Buick GS 400 1968 – 130000 PLN – Warszawa

Skylark to skowronek, i zapewne nie będzie to Wasze pierwsze skojarzenie, gdy usłyszycie potężnego, amerykańskiego big blocka. Być może to zadecydowało, że w nazwie tego stylowego i mocnego samochodu pozostawiono jedynie litery GS, czyli Gran Sport oraz oznaczenie pojemności silnika. Pierwszy Buick Gran Sport wyszedł w 1964 roku jako odpowiedź na Pontiaca GTO. Model z lat 1968-72 to druga odsłona tego modelu, jednocześnie ostatnia, która zalicza się do grupy muscle cars. Buick GS 400 w 1968 roku zaoferował 340 koni mechanicznych wyciśnięte z 400-calowej V-ósemki. Zamówić go można było ze skrzynią manualną albo z 3-stopniowym automatem Turbo Hydra-Matic, takim jak w egzemplarzu od Inwestuj w klasyka. To jeden z 10743 wyprodukowanych w tym roku egzemplarzy, utrzymany w atrakcyjnym stanie i wciąż w dobrej cenie, jak za wspaniały pakiet miłych doznań, jakie oferuje.

Buick GS400
Rocznik: 1968
Pojemność: 6600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 340 KM

Cena: 130000 PLN

Na sprzedaż Buick Skylark GS400 z 1968 roku, czyli luksusowy Muscle Car. Buick jak dobrze wiadomo jest bardziej prestiżową marką Chevroleta, a Skylark to odpowiednik Chevelle. GS400 to jak sama nazwa wskazuje sportowa wersja (Gran Sport) z Big Blockiem 400ci (6,6 l) o mocy 340 KM. Jak przystało na Buicka, jest również komfortowo wyposażony. Ma automatyczną skrzynię biegów, wspomaganie kierownicy i wspomaganie tarczowych hamulców. W pudełku również czeka kompresor klimatyzacji do zamontowania. Warto również podkreślić, że z tyłu ma sprężyny zamiast popularnych w tamtym czasie resorów piórowych, dzięki czemu jest dużo wygodniejszy. Zaglądając do środka widać wyższą jakość wykończenia oraz liczne aluminiowe zdobienia.

Niepozorny, stonowany, luksusowy, komfortowy, unikatowy, a do tego szybki i z dobrym brzmieniem. Łączy wszystkie najbardziej pożądane cechy klasyka. A dodatkowo jest w dobrej cenie – trudno jest znaleźć Coupe z ’68 w takim wyposażeniu z Big Blockiem pod maską.

GS400 przyjechał do nas w takim stanie, w jakim się aktualnie znajduje. Odpala bez problemu, nawet po dłuższym postoju. Silnik ładnie pracuje i ma duży zapas mocy. Skrzynia poprawnie zmienia biegi. Zawieszenie dobrze wybiera nierówności i trzyma Buicka w swoim pasie. Lakier wygląda bardzo ładnie, ale ma już kilka lat, więc można znaleźć kilka odprysków. Podwozie jest zdrowe. Bardzo solidny wóz.

Zapraszam na oględziny. Poniżej krótki film:

Telefon: +48 510 725 666
E-mail: kontakt@inwestujwklasyka.pl
Miejscowość: Warszawa