Archiwum kategorii: Concept VTC

Concept Sp. z o.o. funkcjonuje w branży motoryzacyjnej od 1992 roku. Tworzymy, budujemy i produkujemy pojazdy specjalne, ich podzespoły oraz łodzie aluminiowe. Prowadzimy salon samochodowy, serwis i komis obsługujący samochody dostawcze, terenowe, miejskie i reprezentacyjne. Oferujemy i serwisujemy również pojazdy ATV renomowanych marek.

Lancia Kappa Coupe 1997 – SPRZEDANA

Lancia Astura, Lancia Aurelia GT czy wreszcie Lancia Flaminia Coupe. Na jaką epokę słynnej włoskiej marki byśmy nie spojrzeli, zawsze odnajdziemy w niej model, który doskonale odzwierciedlał ideę Il Granturismo, samochodu stworzonego do pokonywania dalekich, międzynarodowych tras w komforcie i luksusie. Nie inaczej było w latach 90-tych, kiedy pojawiła się na rynku Lancia Kappa Coupe. Budowana w zakładach Maggiora, wyróżniała się nie tylko piękną sylwetką i drzwiami bez ramek. Zmodyfikowano również zawieszenie, zwiększono sztywność karoserii oraz zmieniono detale wnętrza. Kappa Coupe debiutowała w 1996 roku, a do 2000 roku wyprodukowano zaledwie 3263 sztuki, co czyni ten model prawdziwym rarytasem. Ta jest wyjątkowo pięknie skonfigurowana i utrzymana, i ma jeszcze jeden atut. To wyjątkowo pięknie i gładko pracujący, topowy silnik 3.0 V6 konstrukcji Busso, jedyny który łączony był ze skrzynią automatyczną. Powstało ich zaledwie około 600 sztuk.
Czytaj dalej Lancia Kappa Coupe 1997 – SPRZEDANA

Lancia Delta HPE 1998 – SPRZEDANA

Lancia Delta HPE to najzgrabniejsza, trzydrzwiowa wersja modelu Delta drugiej generacji. Nazwa HPE nawiązywała do szczególnej wersji coupe-kombi, Lancii Beta HPE z lat siedemdziesiątych. Sportowej Włoszce nie brak indywidualnego stylu, który z nazwą „Delta” zawsze komponował się znakomicie. Czarny kolor, felgi Speedline, we wnętrzu fotele Recaro w skórze i Alcantarze, do tego doskonały system audio, a na deser jednostka FIAT Pratola Serra o pojemności niespełna 1,8 l i mocy 131 KM. Silnik wyposażony jest w dwa wałki w głowicy i układ VVT, czyli zmienne fazy rozrządu, co pozwoliło zoptymalizować przebieg krzywej momentu obrotowego i zmniejszyć spalanie. Mimo mocy niższej o 8 KM od dostępnej do 1996 roku wersji 2-litrowej, przyspieszenie do pierwszej setki jest tu krótsze o 0,2 s i wynosi 9,4 s. Prędkość maksymalna to 200 km/h.
Czytaj dalej Lancia Delta HPE 1998 – SPRZEDANA

Lancia Thema 3.6 V6 AWD 2014 – SPRZEDANA

Połączenie Lancii i Chryslera otworzyło przed włoską marką nowe opcje. Otóż zamiłowanie do wysokiej jakości materiałów i rękodzielnictwa właściwe dla kilkudziesięcioletniej tradycji tworzenia samochodów luksusowych, pozwoliło na skorzystanie z platformy, która oferowała wszystko to, o czym konstruktorzy Lancii marzyli od wielu lat. Ponad 3-metrowy rozstaw osi, wyjściowo tylnonapędowa platforma z możliwością dołączenia napędu przednich kół, mocny i nowoczesny silnik V6 3,6 l zespolony z 8-stopniową skrzynią automatyczną ZF. To wszystko nie było dostępne w zasobach koncernu Fiata, ale pozwoliło w 2011 roku stworzyć model Lancia Thema drugiej generacji, limuzynę zaprojektowaną w oparciu o model Chrysler 300 i z pewnością godną wielkich włoskich przodków. Thema najlepiej smakuje w najwyższej wersji wyposażenia, takiej jaką oferuje salon Concept VTC. Wspaniałe wnętrze bogato obszyte skórą Poltrona Frau, fotele z podgrzewaniem i wentylacją, ogromne okno dachowe, wysokiej klasy system audio i 286-konny silnik z rzadko spotykaną w tym modelu opcją napędu na wszystkie koła. Te luksusowe auta oferowano jedynie przez 3 lata, ten egzemplarz pochodzi z ostatniego roku produkcji i ma bardzo ciekawą historię, związaną z szanowaną osobą prezydenta Bielska-Białej. Tak jak podczas zakupu, tak i dziś samochód łączy wyjątkowe cechy – pozwala czerpać przyjemność z posiadania i podróżowania, ale unika ostentacji w okazywaniu możliwości finansowych.
Czytaj dalej Lancia Thema 3.6 V6 AWD 2014 – SPRZEDANA

