KlasykaGatunku.pl

Honda CRX 1988 – SPRZEDANA

Nietypowy kolor, ładne koło, niższe zawieszenie i zmieniony wydech. Zmiany względem serii nieduże, a sprawiające, że auto zdecydowanie może zwrócić na siebie uwagę. Grunt, żeby działać z gustem i umiarem. Ta Honda CRX zdecydowanie zrobiona jest według najlepszych wzorów. Ronal Turbo to charakterystyczna felga tuningowa z epoki. Wywodzi się ze świata motorsportu, nawiązując do wzoru Ronal Racing, przy czym w cywilnej wersji grawer „Racing” zastąpiono napisem „Turbo”, a to zawsze świetnie przyjmowało się na rynku. Tu zresztą nie tylko felgi się błyszczą. Świetny jest lakier, a wydech ze stali nierdzewnej jest jak biżuteria. Wnętrze tego samochodu pozostało całkowicie zgodne z oryginałem i w tym przypadku na pewno jest to zaletą. Honda CRX wygląda świetnie, i na tym jej zalety się nie kończą. To świetne, sportowe auto, w którym każdy zakręt jest przyjemnością.

Honda CRX
Rok produkcji: 1988
Pojemność silnika: 1579 ccm
Moc: 131 KM (96 kW)
Przebieg: 136,235 km
Skrzynia biegów: manualna

Przedmiotem sprzedaży jest kultowa Honda CRX. Samochód, w który włożono sporo pracy, pojawił się na wielu zlotach i pokazach. Prezentuje się znakomicie i przykuwa uwagę gdziekolwiek się pojawi.

Zmiany względem serii:
– układ wydechowy ze stali nierdzewnej renomowanej firmy EL-Tec z Piastowa,
– oryginalne alufelgi Ronal Turbo z oponami Toyo Proxes T1R,
– zawieszenie gwintowane niemieckiej firmy AP Sportfahrwerke,
– lakierowanie całego nadwozia razem z wnękami na nietypowy kolor,
– short shifter.

Ponadto wyremontowano układ hamulcowy oraz wykonano obszerny przegląd mechaniczny. Lakier i felgi zabezpieczono powłoką kwarcową. Zachowana dokumentacja i rachunki.

Wykonane prace w ostatnim czasie:
– przegląd układu klimatyzacji,
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem,
– nowe wycieraczki szyb,
– nowe żarówki przednich i tylnych lamp,
– świeży płyn hamulcowy,
– świeży płyn chłodniczy.