Brabus 3.2 S 1993 – 39900 PLN – Warszawa

Bottrop to miejscie, gdzie Mercedes 320 CE C124 miał szansę przeobrazić się w maszynę o całkowicie nowych możliwościach. Brabus 3.2 S dzięki licznym modyfikacjom jednostki napędowej legitymował się mocą 252 KM, co zapewniało osiągi na poziomie mocnych jednostek V8 Mercedesa, których fabryka poskąpiła temu nadwoziu. W prezentowanym egzemplarzu właściciel zrezygnował z montażu pakietu aerodynamicznego, co pozwoliło zachować niepozorny wygląd. Z zewnątrz wygląda niemal jak seryjny Sportline, choć miłośnicy tuningu lat 90-tych z pewnością rozpoznają charakterystyczne felgi i wydech Brabusa.

Brabus 3.2 S C124
Rocznik: 1993
Przebieg: 252000 km
Pojemność: 3198 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 252 KM

Cena: 39900 PLN

Wyposażenie:
– ABS
– ASR
– Poduszka powietrzna kierowcy (oryginalna skórzana, sportowa kierownica o zmniejszonej średnicy)
– Poduszka powietrzna pasażera
– Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
– Elektryczne szyby przednie
– Elektryczne szyby tylne
– Elektryczny szyberdach
– Elektryczne podajniki pasów bezpieczeństwa
– Elektrycznie sterowany fotel kierowcy
– Elektrycznie sterowany fotel pasażera
– Podgrzewane fotele przednie
– Radio Becker Mexico 2000
– Klimatyzacja dwustrefowa
– pneumatycznie składane tylne zagłówki
– Przepiękna tapicerka „Schwarz karo”
– Wykończenie wnętrza drewnem (ciemny orzech)

Oferuję dziś na sprzedaż swoją drugą (oczywiście po rodzinie 😉 ) największą miłość – Brabusa 3.2 S.

Omawiana Ślicznotka narodziła się jako model 320 CE w lipcu 1993 roku.
W 1996 roku przeszła przemianę na Brabusa 3.2 S w zakładach Brabusa w Bottrop (oczywiście na wszystko posiadam stosowne dokumenty).
Samochód został dość nietypowo skonfigurowany, gdyż posiada wszelkie zmiany pod kątem mechanicznym, a tylko delikatne pod względem wizualnym (ówczesnemu właścicielowi zależało na dyskrecji, zamiast na epatowaniu mocą).
Brabus posiada całkowicie zmienione zawieszenie, układ dolotowy, układ wydechowy, program skrzyni biegów (piątka) oraz oprogramowanie sterownika silnika.
Legitymuje się mocą 252 KM oraz 350 Nm momentu obrotowego.

Jestem właścicielem tej pięknej maszyny od 2010 roku.
Od tamtej pory przeszła szereg prac konserwacyjnych mających doprowadzić jej stan do perfekcji, o których z chęcią opowiem dokładnie przez telefon.

Ślicznotka jest samochodem bezwypadkowym o oryginalnym przebiegu 252 tysięcy kilometrów (posiadam oryginalną książkę serwisową) w bardzo dobrym stanie zarówno mechanicznym jak i wizualnym.
Zawsze była myta tylko i wyłącznie na ręcznych myjniach, woskowana kilka razy w roku oraz pielęgnowana kosmetykami z najwyższej półki.

Jest to niewątpliwie unikatowy na skalę europejską klasyk, w przepięknym połączeniu kolorystycznym, dla prawdziwego pasjonata oraz kolekcjonera marki.
Cena jest okazyjna, ponieważ pilnie (i z ogromnym bólem 🙁 ) muszę rozstać się ze swoją Śliczotką z powodów rodzinnych.

Telefon: +48 534 625 390
Miejscowość: Warszawa