Archiwum kategorii: Chevrolet

Chevrolet Caprice Classic 1985 – 30000 PLN – Lublin

Chevrolet Caprice to typowy amerykański “full size”. Oferowany na amerykańskim rynku od 1964 do 1996 zawsze miał imponujące rozmiary, prostą ramową konstrukcję, solidne V8 pod maską i tylny napęd. Uwielbiany był między innymi przez amerykańskich taksówkarzy i policję, między innymi dlatego, że doskonale znosił stłuczki i był idealnym narzędziem do taranowania i spychania z drogi przestępców. W latach 80-tych podobnie, jak w całej amerykańskiej motoryzacji, tak i tu zaczęto stosować rozwiązania proekologiczne, co odbiło się na maksymalnej mocy tych krążowników. W 1985 roku 5-litrowe V8 było topową jednostką w tym modelu. Z elektronicznym wtryskiem seryjnie generowało 165 KM, jednak remont i przeróbki, jakie zafundował właściciel prezentowanego egzemplarza, z pewnością pozwoliły na wykrzesanie większej mocy, no i właściwego brzmienia.
Czytaj dalej Chevrolet Caprice Classic 1985 – 30000 PLN – Lublin

Chevrolet G20 Starcraft 1986 – 25000 PLN – Lublin

Seria “G” Chevroleta narodziła się w połowie lat 60-tych, będąc serią vanów typu “full-size”. W dwóch pierwszych generacjach posiadała chłodzony powietrzem silnik umieszczony z tyłu (podobnie jak w VW), w trzeciej (1971-95) powrócono do tradycyjnego układu z silnikiem z przodu. Rocznik ’83 zasłynął jako van kultowego amerykańskiego serialu Drużyna A, a model ten stał się również podstawą do imponujących konwersji firm Curtis i Starcraft. Przykład tej ostatniej możemy zobaczyć w tym ogłoszeniu. Chevrolet G20 Starcraft to prawdziwy dom na kółkach, bogato umeblowany i przeszklony. Ma obrotowe fotele, rozkładane łóżko i z powodzeniem może spełniać funkcję nieszablonowego kampera.
Czytaj dalej Chevrolet G20 Starcraft 1986 – 25000 PLN – Lublin

Chevrolet Corvette Stingray 1969 – SPRZEDANY

Z 400-konnym, siedmiolitrowym silnikiem, skrzynią manualną, bocznymi wydechami i fabryczną klimatyzacją, a także niskim przebiegiem i w pełni oryginalną specyfikacją, ten Chevrolet Corvette Stingray zdaje się być spełnieniem marzeń dla wielu miłośników modelu. Konfiguracja z silnikiem L68 była najrzadszą po wyścigowej L88, wyprodukowano ich w 1969 roku jedynie 2072 egzemplarzy. Co ciekawe, ten pięknie zachowany egzemplarz nigdy nie przechodził renowacji. Z oryginalnym lakierem i wnętrzem oraz przebiegiem jedynie 34 tys. mil, w kolorze Daytona Yellow, prezentuje się fenomenalnie. Jego cena na aukcji domu aukcyjnego Mecum osiągnęła pułap 126,5 tysiąca dolarów, czyli ponad 430 tysięcy złotych, przekraczając przedaukcyjne wyceny.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette Stingray 1969 – SPRZEDANY

