Chevrolet Chevelle 1968 – 39900 PLN – Podkowa Leśna

Chevrolet Chevelle który nigdy nie widział Stanów? Brzmi dość niedorzecznie, lecz w tym przypadku jest faktem. Do belgijskiej montowni General Motors w Antwerpii docierały jedynie nadwozia, tu lakierowane i kompletowane otrzymywały własny VIN. Takie rozwiązanie pozwalało ominąć europejskie bariery celne, a samochód dopasowany do europejskiej rzeczywistości mógł być dostępny w rozsądnej cenie. W efekcie ten Chevelle ma licznik wyskalowany w kilometrach, silnik R6, a zamiast automatycznej skrzyni – 3-biegowy manual. Choć to popularny amerykański “średniak”, w naszej szerokości geograficznej imponuje rozmiarami i komfortem, a zarazem jest niezwykle oryginalny i ciekawy.

Chevrolet Chevelle
Rocznik: 1968
Przebieg: 99999 km
Pojemność: 3800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 140 KM

Cena: 39900 PLN

Unikatowy egzemplarz wyprodukowany w zakładach General Motors w Antwerpii/Belgia.
Ten samochód nigdy nie był w USA.
Naprawdę jeden z niewielu zachowanych egzemplarzy – prawdziwy „survivor”.
Chevrolet jest całkowicie sprawny, bez wycieków, stuków itp.
Używam go w sezonie i biorę udział w rajdach i zlotach pojazdów zabytkowych.

Kupiłem auto w 2012 r. i przeprowadziłem generalny remont elektryczny, mechaniczny i kosmetyczny.

Lista najważniejszych napraw:

  1. Zakup brakujących elementów wnętrza i poskładanie wszystkiego: uchwyty, korbki od szyb, uszczelki, tylna półka, obudowy słupków C, wyciszenie podłogi, wykładzina podłogowa, dywaniki z logo Chevelle.
  2. Wyjęcie silnika i skrzyni biegów, odczyszczenie, pomalowanie na oryginalny czerwony kolor, wymiana wszystkich uszczelek, paska klinowego, koła pasowego i obu poduszek silnika.
  3. Nowe sprzęgło i koło zamachowe.
  4. Odbudowana od zera instalacja elektryczna.
  5. Tylne i przednie amortyzatory.
  6. Nowy kolektor wydechowy i naprawa układu wydechowego.
  7. Nowe świece, przewody WN, kopułka, palec, cewka, przerywacz, kondensator.
  8. Nowe opony.

Posiadam kopie faktur na większość w/w części.

Rama i podwozie w bardzo dobrym stanie, bez dziur – zabezpieczone antykorozyjnie przez poprzedniego właściciela.
Do pojazdu dokładam gratis dwa pudła cześci zapasowych.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to służę pomocą w znalezieniu silnika V8 z epoki oraz we wskazaniu warsztatu który podejmie się jego montażu w przystępnej cenie.

Na moim blogu można więcej poczytać nt. auta: http://petrolhead.us

Telefon: +48 6o6 35o 413
Miejscowość: Podkowa Leśna