Citroen C5 nawiązywał do starych, dobrych Citroenów – dużych, awangardowo wystylizowanych i stawiających komfort na pierwszym miejscu. Jest praktyczny, wygodny, dobrze zaprojektowany i ma to, co w Citroenach najlepsze – hydropneumatyczne zawieszenie, tu w kolejnej generacji nazwanej Hydractive III, która uzupełniona została o tryb sportowy… i choć nie jest to auto stworzone do szybkiej jazdy po serpentynach, wyposażone w wówczas najmocniejszą w historii francuskiej marki 207-konną jednostkę V6, zbierać się potrafi całkiem nieźle. Ten egzemplarz jest w topowej wersji Exclusive. Znajdziemy tu cztery elektrycznie sterowane szyby, elektryczne sterowanie lusterkami, niezłe audio z sześcioma głośnikami i zmieniarką płyt kompaktowych oraz sterowaniem z kolumny kierownicy, tempomat, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, komputer pokładowy, komplet poduszek powietrznych, welurową tapicerkę, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, radar cofania i roletę tylnej szyby.
Citroen C5 3.0 V6
Rocznik: 2002
Przebieg: 45000 km
Pojemność: 3000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 207 KM
Cena: 19900 PLN
Wyposażenie:
– ABS, ESP,
– 6 poduszek powietrznych,
– wspomaganie kierownicy,
– dwustrefowa klimatyzacja automatyczna,
– 4 elektryczne szyby (uchylane z pilota),
– w pełni elektryczne fotele,
– roleta tylnej szyby,
– oryginalne aluminiowe felgi 16 cali,
– elektryczne lusterka (składane),
– tempomat,
– radio sterowane przy kierownicy,
– automatyczna skrzynia z funkcją Sport i Winter,
– hydropneumatyka z funkcją Sport,
– centralny zamek z pilota,
– fotochromatyczne lusterko wsteczne,
– czujniki parkowania tył.
Klasykowo Garage zaprasza do zapoznania się z ofertą sprzedaży Citroena C5 z silnikiem 3.0 V6 o mocy 207 KM.
Prezentowany egzemplarz to rok 2002 w wersji Exclusive. Auto zostało sprowadzone do Polski 4 lata temu z Włoch przez (chyba wszystkim tutaj znaną) Klasykę Gatunku. C5-tka jest od pierwszego właściciela rocznik 1925 (zakupił auto mając 77 lat) i przez 17 lat we Włoszech przejechał nim niespełna 22000 km. Citroen na dzień dzisiejszy nadal jest w bardzo dobrym stanie, czy to technicznym, czy blacharskim. Przebieg auta wynosi teraz niespełna 45200 km, a nadwozie nadal jest w pełni w oryginalnym lakierze i wszystkie szyby są oryginalne (nawet oznakowane).
Wnętrze pojazdu jest w bardzo dobrym stanie, fotele oraz welurowa tapicerka nie są wysiedziane i prezentują się bardzo dobrze, dekory oraz wszystkie przyciski nie są powycierane ani porysowane, a wyposażenie wnętrza jest w pełni sprawne. Auto jest po serwisie olejowo filtrowym, wymianie klocków hamulcowych przód/tył i czyszczeniu wnętrza. W ostatnim czasie (poprzedni właściciel) zrobił wymianę oleju w skrzyni automatycznej, kompletna regeneracja głównego przewodu wspomagania (nowe przewody i zakucia), wymiana na nowy oryginalny czujnik układu wspomagania, wymiana kompletu sześciu świec, wymiana jednej z cewek zapłonowych, wymiana końcówek drążków kierowniczych lewy/prawy i zrobiona była zbieżność.
Jako ciekawy gadżet (dla zainteresowanych) dodamy do auta fabryczne opony z 2002 w bardzo dobrym stanie. W tej chwili na aucie są opony w super stanie.
Polecam osobom, które szukają przede wszystkim bezwypadkowego, zdrowego blacharsko nietuzinkowego auta z niespotykanie niskim przebiegiem i w najwyższej wersji silnikowej. Taki 21 letni egzemplarz, czyli w takim stanie i z takim przebiegiem, jest już prawdziwą rzadkością.
Auto jest zarejestrowane w Polsce, ma ważne OC i przegląd techniczny, wystawiamy fakturę VAT marża (klient zwolniony z podatku PCC).
Zapraszamy też na www.klasykowogarage.pl/nasza-oferta i śledzenie innych naszych ofert 🙂
Telefon: +48 606 729 277
Miejscowość: Wrocław