Archiwum kategorii: Chevrolet

Chevrolet Corvette C5 1998 – 89000 PLN – Busko Zdrój

Lekka konstrukcja, wielowahaczowe zawieszenie, układ transaxle i idealny rozkład mas. To nie są cechy, których spodziewalibyśmy się po amerykańskim samochodzie nawiązującym do legendy muscle cars. Chevrolet Corvette C5 projektowany był również z myślą o europejskim odbiorcy, w efekcie będąc o wiele tańszą alternatywą dla wozów Porsche czy Ferrari. Chevrolet Corvette C5 już w podstawowej wersji oferował doskonałą jednostkę V8 o mocy 345 KM, katapultującą go do pierwszej setki w 5,6 s i pozwalającą na osiągnięcie prędkości maksymalnej na poziomie 274 km/h. Jednocześnie to pierwsza Vette, któa oferuje rozsądnych rozmiarów bagażnik, a przy spokojnej jeździe spala poniżej 15 l/100 km. To amerykański sen za bardzo rozsądne pieniądze.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C5 1998 – 89000 PLN – Busko Zdrój

Chevrolet 5 Window Coupe 1931 – 147000 PLN – Warszawa

Chevrolet obok Forda i Plymouth’a był w latach 30-tych jedną z najbardziej popularnych i przystępnych marek w USA. W zestawieniu z konkurencją miał jednak mocny atut – zaprezentowany w ’29 roku sześciocylindrowy, górnozaworowy silnik. To obiekt zazdrości rywali, który potrafił połączyć dużą wytrzymałość, moc i ekonomikę, w efekcie przyczyniając się do zwiększenia udziału w rynku koncernowi General Motors z 14% w 1921 do 40% w 1931 roku. Pięknie zachowany, oryginalny Chevrolet 5 Window Coupe jako żywo przywołuje tamtą epokę. Wprost trudno uwierzyć, że ten samochód zachował się w takim stanie przez 86 lat.
Czytaj dalej Chevrolet 5 Window Coupe 1931 – 147000 PLN – Warszawa

Chevrolet Impala SS 1964 – SPRZEDANY

Chevrolet Impala SS to jedno z najpiękniejszych i najbardziej stylowych amerykańskich coupe lat 60-tych. To członek wprowadzonej w 1961 rodziny Biscayne/Bel Air/Impala, w prezentowanej dwudrzwiowej wersji hardtop stojący na samym szczycie modelowej drabiny. Pakiet SS (Super Sport) zestawiony został tu z jednostką V8 o pojemności 327 cali sześciennych (ok. 5,4 l). Podczas kompleksowej renowacji wóz został delikatnie wzmocniony i unowocześniony, dzięki czemu z pewnością nikt nie będzie tu narzekać ani na brak mocy, ani na brzmienie, ani na kaprysy w eksploatacji. Cena nie jest okazyjna, lecz te samochody w takim stanie nawet w Stanach kosztują już zdecydowanie więcej. Warto zainwestować, bo to nie tylko szyk i emocje, ale także pewna lokata kapitału.
Czytaj dalej Chevrolet Impala SS 1964 – SPRZEDANY

Chevrolet Corvette Convertible 1962 – SPRZEDANY

Chevrolet Corvette C1 uznawana jest powszechnie za pierwszy amerykański samochód sportowy. Filigranowe i zmysłowe kształty nie są tym, co wówczas kojarzyło się z amerykańską motoryzacją, lecz tak rodziła się legenda. Ta pochodzi z ostatniego roku produkcji pierwszej serii, kiedy myślano już o tym, by temu małemu pojazdowi dodać osiągów i charakteru. W 1962 roku small block w Corvette został powiększony do pojemności 5,36 litra, z którego fabrycznie wyciskano 250 KM. A za dodatkowe 12% ponad cenę katalogową, można było otrzymać wersję silnika 360-konną z wtryskiem paliwa, co czyniło ją najszybszą w generacji C1. Rocznik 62′ był ostatnim, w którym pojawiała się charakterystyczna zagięta przednia szyba, tak samo jak klapa bagażnika czy odkryte przednie reflektory. Wystawiony na aukcję egzemplarz ze srebrną karoserią i pięknie kontraktującym czerwonym, wyrazistym wnętrzem, został sprzedany za 75 tys. USD.

