Archiwum kategorii: Concept VTC

Concept Sp. z o.o. funkcjonuje w branży motoryzacyjnej od 1992 roku. Tworzymy, budujemy i produkujemy pojazdy specjalne, ich podzespoły oraz łodzie aluminiowe. Prowadzimy salon samochodowy, serwis i komis obsługujący samochody dostawcze, terenowe, miejskie i reprezentacyjne. Oferujemy i serwisujemy również pojazdy ATV renomowanych marek.

Lancia Kappa 2.0 Turbo 16V 1998 – 59000 PLN – Bielsko-Biała

Lancia Kappa zawsze budziła w Polsce skojarzenia z aparatem rządowym, ministrami, wojskiem i prezesami spółek państwowych. To była limuzyna, która zazwyczaj miała do obsługi własnego szofera. Te samochody na najwyższych obrotach jeździły przez dekadę, niejednokrotnie osiągając przebiegi rzędu pół miliona kilometrów. Po latach wspomnienie o tej funkcji wciąż jest wiecznie żywe, ale ilość zadbanych egzemplarzy znikoma. Prezentowany egzemplarz jest absolutnie wyjątkowy. Przebieg zaledwie 54 tys. km, perfekcyjna powłoka lakiernicza, wnętrze absolutnie doskonałe, niemal bez zużycia eksploatacyjnego, z doskonałą skórą Poltrona Frau. Pod jego maską drzemie dwulitrowa, tubodoładowana 16-zaworówka – dokładnie taka, jak w kultowej Lancii Deta HF Integrale Evoluzione, podobnie jak w rajdowej siostrze zestawiona z manualną skrzynią biegów. To limuzyna pełna wigoru i włoskiego charakteru, która wręcz prosi o mocne wciśnięcie gazu zawsze, gdy zobaczysz kawałek prostej.
Czytaj dalej Lancia Kappa 2.0 Turbo 16V 1998 – 59000 PLN – Bielsko-Biała

Mercedes 250 S W108 1965 – 179250 PLN – Bielsko-Biała

W108 to luksusowa limuzyna o ponadczasowych liniach i stylu, to pierwowzór wszystkich modeli rodziny S-klasy. Chrom, prawdziwe drewno, salonowa elegancja, a wszystko to opakowane w przyciągające spojrzenia nadwozie projektu Paula Bracqa. W okazie wystawionym na sprzedaż pracuje cichutko sześciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra i mocy 130 KM, który połączony jest z manualną skrzynią biegów z dźwignią przy kierownicy. Egzemplarz pochodzi z pierwszego roku produkcji i jest bardzo oryginalnie skonfigurowany. Ma opcjonalne zagłówki, ale tylko na fotelu pasażera i tylnej kanapie. Jak widać, już w połowie lat 60-tych Mercedes starał się spełnić nawet najbardziej nieoczekiwane żądania klientów. Auto pochodzi z rynku europejskiego, ze Szwajcarii. Od nowości przebywało w rękach jednej rodziny, która w roku 2012 podjęła trud odrestaurowania wozu. Jak widać, samochód jest w doskonałej kondycji, również mechanicznej, co potwierdził nowy właściciel auta, pokonując nim 1500 kilometrów trasy do Polski.
Czytaj dalej Mercedes 250 S W108 1965 – 179250 PLN – Bielsko-Biała

Jaguar XJ6 4.2 Series II 1977 – 149000 PLN – Bielsko-Biała

Szwajcarski kanton Ticino to zawsze był motoryzacyjny raj. Bogaci właściciele, niespieszny styl życia, zamiłowanie do kontemplowania wszystkiego co piękne, a wreszcie łagodny klimat i nawyk do regularnego serwisowania aut, co pozwalało zachować przez lata motoryzacyjne skarby we właściwej kondycji. Ten Jaguar XJ6 4.2 Series II pierwsze 7 lat swojego życia i większość kilometrów przebył właśnie tam, w rękach swojego pierwszego, polskiego właściciela. Razem z nim przybył do polskiego garażu w 1984 roku, hibernując i czekając aż do dzisiejszych czasów. Dziś jego stan może zrobić ogromne wrażenie. Piękna kolorystyka, wspaniale zachowane wnętrze i detale, które podkreślają klasę tego samochodu. A na deser – czarne polskie tablice rejestracyjne. Takie zestawienie to niezwykła rzadkość.
Czytaj dalej Jaguar XJ6 4.2 Series II 1977 – 149000 PLN – Bielsko-Biała