Chevrolet Corvette L88 1968 – USA

Chevrolet Corvette L88 to niezła gratka nawet dla największych kolekcjonerów amerykańskiej motoryzacji. Corvette z oryginalnym silnikiem L88 Tri-Power 427, jednym z najsławniejszych i najbardziej udanych “big blocków” pod maską – to jest marzenie. To prawdziwa legenda z wyścigowym rodowodem, która dzięki pojemności 7 litrów, zastosowaniu lekkich, aluminiowych podzespołów i stopnia sprężania na poziomie 12,5:1, legitymowała się znacznie lepszymi osiągami, niż deklarowane przez producenta 430 KM. Przy zastosowaniu wysokooktanowego paliwa, bez żadnych modyfikacji, generował podobno aż 560 KM. Na pakiet L88 zdecydowało się w 1968 roku jedynie 80 klientów, a oprócz wyjątkowego serca, otrzymywali oni również zmodyfikowane zawieszenie, hamulce i krótko zestopniowaną skrzynię biegów. Ten odrestaurowany egzemplarz w fabrycznym kolorze Silverstone Silver wyceniony został na 650 – 850 tysięcy dolarów, a więc około 2 – 3 milionów złotych. Jest jednym z najlepszych egzemplarzy na rynku i zlicytowany zostanie już 13 stycznia 2018 roku w słonecznej Kalifornii.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette L88 1968 – USA

Chevrolet Corvette C4 1995 – SPRZEDANY

Ma piękną sportową sylwetkę, tylny napęd i doskonale brzmiącą jednostkę V8 pod maską. Tak jak przełom lat 80-tych i 90-tych nie należał do najciekawszych w amerykańskiej motoryzacji, tak Chevrolet Corvette C4 zachował wszystkie najlepsze cechy “muscle cars”, ukryte pod bardziej współczesnymi kształtami, okraszone ciekawymi smaczkami, jak chowane reflektory, cyfrowy wyświetlacz i dach typu targa. W ogłoszeniu egzemplarz poliftowy, sprowadzony z rynku szwajcarskiego, w zawsze efektownym czarnym kolorze, z czarnym wnętrzem.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C4 1995 – SPRZEDANY

Chevrolet C-10 Stepside 1978 – 49000 PLN – Gorzów Wielkopolski

Chevrolet C to pickup produkowany od 1960 roku, w ogłoszeniu egzemplarz pochodzący z trzeciej generacji modelu, oferowanej w latach 1973-87. To co w nim najbardziej charakterystyczne to powierzchnia ładunkowa typu “step-side” – rozwiązanie stosowane od lat 50-tych, charakteryzujące się idealnie prostopadłościenną paką i nadkolami wystającymi poza obręb burty. Ten Chevrolet C-10 jest ciężarówką o ładowności pół tony, wyposażoną w krótką skrzynię ładunkową, tylny napęd, wspomaganie kierownicy i hamulców oraz… silnik Diesla i fabryczną klimatyzację. Jednostka wysokoprężna o oznaczeniu fabrycznym LF9 i popularnej nazwie Goodwrench posiada iście amerykańską pojemność 350 cali sześciennych (5,7 l) i właściwy układ cylindrów, V8. Choć nie był to wówczas popularny wybór, nie można odmówić mu trwałości. Klimatyzacja w samochodzie użytkowym lat 70-tych to dodatek spotykany właściwie wyłącznie w USA.
Czytaj dalej Chevrolet C-10 Stepside 1978 – 49000 PLN – Gorzów Wielkopolski

Chevrolet S-10 1989 – 41999 PLN – Kościerzyna

Półciężarówka z nadwoziem typu pick-up od zawsze była symbolem amerykańskiej motoryzacji. Chevrolet S-10 (a także bliźniacze GMC S-15) to przedstawiciel klasy nazywanej LUV (Light Utility Vehicle), stworzony jako konkurencja dla Toyot i Nissanów, które podbijały wówczas amerykański rynek. Oferowany egzemplarz pochodzi z pierwszej generacji modelu (1982-93), wyposażony jest 2,5-litrowy silnik Iron Duke TBI i manualną skrzynię biegów. Podczas renowacji otrzymał wykończenie i styl, który predysponuje go do spokojnych, dumnych przejażdżek, a nie wytężonej pracy transportowej z którymi mogłyby kojarzyć się pickupy… obniżone zawieszenie pasuje tu doskonale i ktokolwiek zacznie myśleć, że takie ustawienie takim samochodom nie przystoi, powinien wiedzieć, że “sport suspension” było tu dostępne już jako opcja fabryczna. Wykończenie wnętrza i kół jest oczywiście ponad stan fabryczny, lecz wykonane jest z gustem i smakiem.
Czytaj dalej Chevrolet S-10 1989 – 41999 PLN – Kościerzyna

