BMW R850 RT posłużyło za bazę do budowy wyjątkowego scramblera wrocławskiej pracowni UNIKAT. Ta maszyna opuściła fabrykę w pierwszy rok drugiej generacji modelu. Motocykl został rozebrany, przebudowano jego ramę i podkreślono to, co w BMW najpiękniejsze – zbiornik paliwa od klasycznego R65 z późnych lat 70-tych i kultowe zaokrąglone pokrywy cylindrów. Odnajdziemy tu również mnóstwo pieczołowicie dobranych dodatków, które tworzą zupełnie nowy, zindywidualizowany i nowoczesny styl motocykla.

BMW R850 RT
Rocznik: 2000
Przebieg: 1 km
Pojemność: 850 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 73 KM

Cena: 89790 PLN

Ponad 300 h pracy naszej UNIKAT-owej ekipy oraz nieocenione wsparcie zaprzyjaźnionych profesjonalistów, pozwoliło na wykonanie poniższych modyfikacji:
– adaptacja zbiornika od R65 ze schowkiem zawierającym scyzoryk Victorinox, latarke i kompas,
– nowa konstrukcja kanapy z naturalnej skóry i UNIKAT-owym przeszyciem,
– skórzane, ręcznie plecione manetki,
– UNIKAT-owa i lekka konstrukcja subramy oraz stalowy przedni błotnik,
– w pełni regulowany sportowy amortyzator Bitubo,
– przebudowany układ paliwowy (aluminium, tuningowa pompa paliwa i regulator ciśnienia),
– w pełni LED-owe oświetlenie,
– UNIKAT-owy, customowy układ wydechowy z basowym tłumikiem,
– elektroniczny prędkościomierz z kontrolkami firmy Motogadget,
– sportowe filtry powietrza K&N,
– hamulce Brembo,
– UNIKAT-owy uchwyt przedniej LED-owej lamy od Koso,
– nowe tarcze hamulcowe, klocki, zestawy naprawcze zacisków oraz przewody w stalowym oplocie HEL,
– nowe lagi amortyzatorów przednich,
– nowy, żelowy akumulator ukryty w UNIKAT-owym schowku pod wahaczem, obniżający środek ciężkości,
– nowe opony na bezdętkowych obręczach,
– koła po pełnym serwisie i wymianie szprych,
– nowe sprzęgło, pasek alternatora, nowe uszczelnienie wału i kardana,
– silnik po wszystkich regulacjach i wymianach eksploatacyjnych,
– silnik i układ napędowy został wysodowany, a następnie polakierowany przy pomocy farb VHT oraz proszkowo,
– całkowicie nowa wiązka elektryczna,
– każda śruba jest nowa lub w nowym ocynku,
– proszkowy lakier o satynowym efekcie Anodic,
– lakier metalik własnej receptury ze złotym ziarnem.

Bazą pod jedyny taki egzemplarz na świecie było BMW R850 RT (wersja policyjna od naszych zachodnich sąsiadów). Prace przy tym bezprecedensowym projekcie trwały 8 miesięcy – w efekcie czego R850 została rozebrana na części pierwsze i zmodyfikowana, aby maksymalnie zmniejszyć masę i zwiększyć przyjemność z jazdy.

Telefon: +48 512 111 951
Miejscowość: Wrocław