Ford Mustang Eleanor GT500 Tribute 1968 – 899000 PLN – Wrocław

Legenda Eleanor narodziła się wraz z filmem “Gone in 60 seconds” z 1974 i słynnymi scenami pościgowymi z oryginalnym Shelby GT500. Rok 2000 przyniósł remake filmu z główną rolą Nicolasa Cage i nową wersję kultowego Mustanga. Tym razem klasyczna karoseria typu fastback została przebudowana zgodnie z kanonami ówczesnego tuningu. Nowoczesne zawieszenie, hamulce, podrasowany silnik, dużo sztucznego tworzywa na nadwoziu i masywne felgi. Na fali popularności filmu zaczęły powstawać liczne repliki, choćby takie jak prezentowany egzemplarz. Tutaj właściwie każdy element mechaniki należy uznać z dzieło współczesnej inżynierii, a powstały efekt jedynie kształtem nawiązuje do legendy sprzed lat. Tak ustawiony 444-calowy stroker generuje z pewnością powyżej pół tysiąca koni mechanicznych, a całkowicie nowe, wielowahaczowe zawieszenie pozwala bezpiecznie przenieść je na asfalt. To dzieło sztuki, łączące świat klasycznej i współczesnej motoryzacji.

Ford Mustang Eleanor GT500 Tribute
Rok produkcji: 1968
Pojemność silnika: 7300 cm³
Rodzaj skrzyni biegów: manualna

Cena: 899000 PLN

Ford Mustang z 1968 w wersji stylizowanej na filmową Eleanor GT500 to najbardziej poszukiwana wersja forda Mustanga z tamtych lat. Ten konkretny egzemplarz został całkowicie odrestaurowany z dbałością o najmniejsze detale. Nawet podłoga została polakierowana w kolorze nadwozia. Silnik został całkowicie przebudowany i wzmocniony, ponadto dodano podtlenek azotu. Dopełnieniem jest skrzynia manualna pięciobiegowa TREMEC TK600, klimatyzacja i wspomagania hamulców i kierownicy. Za hamowanie odpowiadają 6-tłoczkowe hamulce tarczowe z przodu i 4 tłoczkowe z tyłu – to wszystko od WILWOOD.
Auto dopracowane w każdym detalu, a poprawki mechaniczne spowodowały, że ten ponad 50 letni samochód prowadzi się, hamuje i przyspiesza jak współczesne auto sportowe.

Mechanika
Silnik Create engine FORD FE Big Block,
– STROKER 444cui,
– aluminiowe głowice Performer RPM,
– wałek rozrządu na rollerach,
– popychacze zaworowe na rollerach,
– Kuty wał, korbowody i tłoki – zestaw SCAT,
– wtrysk paliwa direct port od Edelbrock,
– układ zapłonowy MSD,
– zestaw kół pasowych na szeroki pasek wraz z wszystkimi urządzeniami z polerowanego aluminium – True Trac,
– skrzynia biegów TREMEC TKO600 5-biegowa z bardzo długim biegiem piątym 320 km/h,
– sprzęgło hydrauliczne,
– układ wydechowy ze stali nierdzewnej z klapami,
– kolektory wydechowe 4 w 1,
– miska oleju COBRA 7q aluminiowa,
– klimatyzacja.

Podwozie
– zawieszenie przednie coilovers z regulacją odbicia i dobicia,
– wahacze przednie na łożyskach,
– układ hamulcowy ze wspomaganiem od Wilwood – 6 tłoczków,
– układ wspomagania pinion rack,
– tylne zawieszenie na coilovers, wielowahaczowe.

Wnętrze
– kolumna kierownicza łamana w chromie,
– zegary elektroniczne do 320 km/h,
– auto całkowicie profesjonalnie wyciszone,
– system audio PIONIER z ekranem 8″, CARPLAY, DAB+,
– głośniki MOREL TEMPO ULTRA,
– wzmacniacz CARPOWER 4-kanałowy,
– kamera cofania,
– elektrycznie opuszczane szyby,
– nowe wiązki z nowoczesnymi zabezpieczeniami i przekaźnikami,
– zestaw foteli i podłokietnika od TMI.

Nadwozie
– lakier w idealnym stanie ze srebrnymi pasami,
– zestaw spoilerów ELEANOR,
– zawiasy maski aluminiowe billet,
– wydechy boczne z klapami sterującymi głośnością z końowkami aluminiowymi,
– felgi 17 cali kute,
– klapa bagażnika otwierana na pilota.

Telefon: +48 537 666 999, +48 602 118 243
E-mail: kontakt@autogallery.pl
Miejscowość: Wrocław