Mercedes 250 S W108 1967 – SPRZEDANY

Mercedes 250S W108 to pierwowzór wszystkich modeli rodziny S-klasy. Luksusowa limuzyna o ponadczasowych liniach i stylu, jazda którą jest komfortem w czystej postaci. Chrom, prawdziwe drewno, dywany z długim runem, salonowa elegancja, a wszystko to opakowane w przyciągające spojrzenia nadwozie projektu Paula Bracqa. W okazie wystawionym na sprzedaż pracuje cichutko sześciocylindrowy silnik o pojemności 2,5 litra i mocy 130 KM, który połączony jest z manualną skrzynią biegów. Lista akcesoryjnych dodatków z pewnością może zaimponować. Fantastyczne jest również zestawienie kolorystyczne tego Mercedesa – lakier w kolorze kości słoniowej i czerwone wnętrze to połączenie niebanalne i niezwykle stylowe. Fascynująca jest również historia tego samochodu. Od 1967 roku miał zaledwie dwóch właścicieli, a w rękach obecnego jest już niemal 30 lat. Eksploatowany hobbistycznie Mercedes jest w świetnej kondycji zarówno wizualnej, jak i mechanicznej.
Czytaj dalej Mercedes 250 S W108 1967 – SPRZEDANY

Lancia Delta HPE HF Turbo 1999 – SPRZEDANA

Lancia Delta HF HPE Turbo to najmocniejsza, trzydrzwiowa wersja modelu Delta drugiej generacji. Pod jej maską odnajdziemy legendarny silnik Lamprediego, w 16-zaworowej wersji doładowanej turbosprężarką. 2 litry pojemności, 4 cylindry, 193 konie mechaniczne i 6 tytułów rajdowych mistrzostw świata konstruktorów, zdobytych przez model HF Integrale, czyli poprzednika dysponującego tym samym sercem. W tej najmocniejszej wersji silnikowej powstało ich jedynie 2450 sztuk. Ta oferowany w Bielsku jest jeszcze bardziej unikalna. Wyposażono ją w opcjonalny pakiet Zender, obejmujący tylny spojler, nakładki zderzaków i progów. We wnętrzu fotele Recaro w skórze i Alcantarze oraz doskonały zestaw audio. Pozostałe dodatki – felgi Keskin, układ wydechowy Supersprint i obniżone zawieszenie dodają mu jeszcze więcej czarnego charakteru. Takie auto prowadzi się jak mały gokart, stąd i mała, akcesoryjna kierownica Momo jest tu na miejscu.
Czytaj dalej Lancia Delta HPE HF Turbo 1999 – SPRZEDANA

Lancia Kappa SW 1999 – SPRZEDANA

Kappa to następca modelu Thema, najbardziej reprezentacyjnego w ofercie firmy Lancia. Na rynku pojawiła się pod koniec 1994 roku, a w dwa lata później ukazał się owoc współpracy z firmą karoseryjną Pininfarina, Lancia Kappa Station Wagon. Przestronna i wygodna wersja, której celem była nie tylko realizacja celów transportowych, lecz spełnienie oczekiwań coraz bardziej wymagającej klienteli. W modelu zastosowano samopoziomujący system tylnego zawieszenia, a bagażnik otrzymał ciekawą, trzypoziomową konstrukcję, pozwalającą dobrze pomieścić drobiazgi. W latach 1996 – 2000 w zakładach montażowych Pininfariny w Grugliasco i San Giorgio Canavese wyprodukowano około 9200 sztuk tego luksusowego kombi. Oferowana na sprzedaż, piękna Kappa SW, wyposażona jest w najpopularniejszą jednostkę benzynową o mocy 155 KM. Silnik ten jest elastyczny, ma umiarkowany apetyt na paliwo i charakteryzuje się dużą wytrzymałością. Jej wnętrze potrafi zachwycić, szczególnie jeżeli jesteście fanami wysokiej jakości materiałów. Fotele obszyte są tutaj skórą w pięknym niebieskim odcieniu z turyńskich zakładów Poltrona Frau. Sprawny i zadbany samochód z kompletem dokumentów na pewno sprawi radość fanowi włoskiego stylu i komfortowej jazdy.
Czytaj dalej Lancia Kappa SW 1999 – SPRZEDANA