Honda Civic i-VT EE9 1991 – SPRZEDANA

Honda Civic i-VT EE9 to topowa konfiguracja czwartej generacji modelu. Ten protoplasta modelu Type-R otrzymał wolnossący silnik 1.6 l ze zmiennymi fazami rozrządu (VTEC), który po przekroczeniu 5700 obr./min łapie drugi oddech. Kręcić go można aż do 8500 obr./min, moc maksymalna to 150 KM, co dzięki masie zaledwie tony pozwala na imponujące harce. Słabym punktem Civic’ów najczęściej jest blacha, lecz tu ten problem mamy z głowy – smamochód jest świeżo po blacharce i lakierowaniu. Wysokoobrotowa charakterystyka czyni z Hondy idealnego kandydata do amatorskich zawodów sportowych, na których z pewnością przyda się również fotel i pasy szelkowe, w które wyposażył samochód właściciel.

Honda Civic i-VT EE9
Rocznik: 1991
Przebieg: 270000 km
Pojemność: 1595 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 150 KM

Do sprzedania civic ivt EE9 91′, auto po kompletnej blacharce i lakierce, przebieg koło 270 000 km.
Wymieniona skrzynia biegów – stan malinowy, wstawiona z integry na linkę, nowe sprzęgło obite kevlarem.
Zawieszenie w całości poliuretan twardsze od serii (90Sha), amorki i sprężyny seria, fotel bimarco lekko rozdarty jak na foto plus pasy czteropunktowe schroth.
Felgi 15′ szare malowane proszkowo.
Niedawno wymieniona przekładnia kierownicza na regenerowaną. Nie stuka, nie puka.
Kolektor wydechowy 4-1. Wydech przelot 2,25 cala, końcowy skunk2.
Regulowane kółka rozrządu. Ecu by scanikwwo.
W auto włożony worek pieniedzy i jeszcze więcej czasu.
Do oddania tylko w dobre ręce i dla kogoś kto będzie dalej dbał.
Do auta troche gratów z garazu: seryjny fotel kierowcy, szyba kierowcy, uszczelki, koła zimowe na felgach i wszystko co tam jeszcze od auta znajdę.
Pierdoły: radio mp3 Clarion, głośniki hertz ze zwrotnicami.