Archiwum kategorii: Honda

Honda Civic i-VT EE9 1991 – SPRZEDANA

Honda Civic i-VT EE9 to topowa konfiguracja czwartej generacji modelu. Ten protoplasta modelu Type-R otrzymał wolnossący silnik 1.6 l ze zmiennymi fazami rozrządu (VTEC), który po przekroczeniu 5700 obr./min łapie drugi oddech. Kręcić go można aż do 8500 obr./min, moc maksymalna to 150 KM, co dzięki masie zaledwie tony pozwala na imponujące harce. Słabym punktem Civic’ów najczęściej jest blacha, lecz tu ten problem mamy z głowy – smamochód jest świeżo po blacharce i lakierowaniu. Wysokoobrotowa charakterystyka czyni z Hondy idealnego kandydata do amatorskich zawodów sportowych, na których z pewnością przyda się również fotel i pasy szelkowe, w które wyposażył samochód właściciel.
Czytaj dalej Honda Civic i-VT EE9 1991 – SPRZEDANA

Honda CX500 Cafe Racer 1981 – 19500 PLN – Poznań

Motocykle przebudowywane w stylu cafe racer mają w sobie to coś. Imponują stylem, przekonują swoją bezkompromisowością, czarują rezygnacją z plebejskiej wygody. To moda która zrodziła się w latach 60-tych ubiegłego stulecia, a dziś w zachodnioeuropejskich miastach przeżywa swój renesans. Ten projekt powstał w polskim warsztacie i z pewnością nie ma się czego wstydzić. Honda CX500 nie jest najpopularniejszą bazą do retro modyfikacji, lecz jej atuty związane są zarówno z trwałością konstrukcji, jak i stylistyką. Jej zamontowany wzdłużnie, chłodzony cieczą silnik w układzie V przypomina wyglądem ten z ówczesnego Moto Guzzi. Skupia całą uwagę i prezentuje się fantastycznie, dopełniony umiejętnie detalami. Ten cafe racer to dobry wybór dla indywidualisty, chcącego oderwać się od szarości dnia codziennego.
Czytaj dalej Honda CX500 Cafe Racer 1981 – 19500 PLN – Poznań

Honda S800 1967 – SPRZEDANA

70 KM przy 10000 obr./min – charakterystyka jej silnika nie pozostawia wątpliwości, że rodowód tego małego sportowego samochodu wywodzi się wprost z motocykli. Następczyni modelu S600, Honda S800 była wyzwaniem rzuconym motoryzacji brytyjskiej i włoskiej, jedną z pierwszych konstrukcji która unaoczniła światu ambicje japońskich inżynierów. Ten samochód może zachwycić precyzją zastosowanych rozwiązań, jak również zgrabną stylistyką. Jej ceny rosną, choć wystawiony za oceanem egzemplarz przewyższa aktualną wycenę (22300 euro dla stanu 1., 15200 euro stan 2. wg Oldtimer Markt Preise).
Czytaj dalej Honda S800 1967 – SPRZEDANA

Honda NSX 1993 – SPRZEDANA

Była projektowana jako rywal dla Ferrari 348 i miała się charakteryzować się równie dobrymi właściwościami jezdnymi dostępnymi za mniejsze pieniądze. Do pracy nad projektem zaangażowano legendarnego mistrza F1, Ayrtona Sennę, co po latach stworzyło wokół samochodu magiczną otoczkę. W rezultacie powstał fantastyczny samochód, który przełamał włosko-niemiecką hegemonię w segmencie. Z latami nawet konkurencyjna za młodu cena powoli odchodzi w zapomnienie. Honda NSX to samochód, który serca zdobywa nie tyle wielką ilością mocy, co perfekcyjnym sposobem przeniesienia jej na drogę.
Czytaj dalej Honda NSX 1993 – SPRZEDANA