KlasykaGatunku.pl

Ford Scorpio Cosworth Ghia Executive 2.9 24V 1998 – SPRZEDANY

Ford Scorpio zastąpił model Granada w 1985 roku, a jego druga generacja debiutowała na paryskim salonie samochodowych w 1994 roku. Mimo, że płyta podłogowa i paleta silników pozostała niemal niezmieniona, zdecydowano się na diametralną przemianę wizualną. Nowe światła i grill oraz tylny pas z jedną linią świateł nadały mu zupełnie nowy wyraz i styl. Dziennikarze byli zgodni i z miejsca okrzyknęli go jednym z najbrzydszych samochodów w historii. Co ciekawe, Ford nigdy nie ujawnił nazwiska projektanta, ale do dziś utrzymuje, że samochód sprzedawał się lepiej niż oczekiwano. Minęło ćwierć wieku i… z pewnością można za nim zatęsknić. To wóz, który zamknął pewną epokę i nigdy nie otrzymał następcy. Segment „E” Ford mógł wypełnić zakupionymi markami Volvo i Jaguar, a Scorpio Mk2 pozostało Ostatnim Mohikaninem. Dziś może zaskoczyć oferowanym komfortem, wyposażeniem, jak i największą, 24-zaworową jednostką napędową, która z dumą nosi nazwę Cosworth.

Ford Scorpio Cosworth Ghia Executive 2.9 24V
Data pierwszej rejestracji: 15.05.1998
Pojemność silnika: 2935 ccm
Moc: 207 KM (152 KW)
Przebieg: 102,803 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Ford Scorpio Cosworth. Topowy silnik i wersja wyposażenia „Executive”. Egzemplarz z samego końca produkcji po wszystkich zmianach, dostępnych jedynie w ostatnich miesiącach. Zachowany w perfekcyjnym stanie z minimalnymi śladami użytkowania. Sprowadzony z Burgdorf, Szwajcaria bezpośrednio od pierwszego właściciela. Zachowana pełna dokumentacja serwisowa. Regularne wpisy w książkach. Pojazd niedawno po serwisie, świeży olej i płyny. Komplet czterech kluczyków oraz pilot do centralnego zamka. Samochód porównywalny stanem zachowania do dwuletniego pojazdu.

Nadwozie zachowane w idealnym stanie, bez widocznych uszkodzeń, odprysków czy wgnieceń. Brak jakiejkolwiek rdzy czy zaczątków rdzy na nadwoziu. Spód i wnęki nadkoli w stanie perfekcyjnym, samochód był garażowany i nie używany zimą. Zachowana oryginalna bursztynowa konserwacja na podwoziu. Lakier prawdopodobnie fabryczny.

Wnętrze zachowane w idealnym stanie, widoczne jedynie minimalne ślady użytkowania. Skórzana tapicerka jest prawie jak nowa. Drewna bez pęknięć, jak nowe. Plastiki matowe. Kierownica i wybierak biegów bez widocznego zużycia. Oryginalne radio z nową kartą kodową z ASO Forda. Fabryczny telefon Ericsson z zestawem głośnomówiącym. Dwa komplety dywaników welurowych: gładkie czarne oraz szare z wyhaftowanym logo „Scorpio”.

Alufelgi jak nowe, bez żadnych uszkodzeń. Komplet prawie nowych opon letnich Michelin.

Wykonane prace:
– nowe siłowniki gazowe maski,
– wyważony komplet kół.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.