Ford Cougar 2.5 V6 1998 – SPRZEDANY

Trójkąty, dużo trójkątów, i obłości. Tak wyglądał nowy język stylistyczny Forda lat 90-tych, nazwany “New Edge”. Tak wyglądał debiutujący w 1996 roku Ford Ka, a później Puma, Focus, Mondeo i bazujący na tym ostatnim – Ford Cougar. Auto zastępowało model Probe, będąc sportowym coupe, a właściwie liftbackiem (z podnoszoną tylną klapą). Zanim ktokolwiek się skrzywi słysząc o pokrewieństwie z rodzinnym autem – warto przypomnieć, że Ford Capri to w dużej części Cortina 😉 Takie rodzinne pokrewieństwo to niższe koszty produkcji, jak również eksploatacji. Pod maskę Cougara jednostki trafiały dwie, a w tym prezentowanym egzemplarzu pod maską jest ta ciekawsza – 24-zaworowe 2,5 l V6, zestawione z manualną skrzynią biegów. Auto jest w pełni przygotowane serwisowo, ma wciąż oryginalny lakier i niewysoki przebieg. Pozwala skosztować smaku dużej jednostki napędowej w dużym, lecz wyróżniającym się na drodze nadwoziu. Szerszą prezentację samochodu zobaczyć możecie na Youtube na kanale Test Drive Inc.

Ford Cougar 2.5 V6
Rocznik: 1998
Przebieg: 88000 km
Pojemność: 2544 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 170 KM

Mam na sprzedaż Forda Cougara 2.5 V6 w bardzo dobrym stanie, pierwsza rej. maj 2000. 2 właścicieli w DE.
Podstawowe informacje.
88 000 km przebiegu (oryginał).
Lakier 100% oryginał (w razie czego zapraszam z miernikiem).
100% bezwypadkowy.
Mam go od kilku miesięcy, kupiony przeze mnie w Niemczech po to, by zrobić recenzję auta na moim kanale motoryzacyjnym – test drive inc. na YouTube – zapraszam! Nie jestem w stanie jeździć 4 samochodami, dlatego sprzedaję.

Nowy olej 5w30 Forda, zgodny ze specyfikacją.
2 komplety świeżych opon (i kół) z praktycznie całym bieżnikiem. Zima Pirelli na “stalofeldze”. Same felgi ANZIO na lato to około 1500 zł.
Nowe tarcze i klocki z przodu.
Wymienione filtry: oleju, kabinowy, powietrza, paliwa.
Wymienione płyny eksploatacyjne: hamulcowy, wspomagania kierownicy, olej w skrzyni biegów.
Bardzo zdrowy blacharsko i od spodu – progi, podłoga bez ubytków.
Nowe przewody zapłonowe Boscha, nowe świece.
Nowe koronki ABS.
Świeży akumulator.
Środek niemal jak z fabryki.
Klima 100% sprawna.
Nowe wycieraczki na szyby przód i tył.
Czarne skóry w najlepszym stanie jaki widziałem w Polsce.
Geometria ideał
Skrzynia/silnik suche jak pieprz, zero pocenia.
Od spodu żadnego druciarstwa, wszystkie spinki, śrubki – fabryka. Kiedyś był zakonserwowany na pewno.
15 lat w jednych rękach.

Auto w stanie jakby zostało przeniesione w czasie, dosłownie. Oczywiście doceni to osoba, która się zna – jak wchodzą biegi, jak przełączniki wszelkie pracują… no czuć nówkę po prostu, wszystko mega sztywno. Nie ma to nic wspólnego z żadnym Cougarem, z którym miałem do czynienia – a trochę do czynienia miałem.
Bez wkładu na start i jeszcze długo nic. 15000 km przejedziesz śmiało nie dokładając nawet złotówki.
Nie byłem nim na hamowni, ale postawię całkiem sporo, że żaden KM nie uciekł. Bardzo żwawe auto.

Delikatne mankamenty lakieru. W końcu auto ma 22 lata i nie było malowane,