Lancia Thema 8.32 1990 – 128320 PLN – Bielsko-Biała

Produkcja specjalnie przygotowanych wersji najwyższych modeli w gamie była punktem honoru wielu firm na przełomie lat 80-tych i 90-tych. Partnerstwo ze słynnymi sportowymi markami było tu na porządku dziennym, i tak powstały najbardziej wyjątkowe szybkie sedany tej epoki, jak Lotus Carlton, Mercedes 500E (Porsche Typ 2758) czy wreszcie debiutująca w 1987 roku Lancia Thema 8.32. Włoszka może poszczycić się nie tylko felgami Speedline z pięcioramiennym wzorem przeniesionym z Ferrari, lecz przede wszystkim zamontowanym tu pod maską silnikiem V8 Ferrari. To 32-zaworowa, 2,9-litrowa jednostka Tipo F105A, bazująca na jednostce z Ferrari 308 QV i będąca dumą każdego posiadacza tej limuzyny. Przedmiotem fascynacji w czasach debiutu był również elektrycznie wysuwany spojler – to pierwsze takie rozwiązanie na rynku, w kolejnych latach chętnie kopiowane przez konkurencję. To, czego jednak skopiować nie mógł nikt, to włoska atencja i przywiązanie do luksusu. Fenomenalnej jakości skóra Poltrona Frau, pięknie obszyta kierownica, gałka zmiany biegów i deska, wspaniałe drewno (prawdziwy czeczot), dodatkowo Alcantara na suficie. Dochodzą tu jeszcze smaczki w postaci otworów wentylacyjnych a’la Ferrari na desce i system automatycznie podnoszonych zagłówków tylnej kanapy (unoszących się w wersji poliftowej, gdy zostanie wykryty ciężar na kanapie). To wyjątkowe auto, które jako nowe kosztowało dwa razy więcej, niż prosta Thema 2.0 Turbo i przekraczało cenę Maserati 430. W rezultacie również produkcja była limitowana. Oferowana w latach 1986-88 seria 1 powstała w ilości 2370 sztuk. Seria 2 z lat 1988-92 to jedynie 1601 egzemplarzy, a znalezienie drugiego zachowanego równie pięknie jak ten prezentowany przez salon Concept VTC, byłoby niezwykle trudne.
Czytaj dalej Lancia Thema 8.32 1990 – 128320 PLN – Bielsko-Biała

Alfa Romeo 166 3.0 V6 1999 – SPRZEDANA

Motore vi sei, cambio manuale, tappezzeria in velluto… czyli silnik V6, manualna skrzynia i welurowa tapicerka. Trzy elementy, dzięki którym życie jest słodsze, a jazdą Alfą Romeo jeszcze bardziej fascynująca. Szczególnie, jeżeli mieszka się w Alpach, a auto serwisuje nad jeziorem Como. Trudno o piękniejsze warunki przyrody, niż miała dotąd ta piękna Włoszka. Teraz przyjechała do Polski, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by kupujący to auto odwiedził te rejony przynajmniej raz w roku. Z pewnością każda podróż będzie przyjemnością. Raz dlatego, że brzmienie V6 Busso jest doskonałą muzyką, dwa dlatego, że przyjemność z ręcznej zmiany biegów i słuchanie silnika na poszczególnych partiach obrotów jeszcze tą przyjemność zwiększa, a trzy – dlatego, że jest to po prostu niesamowicie komfortowe auto, którego zawieszenie wspaniale potrafi tłumić nierówności, a fotele są fantastyczne.
Czytaj dalej Alfa Romeo 166 3.0 V6 1999 – SPRZEDANA

Lancia Kappa SW 3.0 V6 1999 – SPRZEDANA

Lancia Kappa SW debiutowała w 1996 roku jako owoc współpracy z firmą karoseryjną Pininfarina. Ma kształt kombi, ale założenia przy jej powstawaniu były nie tylko użytkowe, auto miało być możliwie luksusowe i komfortowe. W modelu zastosowano samopoziomujący system tylnego zawieszenia, a bagażnik otrzymał nie tylko elegancką wykładzinę, lecz również ciekawą, trzypoziomową konstrukcję, pozwalającą pomieścić wszystkie drobiazgi. Również wnętrze potrafi zachwycić, szczególnie jeżeli jesteście fanami dobrego audio i wysokiej jakości materiałów. Fotele obszyte są tutaj skórą z turyńskich zakładów Poltrona Frau. W latach 1996 – 2000 w zakładach montażowych Pininfariny w Grugliasco i San Giorgio Canavese wyprodukowano 9208 sztuk tego luksusowego kombi, lecz ten egzemplarz jest szczególnie ciekawy z racji zastosowania silnika. Pod jego maską pracuje topowe w tym modelu, 204-konne, 3-litrowe V6 konstrukcji Giuseppe Busso, powszechnie uznawane za najpiękniej brzmiący silnik V6 w historii. Auta z tymi jednostkami stanowiły zaledwie około 20% produkcji, są dziś szczególnie rzadko spotykane na rynku i mają najlepszą perspektywę przyszłego wzrostu cen. Wystarczy krótka przejażdżka, by zrozumieć dlaczego… Lancia na pewno sprawi radość wszystkim fanom włoskiego stylu i dynamicznej jazdy.
Czytaj dalej Lancia Kappa SW 3.0 V6 1999 – SPRZEDANA

