Chevrolet Corvette C5 1997 – SPRZEDANY

Chevrolet Corvette C5 to pierwsza Vette, która oferuje spory bagażnik, pali rozsądne ilości paliwa, a w wersji targa i z automatyczną skrzynią biegów – pozwala na relaksujące podróże. Z drugiej strony nie zawiedzie również podczas szybkiej jazdy – lekka konstrukcja, wielowahaczowe zawieszenie, układ transaxle i idealny rozkład mas. Corvette C5 projektowane było z myślą o europejskim odbiorcy. Miało robić wrażenie nie tylko przyspieszając na prostej, ale i na górskich serpentynach, jak i stojąc zaparkowane przy nadmorskim bulwarze. To zdecydowanie się udało. Ten samochód zawsze robił „wow”, a jego tył z czterema owalnymi lampami przeszedł do kanonów światowej motoryzacji. Pod maską też jest pięknie. 5,7 l V8 o mocy 345 KM, setka w 5,6 s i V max 274 km/h. Aż chce się jeździć, choć właściciel tego samochodu był zapewne innego zdania. Jego przebieg to zaledwie 5200 mil, dzięki czemu wygląda niemal jak fabrycznie nowy.

Chevrolet Corvette C5
Rocznik: 1997
Przebieg: 5200 mil
Pojemność: 5700 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 345 KM

Auto z prywatnej kolekcji. Przebieg 5200 mil, zachowany w oryginalnym i pięknym stanie, bez przeróbek. Jeździ i wygląda jak nowe. Przebieg pewny – carfax, ale wystarczy to auto zobaczyć, żeby się zakochać – od spodu, pod maską, wnętrze, nawet hamulce są jak nowe, a jest to fabryczny montaż. Stan widać też po detalach, jak dźwignia od biegów czy kierownica. Ma nowy akumulator, felgi i opony klasy premium. Standardowe oryginalne felgi Corvette są w zestawie. Nadwozie jest piękne, lecz są na nim niewielkie rysy, ledwo dostrzegalne. Wnętrze zachowanie w świetnym stanie. Jestem 3 właścicielem auta, z czego pierwszy miał go przez 22 lata. Ze względu na przebieg auta historia serwisowa jest niewielka, w aucie wymieniono oleje przy przebiegu 3700 mil. W historii auta jest kolizja ze zwierzęciem, profesjonalnie naprawiona z użyciem oryginalnych części. Mam wszystkie zdjęcia z naprawy. Auto ma 3 nieoryginalne elementy – daszki lamp, oraz osłona chłodnicy wykonane z włókna węglowego na zamówienie (znacznie mocniejsze niż oryginały, które często pękają) oraz felgi od nowszej wersji. Wszystko inne w oryginale. W aucie wszystko działa, nie ma żadnych awarii czy uszkodzeń. Garażowane oczywiście. Corvette do odbioru i obejrzenia w Warszawie, Polska. Jest tu również kilka specjalistycznych warsztatów od Corvette, gdzie można sprawdzić stan auta. Weryfikacja stanu technicznego możliwa w dowolnym renomowanym miejscu. Jeden z najładniejszych egzemplarzy w Europie, świetna lokata kapitału.