Fiat 850 Special 1968 – 39900 PLN – Zgierz

Produkowany w latach 1964-1972 Fiat 850 to wersja rozwojowa modelu 600. Podobnie jak poprzednik, napędzany jest czterocylindrowym silnikiem umieszczonym z tyłu i napędzającym tylne koła. Wersja Special to jednak coś specjalnego. Zamiast 34-konnego silnika w specyfikacji „normale” z tej samej pojemności wykrzesano tu aż 48 KM, co całkowicie zmienia oblicze tej małej limuzyny. Oprócz tego zastosowano szereg zmian z zewnątrz – chromowane listwy po bokach, błyszczące kedry szyb, zmodyfikowany grill oraz nowe 13-calowe felgi. We wnętrzu – nowa kierownica z obręczą imitującą drewno i czarnymi perforowanymi metalowymi ramionami, nowa deska rozdzielcza pokryta tworzywem sztucznym, czarna tablica przyrządów zamiast szarej i prędkościomierz do 160 km/h zamiast 140, dodanie schowka w kokpicie, schowek w pobliżu dźwigni zmiany biegów, przeprojektowane tylne siedzenie z podparciem ud i wewnętrzne lusterko wsteczne z pozycją przeciwodblaskową. Ten egzemplarz został gruntownie odrestaurowany i prezentuje się świetnie.

Fiat 850 Special
Rocznik: 1968
Przebieg: 70818 km
Pojemność: 843 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 48 KM

Cena: 39900 PLN

Oferta nr 02.

Dziś mamy do sprzedaży – Fiat 850 Special, silnik 48 KM, poczwórny kolektor, gaźnik dwugardzielowy Webera, jak we Fiacie 850 Coupé. Fiat w super stanie i po kapitalnej renowacji od podstaw, zastosowano nowe części, a nie regenerowane. Pojazd wcześniej sprowadzony z Rzymu od 2. właściciela, który jeździł nim 40 lat. Stan blacharki zewnętrznej bardzo dobry, bez oznak korozji. Podłoga w bardzo ładnym stanie, założone nowe wanny po obu stronach. Dodatkowo zrobione:
– regeneracja zbiornika paliwa,
– regeneracja płyt osłony silnika wraz z uszczelkami,
– regeneracja chłodnicy,
– regeneracja pokrywy akumulatora,
– całościowy remont silnika z wymianą tłoków, pierścieni, szlif głowicy itd.
– nowe amortyzatory,
– nowe zwrotnice zawieszenia przód,
– nowe wszystkie gumy w zawieszeniu,
– nowa pompa hamulcowa,
– regeneracja hamulców przód (tarcze) i tył (bębny),
– zmiana prądnicy w alternator (instalacja oryginalna pozostawiona, gdyby ktoś chciał przywrócić oryginał),
– regeneracja gaźnika w Etermot,
– nowa deska,
– nowe uszczelki szyb z klinem, kupowane we Włoszech,
– listwy ozdobne chrom nowe,
– regeneracja tapicerki,
– nowe zderzaki przód i tył,
– nowe kły do zderzaków,
– nowe reflektory przód,
– nowe kierunkowskazy,
– nowe lusterka,
– wymiana podsufitki na nową i wiele innych prac i części.

Lakier ładny i zadbany, prezentuje się super. Kolor oryginalny, jak wyszedł z fabryki. Tapicerka kompletna w idealnym stanie, też nowa. Mechanicznie kompletny i sprawny, bez nakładu finansowego, gotowy do codziennej eksploatacji. Pojazd posiada wszystkie niezbędne dokumenty i jest zarejestrowany w Polsce na białe tablice.

Dodatkowo do pojazdu można u nas zrobić opinie rzeczoznawcy, że jest to pojazd kolekcjonerski/zabytkowy, gdyby ktoś chciał rejestrować na żółte tablice, pomagamy w całej procedurze.

Kupują państwo legalnie pojazd od naszego muzeum. Gorąco polecam, egzemplarz w niesamowitym, pięknym stanie. Możliwy transport do Klienta. Do obejrzenia o każdej porze dnia i pogodzie, stoi na hali ekspozycyjnej w muzeum, gdzie jest ponad 100 aut.

Telefon: +48 666 167 168
Miejscowość: Zgierz