Ford Mustang Fastback 1967 – SPRZEDANY

Świat miłośników klasyków od zawsze dzielił się na miłośników lśniącego lakieru i chromu oraz stanu oryginalnego, w mniejszym lub większym stopniu zaznaczonego wiekiem i historią. Ten Ford Mustang Fastback jest fantastycznym przykładem ideału tej drugiej grupy. Zachowany bez poważnych problemów blacharskich, lecz za to z dopracowaną i zdrową mechaniką, może bezproblemowo służyć nawet na co dzień, a delikatna patyna tylko dodaje mu uroku. Roczniki ’67 i ’68 w nadwoziu Fastback uchodzą za najbardziej kultowe w tym modelu. Bez wątpienia ma to wpływ słynny film „Bullit” ze Stevenem McQueen’em. To kawał amerykańskiej legendy, którą warto zaparkować we własnym garażu.

Link: http://inwestujwklasyka.pl/pl/ford-mustang-fastback-black/

Ford Mustang Fastback C-code
Rocznik: 1967
Pojemność: 4700 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 200 KM

Dodatkowe wyposażenie:
– wspomaganie kierownicy

Mustang nie wymaga wiele pracy. Wnętrze jest w bardzo dobrym stanie, zostało odświeżone przez obecnego właściciela, który nie chciał zabierać się za lakier, bo dla niego aktualny stan był wystarczający na niedzielne wypady.
Lakier ma kilka odprysków i zarysować oraz drobne ogniska korozji, ale podłoga jest w dobrym stanie i nie wymaga pracy.
Auto odpala na dotyk, prowadzi się bardzo dobrze dzięki dołożonemu wspomaganiu, w zawieszeniu nic nie puka, a hamulce spokojnie blokują koła przy ostrym hamowaniu.
Z silnika nic nie cieknie, ale przydało by mu się dobre czyszczenie.
Planujemy kupić nowe pokrywy zaworów oraz filtr powietrza, które sprawią, że będzie prezentował się znacznie lepiej, ale mechanicznie nie będziemy robić nic.
Może poza wymianą tylnej uszczelki skrzyni biegów, bo widać, że jest wilgotna.
Silnik 289 z dwugardzielowym gaźnikiem zachowany w swoim oryginalnym stanie, wyprodukowany został w grudniu 66 roku, jakieś 6 miesięcy przed datą produkcji Mustanga.
Głowice były remontowane, z utwardzonymi zaworami i gniazdami, czyli dostosowane są do bezołowiowego paliwa i nie potrzeba żadnych domieszek.
Automatyczna skrzynia biegów działa bez zarzutów.
Radio wygląda klasycznie, ale ma podłączenie do telefonu.

Właściciel sprzedał auto, bo potrzebował miejsca i funduszy na jego nowy projekt pick-up’a o którym marzył od dziecka.
Ciężko było mu rozstać się z Mustangiem, który sprawił mu tyle przyjemności przez ostatnie lata, ale marzenia trzeba realizować.
Z autem dostaliśmy komplet dokumentów od obecnego oraz od poprzedniego właściciela, które dokumentują dużą część historii tego niesamowitego auta.

Ponieważ auto jest w tak dobrym stanie mechanicznym kupiliśmy także komplet chromowanych klamek, poprawek tylnych lamp, przednia szybę, która ma mały odprysk, oraz oczywiście komplet uszczelek.

Pełna lista części (nie wszystko trzeba wymieniać):
Przednia szyba
Komplet uszczelek:
– przedniej szyby
– drzwi
– tylnej szyby
– klapy bagaznika
– przedniej maski
– wspornika chłodnicy
Komplet klamek zewnętrznych
Komplet klamek wewnętrznych
Komplet korb opuszczania szyb
Komplet paneli naprawczych tylnych błotników
Komplet gum zawieszenia
Komplet końcówek drążków kierowniczych
Komplet tylnych lamp: lampy i chromy
Chromowane wewnętrzne boczne wloty powietrza
Chromowane listwy progowe zewnętrzne
Chromowane listwy progowe wewnętrzne
Komplety montażowe do obu kompletów listw chromowych
Uszczelki pokryw zaworów
Czarne pokrywy zaworów
Czarny filtr powietrza
Elementy PCV z czarnym korkiem
Czarne nowe obszycie foteli