FSO Polonez Atu to dla wielu miłośników modelu najbardziej udana modernizacja w długiej historii produkcji modelu. Dlaczego? Dodanie trzeciej bryły pozwoliło zwiększyć bagażnik, a przy okazji oddzielenie części bagażowej pozwoliło lepiej wyciszyć kabinę i tym samym uzyskać wyższy komfort jazdy. Modyfikacja pozwoliła również zwiększyć sztywność nadwozia, podobno o około 20%. Model zaprezentowano po raz pierwszy na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1994 roku, a produkcja trwała w latach 1996-1997. Króko, bo już po 15 miesiącach od rozpoczęcia produkcji zastąpił go Polonez Atu Plus.
FSO Polonez Atu
Rocznik: 1997
Przebieg: 132800 km
Pojemność: 1600 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 76 KM
Cena: 25000 PLN
Polonez Atu.
Samochod odkupiony od pierwszego właściciela.
Garażowany od zawsze, nie miał styczności z deszczem (podobno raz na Śląsku w trasie).
Cały lakier na Polonezie jest fabryczny, nawet nie wypłowiał.
Auto przeszło przegląd, wymienione zostały elementy gumowe, tłumik, oleje, opony, płyny i inne drobiazgi.
Samochód nie posiada korozji ani napraw z tym związanych i innych napraw nadwozia.
Pojechał do prania i na zabezpieczenie pięknej karoserii woskiem.
Jest to Polonez Atu, wśród znawców przezywany minus, był bardzo krótko produkowany, bo tylko rok i trzy miesiące.
Następcą był Atu Plus produkowany ponad 8 lat, i to te samochody pojawiają się o wiele częściej na zlotach.
Telefon: +48 696 965 543
Miejscowość: Krosno