Archiwum kategorii: Fiat

Fiat 126 elx 1996 – SPRZEDANY

Fiat 126 elx to jedna z ostatnich wersji maluszka. Dzięki zapłonowi elektronicznemu hałasuje mniej od swoich poprzedników i jest przyjemniejszy w eksploatacji. Wersja SX była wyposażona w klejoną przednią szybę, prawe lusterko, fotele ze zintegrowanym zagłówkiem i ozdobne kołpaki. Sprzedawany egzemplarz dodatkowo posiada uchylne tylne szyby. Cena? Ciągle nie sposób nazwać ją inaczej, niż „za czapkę śliwek”. Zadbanego maluszka ciągle możemy kupić taniej niż zestaw elementów blacharskich do tego modelu. Podstawa przy zakupie – możliwie dobry stan blacharski, a ten z ogłoszenia prezentuje się naprawdę apetycznie.
Czytaj dalej Fiat 126 elx 1996 – SPRZEDANY

Fiat 850 Sport Coupe 1971 – SPRZEDANY

Włosi zawsze budowali najlepsze samochody sportowe. Nawet z niewielkim silnikiem, mają charakter i styl. Taki jest również malutki Fiat 850 Sport Coupe. 52-konny sinik w połączeniu z masą zaledwie 700 kg i wysokoobrotową charakterystyką daje sporo radości. W ogłoszeniu auto w doskonałym stanie – idealne dla tych, którzy nie chcą się bawić w odbudowę i wieczny remont – gwarancja dobrej zabawy w rozsądnym budżecie przy ograniczonych kosztach eksploatacji.
Czytaj dalej Fiat 850 Sport Coupe 1971 – SPRZEDANY

Polski Fiat 125p 1975 – SPRZEDANY

Pięknie utrzymany klasyczny Polski Fiat 125p zawsze cieszy oczy i budzi wspomnienia, a gdy jest to samochód stylizowany na Milicję… wspomnienia mogą być tym mocniejsze, choć nie każdy drogówkę wspomina najlepiej. Biały (jasnokremowy lub jasnopopielaty) kolor jest prawidłowy historycznie i charakterystyczny dla PRL-owskich radiowozów z okresu pomiędzy 1974 a 1978 rokiem. W owym okresie 125p było niespełnionym marzeniem wielu Polaków… i niejeden zazdrościł funkcjonariuszom poruszania się takim wozem. Dziś to marzenie można spełnić w zdecydowanie łatwiejszy sposób.
Czytaj dalej Polski Fiat 125p 1975 – SPRZEDANY

Polski Fiat 126p 1990 – SPRZEDANY

W Polsce każdy miał malucha / I na niego mocno chuchał / Mały, tani, na urlopy / Zjeździł z nami pół Europy. Sentymentalni tęsknią za nim do dziś. Polski Fiat 126p był niezłym autem małolitrażowym, lecz w Polsce musiał służyć do wszystkiego. Kupując – wybierajmy jak najlepsze egzemplarze z pominięciem najnowszych, zatrważająco rdzewiejących Elegantów. Rocznik 1990 to dobry wybór, szczególnie gdy sprzedający gruntownie odrestaurował swój samochód. Jako auto weekendowe może się doskonale spisywać, a koszty serwisowania ciągle są niewiele wyższe od ceny roweru.
Czytaj dalej Polski Fiat 126p 1990 – SPRZEDANY

Fiat Dino Spider 1967 – SPRZEDANY

Droga, jaką wizerunkowo przebyła marka Fiat przez ostatnie pół wieku jest zatrważająca. Dziś kojarzona właściwie tylko z dobrymi miejskimi samochodzikami, w latach 60-tych miała w ofercie samochód z genialnym silnikiem Ferrari i przepiękną karoserią od Pininfariny. Fiat Dino Spider powstał w nieco ponad 2 tysiącach egzemplarzy, dostępnych w wersji 2,0 (jak licytowany) i 2,4 l (rzadsze, droższe i bardziej poszukiwane). Ten stylowy i świetnie utrzymany kabriolet licytowany był bez ceny minimalnej i osiągnął okrągłą kwotę 100 tys. USD.
Czytaj dalej Fiat Dino Spider 1967 – SPRZEDANY