Ford Mustang Fastback 1967 – SPRZEDANY

Występował w trzech rodzajach nadwozia, lecz ta jedna robi dziś najwięcej zamieszania, ma najwięcej siły i charakteru. Ford Mustang Fastback to rasowe coupe i prawdziwa ikona amerykańskiej motoryzacji. Tu z manualną skrzynią biegów i silnikiem A-Code, charakteryzującym się czterogardzielowym gaźnikiem i podwyższoną do 225 KM mocą maksymalną. Te samochody w stanie konkursowym osiągają już ceny na poziomie 50 tys. euro. Tu propozycja zdecydowanie tańsza, lecz sprzedawana razem z pakietem części niezbędnych do doprowadzenia go do perfekcji.

Ford Mustang Fastback A-Code
Rocznik: 1967
Przebieg: 25 000 km
Pojemność: 4700 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa
Moc: 225 KM

Masz własny garaż i zacięcie do majsterkowania a o własnym Mustangu marzysz od dłuższego czasu?
Właśnie stajesz przed szansą zrealizowania swojego marzenia.
Oferujmy sprzedaż Mustanga Fastbacka w dobrym stanie z kompletem części, które pozwolą doprowadzić go do idealnego stanu.

W 1967 roku łącznie wyprodukowano 472 121 Mustangów z czego jedynie 53 651 (11%) było Fastbacków ze standardowym wnętrzem.
Poza innym kolorem wszystko zgadza się z tabliczką znamionową.

Czerwony lakier został położony ok. 15 lat temu, ale z fabryki wyjechał w kolorze Clearwater Aqua.
Od Ciebie zależy czy zostanie czerwony czy wróci do oryginału, który też wygląda świetnie.

Wnętrze czarne standardowe w całkiem niezłym stanie.
W zestawie zawarte są części, w których znajdują się m.in: nowe obszycia, nowe panele zegarów i wiele więcej.

Mechanicznie Mustang jest w całkiem niezłym stanie.
Odpala, jeździ, lakier na zdjęciach wygląda ładnie, ale można dopatrzeć się kilku pęknięć i odprysków.
Wnętrze w miarę zadbane, ale trzeba nad nim popracować.
Silnik odpala i pracuje równo.
Jest to A-code czyli mocniejsza wersja silnika 289ci.
Główna różnica leży w gaźniku, dzięki dwóm dodatkowym komorom dostarcza więcej paliwa i powietrza, co przekłada się na moc.

Podczas renowacji zabytkowego Mustanga bardzo problematyczna jest mała dostępność część w Polsce i Europie.
Dzięki nam masz okazję kupić dobrą bazę, do której już skompletowane są części, których wartość w Polsce to +/- 15 000 zł.

Pełna lista:

Nowy panel zegarów – komplet wraz z nowymi szkłami i panelem po stronie pasażera
Kompletny zestaw obszyć fotelów (przód i tył)
Nawiewy wewnętrzne
Komplet wszystkich uszczelek
Komplet chromów tylnych
Komplet chromów siedzeń przednich
Chromowane klamki wewnętrzne i zewnętrzne
Zawiasy tylnej klapy
Końcówki drążków kierowniczych
Drążki kierownicze
Kompletny nowy czarny dywan
Mata bagażnika
Płytki wypełniające bagażnika
Komplet paneli podłogowych (6 szt.)
Tyne panele „torque box” (prawy + lewy)
Panele przednich nadkoli (prawy + lewy)
Panele tylnych nadkoli
Komplet poliuretanowy zawieszenia

Mustang jest w niezłym stanie i wymaga bardzo niewiele pracy, żeby można było nim jeździć, jeśli chcesz go zrobić na perełkę, to trzeba w nim zrobić następujące rzeczy:

Wymienić panele podłogowe.
Wymienić uszczelki i gumy zawieszenia.
Wymienić końcówki drążków kierowniczych.
Naprawić blacharkę wewnątrz nadkola tylnego lewego.
Poprawić prawy i lewy błotnik wewnętrzny komory silnika.
Oczyścic VIN, tak żeby był lepiej widoczny po malowaniu.
Wyczyścić komore silnika i rozpórki.
Oczyścić i zaspawać korozję (wielkości monety) w prawej przedniej podłużnicy.
Poprawić i odmalować bagażnik w środku.
Zamontować uchwyty podtrzymujace tylną klapę.
Odmalować boczki drzwiowe.
Odmalować czarne tylne plastiki.
Dokupić płaskie głośniki do tylnych boczków, aby kanapa mogła się złożyć.
Wymienić wewnętrzne tylne wloty powietrza.
Odmalować konsolę środkową.
Wymienić deskę podszybia.
Wymienić poszycia i chromy siedzeń.
Wyczyscić chromy bocznych szyb, lusterka i zderzaki.
Wymienić zewnętrzne klamki chromowane.
Wymienić wszystkie uszczelki.
Dobrze spasować drzwi.
Nowy lakier – wybrać kolor.
Zrobić zbieżność.
Zrobić dobry przegląd – sprawdzić czy wszystko działa.