Lancia Musa 2008 – SPRZEDANA

Logo zacnej marki zawsze dobrze mieć. To był powód, dla którego w 2004 zaprezentowano Lancię Musa, auto określone w materiałach reklamowych jako „pierwsza miejska limuzyna”. Mimo spowinowacenia z Fiatem Idea, będącej po prostu miejscim minivanem, tu wszystko miało być bardziej luksusowe i dystyngowane. Za stylizację odpowiadał Flavio Manzoni, designer, którego kolejnymi projektami w karierze były m.in. Ferrari FF, F12berlinetta, LaFerrari i wiele innych. Choć późniejsze projekty włoskiego designera to absolutny top motoryzacyjnego świata, również małej Lancii wyjątkowego stylu nie można odmówić.
Czytaj dalej Lancia Musa 2008 – SPRZEDANA

Lancia Voyager 3.6 V6 2013 – SPRZEDANA

Lancia Voyager w poprzednim wcieleniu była amerykańskim Minivanem. Pierwsza generacja modelu, debiutująca jako Dodge/Plymouth Voyager, debiutowała na koniec 1983 roku, czyli jeszcze rok przed europejskim Renault Espace. To prawdziwy prekursor segmentu, rozwijane i dopracowywany przez kolejne generacje. Lancia została opracowana na podstawie już piątego wcielenia amerykańskiego wozu. Do amerykańskiej praktyczności dodano tu europejski luksus i smak, popracowano również nad układem jezdnym, by nikt nie poczuł się zaskoczony w zakręcie. W tym egzemplarzu pod maską pracuje 283-konna jednostka V6, będąca największym i najmocniejszym silnikiem w tym modelu. Ostatnie ćwierć miliona kilometrów auto spędziło u jednego właściciela, który otoczył je właściwą troską. Lancia wciąż prezentuje się wybornie i gotowa jest pokonywać kolejne kilometry.
Czytaj dalej Lancia Voyager 3.6 V6 2013 – SPRZEDANA

Lancia Voyager 3.6 V6 2013 – SPRZEDANA

Lancia Voyager w poprzednim wcieleniu była amerykańskim Minivanem. Pierwsza generacja modelu, debiutująca jako Dodge/Plymouth Voyager, debiutowała na koniec 1983 roku, czyli jeszcze rok przed europejskim Renault Espace. To prawdziwy prekursor segmentu, rozwijane i dopracowywany przez kolejne generacje. Lancia została opracowana na podstawie już piątego wcielenia amerykańskiego wozu. Do amerykańskiej praktyczności dodano tu europejski luksus i smak, popracowano również nad układem jezdnym, by nikt nie poczuł się zaskoczony w zakręcie. W tym egzemplarzu pod maską pracuje 283-konna jednostka V6. Dodatkowo właściciel zdecydował się na dodatkowe wykończenie kabiny w firmie Carlex. W efekcie mamy tu prawdziwy bezmiar skóry i Alcantary, a drugi tak wyposażony samochód jest nie do znalezienia.
Czytaj dalej Lancia Voyager 3.6 V6 2013 – SPRZEDANA

Lancia Delta HF Turbo 1995 – SPRZEDANA

Lancia Delta HF Turbo przywołuje na myśl samochody znane z tras rajdowych, i mimo, że ten egzemplarz to już przedstawiciel kolejnej generacji w której nie był już dostępny napęd 4×4, nie brakuje w niej elementów, które przywołują bodaj najbardziej kultową rajdówkę w historii. Jedna rzecz to barwy Martini, druga – wnętrze z tapicerką, którą znamy z modelu Evoluzione, a trzecie – sam silnik. Również dwulitrowy, turbodoładowany, dokładnie taki sam jak w kultowej poprzedniczce. Nawet radio zostało tu skompletowane, jak w kultowej Evo. Choć ten następca nie może się mierzyć z legendą, jest to wyjątkowo rzadka wersja. HF Turbo w wersji pięciodrzwiowej powstawała jedynie przez dwa lata (1993-95), zanim pojawiłasię wersja HPE. Wyróżniała się seryjnie poszerzonymi błotnikami, innym zderzakiem, innym grillem, żółtym oznaczeniem HF na atrapie chłodnicy, spojlerem na tylnej klapie, większymi hamlcami, no i pięknymi, opcjonalnymi fotelami Recaro z Alcantary, które odnajdziemy również w tym egzemplarzu.
Czytaj dalej Lancia Delta HF Turbo 1995 – SPRZEDANA