Chevrolet Camaro SS-350 1967 – 145000 PLN – Opole

Chevrolet Camaro pierwszej generacji pojawił się w salonach sprzedaży pod koniec 1966 roku, jako model rocznikowy 1967. Nowy tylnonapędowy amerykański potwór, zbudowany na płycie podłogowej F od General Motors, tej samej co Pontiac Firebird, dostępny był z silnikiem sześciocylindrowym lub V8 pod maską. Topowe Camaro SS wyposażone w pakiet performance, wyróżniało się lepszym prowadzeniem oraz zmianami w konstrukcji podwozia, które pozwalały mu lepiej radzić sobie z ogromną mocą silnika. SS również z wyglądu różniło się od standardowego Camaro. Wloty powietrza na masce, specjalne pasy na karoserii oraz oznaczenia SS mówiły o ukrytej pod jego powłoką mocy. Okaz wystawiony na sprzedaż to przedstawiciel pierwszej serii po gruntownej renowacji, odtworzony według oryginału. Zakupiony z muzeum samochodów zabytkowych w USA, zarejestrowany został w Polsce jako pojazd zabytkowy. Czarna skórzana tapicerka oraz czarne nadwozie nie musi odstraszać w upalne dni. Nowa, oryginalna klimatyzacja Camaro, zainstalowana w USA, powinna ostudzić emocje związane z jazdą. Nowy właściciel będzie mógł w pełni cieszyć się legendą amerykańskich szos, wzbudzając zachwyt na zlotach i polskich drogach.
Czytaj dalej Chevrolet Camaro SS-350 1967 – 145000 PLN – Opole

Chevrolet Corvette Sting Ray Convertible C2 1966 – SPRZEDANY

Chevrolet Corvette Sting Ray drugiej generacji z silnikiem big block 427 uważana jest za najbardziej pożądaną kolekcjonersko Vette w historii. Gdy nie będziemy celować w największe V8, a naszą potrzebę prędkości wypełni skromniejszy small block i otwarte nadwozie typu cabrio, budżet możemy zmniejszyć o połowę, a naszą własnością może stać się gruntownie odrestaurowany egzemplarz ze Szwajcarii. W roku 1966 zbudowano ich 17762 sztuk, lecz rzadko która dziś wygląda tak jak ta. Wraz z opcjonalnym, bocznym układem wydechowym, prezentuje się i brzmi fenomenalnie. To prawdziwa amerykańska legenda, klasyk który nie pozwoli nikomu pozostać obojętnym i z każdej przejażdżki uczyni przygodę.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette Sting Ray Convertible C2 1966 – SPRZEDANY

Chevrolet Impala 1966 – 70000 PLN – Zakopane

Chevrolet Impala to piękny klasyk, którego pierwsza generacja wyjechała na ulice w 1958 roku. Aż trudno uwierzyć, że zdarzają się jeszcze egzemplarze z niskim przebiegiem bez głębokich zabiegów renowacyjnych, a jednak taki właśnie okaz trafił na sprzedaż. Impala z 1966 roku, czyli czwarta generacja luksusowego krążownika szos, ma na liczniku symboliczny przebieg 2400 mil. Z niewielkim, jak na amerykańskie standardy tamtych lat, silnikiem Turbo Fire V8 o pojemności 4,6 litra nie przyprawi nowego właściciela o zawrót głowy na stacji paliw, lecz brzmi tak, jak prawdziwa amerykańska jednostka powinna. Sprawny mechanicznie Chevrolet, utrzymany w oryginalnym stanie, będzie ozdobą kolekcji albo spełnieniem marzeń o koniach mechanicznych zaklętych w rasowych klasycznych liniach.
Czytaj dalej Chevrolet Impala 1966 – 70000 PLN – Zakopane