BMW Z4 3.0si Roadster E85 2006 – 69000 PLN – Ostrołęka

BMW Z4 z wewnętrznym kodem E85 dla wersji Roadster i E86 dla Coupé, to projekt stworzony pod okiem głównego projektanta BMW, Chrisa Bangle. Oficjalnie zaprezentowany na targach Mondial de l’Automobile 2002 pojawił się na rynku amerykańskim w październiku 2002 roku, a w Niemczech został wprowadzony w marcu 2003. Ponieważ jest większy i wygodniejszy od poprzedniego Z3, otrzymał nazwę Z4. Pod względem technologii podwozia oś przednia odpowiada osi Z3, zaś oś tylna ma konstrukcję wielowahaczową. Poliftowa wersja Z4 została zaprezentowana publicznie wiosną 2006 roku. Zmiany wprowadzono zarówno w wyglądzie wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Jednak najważniejsze zbyły te w gamie silników. W Z4 pojawiły się nowe, sześciocylindrowe silniki N52, z których najmocniejszy był 3.0si. Co więcej, wszystkie modele z manualną skrzynią biegów miały teraz sześć biegów. Egzemplarz prezentowany w ogłoszeniu to właśnie 3.0si z 6-biegowym manualem, dobrze utrzymany i serwisowany, co zwiastuje same przyjemności z jazdy.

BMW Z4 3.0si Roadster E85
Rocznik: 2006
Przebieg: 156500 km
Pojemność: 2996 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 265 KM

VIN: 4USBU53546LW91763

Cena: 69000 PLN

BMW Z4 w najmocniejszej wersji silnikowej (nie licząc M-Power) w pięknym kolorze Schwarz II z manualną skrzynią biegów.

Wyposażenie tego egzemplarza jest bardzo bogate. Najważniejszy i dający najwięcej radości jest fabryczny System Audio BMW Top HI-Fi – najdoskonalsze i bardzo rzadko występujące w E85 nagłośnienie, które brzmi fenomenalnie. Do tego podgrzewane, elektrycznie ustawiane fotele z pamięcią, multifunkcyjna kierownica, fabryczna przystawka BMW do I-Poda, najdroższe w ofercie BMW felgi – skręcane, dwuczęściowe BBS’y i wiele innych.

Auto importowałem z USA, nie było ono rozbite, wszystkie elementy nadwozia poza przednim zderzakiem są w fabrycznym lakierowaniu. Rodzaj szkody – water flood – czyli zalanie. Po przyjeździe do Polski okazało się że do wnętrza nie dostała się ani kropla wody a auto jest w 100% sprawne. Udokumentowałem to zdjęciami i podpiszę bodaj krwią każdy dokument świadczący o tym fakcie 🙂

BMW było bardzo dobrze serwisowane. Zawieszenie, układ hamulcowy doskonałe, silnik, skrzynia biegów bez wycieków. Podwozie bez korozji, czyste, wszystkie osłony, zaślepki, plasticzki na miejscu, żadnych przeróbek.

Czynności serwisowe i naprawy za mojego posiadania:
– Zmiana kodowania radioodtwarzacza, modułu oświetlenia na Europę
– Obsługa układu klimatyzacji, ozonowanie
– Wymiana wszystkich płynów – silnik, skrzynia biegów, dyferencjał, układ hamulcowy, chłodziwo silnika.
– Wymiana siłowników maski i klapy bagażnika (słabo już trzymały)
– Lakierowanie zderzaka przedniego z powodu wypiaskowania i drobych rys.
– Pełna korekta lakieru oraz nałożenie powłoki hybrydowej
– Oklejenie lamp przednich folią PPF
– Regeneracja agregatu hydraulicznego dachu, wymiana oleju w całym układzie oraz czyszczenie kanałów odpływowych w błotnikach (bardzo popularny problem – czeka to prędzej czy później każdą Zetkę)
… i już, tu się nic więcej nie psuje 🙂

BMW prezentuje doskonały stan, jeździ i wygląda jak nowe. Do Zetki są dwa oryginalne kluczyki i fabryczne skórzane etui z pełną dokumentacją.

Telefon: +48 696 903 123
Miejscowość: Ostrołęka

Kredyt na klasyka