Chevrolet Camaro 1969 – przejedź się nim

Są samochody klasyczne, i jest Chevrolet Camaro pierwszej generacji. Dla wielu miłośników to właśnie ten model jest kwintesencją sportowych linii lat 60-tych. Był odpowiedzią koncernu GM na Forda Mustanga, przyjętą zdecydowanie cieplej, niż wcześniejszy, tylnosilnikowy Corvair. Debiutował w połowie roku 1966 jako rok modelowy 1967. Rocznik 1969 był ostatnim pierwszej generacji i pierwszym, który otrzymał zauważalne wizualnie zmiany. Ukształtowany trójkątnie grill pozwolił uwypuklić jego okrągłe reflektory, a tylny pas otrzymał nowe światła, dzielone teraz na trzy, zamiast na dwie części. Zmianą we wnętrzu było dodanie kwadratowych wskaźników, które zainspirowały retro stylistykę kabiny Camaro piątej generacji (z lat 2010-2015). Prezentowany egzemplarz pokryty jest lakierem w swoim oryginalnym i bardzo ciekawym odcieniu „Glacier Blue”. Wyposażony jest w elementy stylizacji modelu SS (Super Sport), ma silnik o pojemności 5,7 l, automatyczną skrzynię biegów, hamulce tarczowe przy przedniej osi, klimatyzację i wspomaganie kierownicy.

Naszą kolekcję budowaliśmy 8 lat i teraz udostępniamy ją każdemu. Jeśli chcesz poczuć na własnej skórze jak jeżdżą największe ikony amerykańskiej motoryzacji lat’ 60 to zapraszamy na https://www.dzienzklasykiem.pl/

Chevrolet Camaro 1969
Rocznik: 1969
Pojemność: 5700 cm³ (350 cui)
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna

To pierwsze Camaro z 1969 roku w naszej kolekcji. W tym właśnie roku Camaro przeszło pierwszy poważny face lifting, po którym stało się bardziej smukłe i zadziorne. Podczas poszukiwań priorytetem było dla nas dobre wyposażenie. Kupiliśmy go na początku roku w Arkansas od starszego Pana. Camaro było w jego rękach ponad 10 lat. Kilka lat temu położył nowy lakier, a w ostatnim czasie wymienił uszczelki w silniku oraz elementy zawieszenia.

Pod maską oczywiście V8 o pojemności 350ci, który spięty jest z automatyczną trzybiegową skrzynią. Dodatkowo Camaro ma klimatyzację (którą zregenerowaliśmy i nabiliśmy), wspomaganie tarczowych hamulców oraz wspomaganie kierownicy (które dołożyliśmy). Już w Polsce założyliśmy też nowe felgi z nowymi oponami oraz radio Retrosound. Zrobiliśmy przegląd mechaniczny i poprawiliśmy drobne rzeczy, więc Camaro jest gotowe do jazdy. Z tym wyposażeniem – bardzo komfortowej jazdy. Lakier z odległości dwóch metrów wygląda ładnie, ale nie jest idealny. Camaro wyjechało z fabryki w właśnie tym błękitnym kolorze „Glacier Blue” (kod 711 z tabliczki). Czarne wnętrze również jest zgodne z fabryczną specyfikacją (kod 53) i wygląda bardzo ładnie. Na miejscu nakleiliśmy też naklejkę tzw. „Hockey Stick”, która podkreśla charakter auta.

Telefon: +48 510 725 666
E-mail: kontakt@inwestujwklasyka.pl
Miejscowość: Warszawa

Kredyt na klasyka