Czytaj dalej Chevrolet Corvette Convertible 1962 – SPRZEDANY

Chevrolet Corvette C3 1979 – 69900 PLN – Białystok

Chevrolet Corvette C3 działa na wyobraźnię, jak rzadko które amerykańskie auto z tego okresu. Jego kształty powstały z inspiracji naturą i nie przez przypadek przypominają morską bestię. To ewolucja koncepcyjnego projektu Mako Shark II projektu Larry’ego Shinody. W zestawieniu z otwartym nadwoziem typu targa i mocną V8-mką pod maską gwarantuje niezwykle przyjemne doznania. Dokładnie takie, jakich oczekiwalibyśmy od weekendowego auta z ikrą. Ten po sprowadzeniu z USA przeszedł renowację, dzięki czemu jazda nim powinna być samą przyjemnością bez wyrzeczeń.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C3 1979 – 69900 PLN – Białystok

Chevrolet Corvette C4 1989 – 62900 PLN – Kraków

Chevrolet Corvette C4 w perfekcyjny sposób robi to, co każdy sportowy samochód powinien – przyspiesza rytm serca, czaruje sylwetką, masuje uszy i duszę pięknym brzmieniem V8-mki, tym lepiej słyszalnym gdy ściągniemy dach typu targa. W czarnym lakierze to prawdziwy macho, tutaj jeszcze groźniejszy w wyglądzie dzięki pakietowi stylistycznemu obejmującemu dokładki progów, zderzaków oraz dodatkową lotkę na tylnej klapie. We wnętrzu deska digital – przenosząca nas w klimat lat 80-tych. Ten egzemplarz jest po gruntownym remoncie, co zdejmie z nowego właściciele wiele zmartwień i pozwoli mu po prostu cieszyć się jazdą oraz przepiękną prezencją samochodu.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C4 1989 – 62900 PLN – Kraków

Chevrolet Camaro Z/28 Convertible 1992 – SPRZEDANY

Chevrolet Camaro Z/28 Convertible to idealny wybór z oferty Chevroleta lat 90-tych. Powstał na 25-lecie modelu i był wyposażony we wszystko, co najlepsze w owych czasach. Silnik V8, manualna skrzynia biegów, klimatyzacja i sportowy pakiet Z/28, w kabrioletach zamawiany wówczas nieczęsto. Czerwony lakier świetnie tu współgra z czarnymi pasami na masce, będącymi częscią pakietu “25th Anniversary”. Ten egzemplarz zachował wciąż fabryczną świeżość i ma zaledwie ok. 5 tys. km przebiegu. To rarytas, który licytowany bez ceny minimalnej, sprzedany został za 18,8 tys. USD (ok. 75 tys. PLN), co było ledwie połową wstępnie szacowanej wartości.
Czytaj dalej Chevrolet Camaro Z/28 Convertible 1992 – SPRZEDANY

Chevrolet Camaro Z28 1971 – SPRZEDANY

Chevrolet Camaro Z28 to odpowiednik Forda Mustanga Boss 302. Powstał w 1967 roku, w celu przystosowania produkcyjnego Camaro do zawodów SCCA Trans-Am. Z czasem fabryczna opcja wyposażenia Z28 stała się najbardziej rozpoznawalną w historii marki, będąc synonimem doskonałych osiągów. Model drugiej generacji (od 1970) otrzymał nowy, 350-calowy silnik, zapożyczony z Corvette LT-1 i osiągający w wyczynowych samochodach moc nawet 450 KM (pomimo zmniejszenia skoku tłoka i tym samym pojemności do regulaminowych 302 cali). Rocznik 1971 Camaro Z28 wyprodukowany został w 4862 egzemplarzach. Ten przedstawiony jest po gruntownej renowacji, podczas której zdecydowano mu się zaszczepić jeszcze większe i mocniejsze serce.
Czytaj dalej Chevrolet Camaro Z28 1971 – SPRZEDANY

Chevrolet Chevelle 1968 – 39900 PLN – Podkowa Leśna

Chevrolet Chevelle który nigdy nie widział Stanów? Brzmi dość niedorzecznie, lecz w tym przypadku jest faktem. Do belgijskiej montowni General Motors w Antwerpii docierały jedynie nadwozia, tu lakierowane i kompletowane otrzymywały własny VIN. Takie rozwiązanie pozwalało ominąć europejskie bariery celne, a samochód dopasowany do europejskiej rzeczywistości mógł być dostępny w rozsądnej cenie. W efekcie ten Chevelle ma licznik wyskalowany w kilometrach, silnik R6, a zamiast automatycznej skrzyni – 3-biegowy manual. Choć to popularny amerykański “średniak”, w naszej szerokości geograficznej imponuje rozmiarami i komfortem, a zarazem jest niezwykle oryginalny i ciekawy.
Czytaj dalej Chevrolet Chevelle 1968 – 39900 PLN – Podkowa Leśna

Chevrolet El Camino SS 1984 – 44280 PLN – Poznań

Chevrolet El Camino SS to samochód, który musiał narodzić się w Ameryce. Tylko tu i w Australii odnaleźć mogliśmy samochody łączące cechy wozów użytkowych z silnikami, których spodziewalibyśmy się raczej po autach segmentu “muscle car”. Kiedy była taka potrzeba mogły przewieźć co dusza zapragnie, lecz kochano je przede wszystkim ze względu na harce, do jakich były gotowe gdy niedociążona była tylna oś. W ogłoszeniu egzemplarz z ostatniej generacji, która od 1987 roku do dziś niestety nie doczekała się jeszcze kontynuacji. Akronim SS to skrót od Super Sport – wersji najszybszej, z największym 5-litrowym V8.
Czytaj dalej Chevrolet El Camino SS 1984 – 44280 PLN – Poznań