Cadillac Seville 1990 – 30000 PLN – Warszawa

Cadillac Seville III generacji został zaprezentowany po raz pierwszy w 1985 roku. Był najmniejszy w gamie, co w przypadku tej marki oznacza i tak solidne 4,85 m. Z kanciasto poprowadzoną linią bagażnika, pionową tylną szybą i dużą, chromowaną atrapą chłodnicy schlebiał gustom konserwatywnych miłośników amerykańskiej motoryzacji. Pod jego maską pracowały wyłącznie silniki V8 umieszczone poprzecznie, jeden wysokoprężny i 3 benzynowe – w tym egzemplarzu zamontowana jest propozycja ze średniej półki, czyli 4,5 l pojemności i mocy podniesionej w 1990 roku do 180 KM. Nowinką był skomputeryzowany system zarządzania silnikiem, zastosowany tu po raz pierwszy na świecie. Wrażenie robi ledowym wyświetlaczem, będącym wówczas popisem nowoczesności. Nakład produkcji w 1990, przedostatnim roku to 31235 egzemplarzy.

Cadillac Seville
Rocznik: 1990
Przebieg: 133 km
Pojemność: 4500 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 180 KM

Cena: 30000 PLN

Do sprzedania piękny Cadillac Seville. Najmniejszy z Cadillaców. Idealny dla kogoś z fantazją, chcącego wyróżnić się z tłumu. Auta bardzo fajne do użytkowania na co dzień. Rozsądne jak na 4.5 V8 spalanie na poziomie 13-15 litrów / 100 km. Doznania akustycznie nie do opisania.

Auto kupiłem na początku grudnia od starszej Pani. Samochód był oczkiem w głowie jej męża, który zmarł 5 lat temu. Od tamtej pory auto stało w garażu. Dostałem informacje o chęci sprzedaży i postanowiłem go”odratować”. Niestety jej syn nie był autem zainteresowany. Od razu wstawiłem go do serwisu i przez 4 miesiące szykowaliśmy go do wyjazdu. Auto wymagało „dopieszczenia”. Nie przeszedł on generalnego remontu.

Z napraw, które pamiętam:
1. Regeneracja alternatora.
2. Wymiana paska osprzętu.
3. Klocki i tarcze hamulcowe przód.
4. Wymiana przewodów hamulcowych.
5. Regeneracja tylnych zacisków.
6. Regeneracja hamulca ręcznego.
7. Wymienione filtry i oleje (olej silnikowy do rzadko uruchamianych zabytkowych aut).
8. Wymienione świece.
9. Naprawa radia.
10. Naprawa systemu domykania tylnej klapy.
11. Naprawa oświetlenia na błotnikach pokazujących aktualnie włączone oświetlenie (mijania, długie, kierunkowskazy).
12. Zaimpregnowany dach.
13. Pranie i odgrzybianie skórzanej tapicerki.
14. Ozonowanie wnętrza.
15. Lakierowany narożnik zderzaka z przodu.
16. Lakierowanie narożnika drzwi kierowcy.
To tyle, co zapamiętałem.

Fantastyczne auto, żeby zacząć swoją przygodę z klasykami. Auto świetnie wyposażone nawet jak na dzisiejsze standardy. Pełna elektryka, klimatyzacja automatyczna (sprawna i bardzo wydajna). Auto szykowałem pod siebie. Zmieniła się jednak koncepcja i płynie do mnie następny klasyk. Tym razem niemiecki. Brakuje mi miejsca w garażu i czasu na wszystko.
Muszę się czegoś pozbyć. Szkoda, żeby tak fajne auto nie było użytkowane.

Raczej nie interesuje mnie zamiana. Jeżeli jednak masz coś ciekawego rzuć temat. Możliwa moja dopłata.
W razie pytań służę pomocą.
Cena to BARDZO delikatnej negocjacji. Nie spieszy mi się ze sprzedażą. Takie auta tylko drożeją.

Telefon: +48 508 786 108
Miejscowość: Warszawa